#resheniya-dlya-igr

Всі квести даедра в Скайрім

skyrim daedra

За цікавими квестами до Скайріму! Скайрім – це саме та гра, котру грав сто разів, а на 101-й все одно знаходиш щось нове. Цей цікавий та манливий світ має безліч таємниць і одна з найбільших стосується даЕдра – безсмертних божеств, котрі приймають активну участь в житті цього світу.

 

ВСІ КВЕСТИ МОЖЕТЕ ГЛЯНУТИ В ВІДЕОФОРМАТІ НА YOUTUBE-КАНАЛІ ARTLINE PLAY

 

 

Даедричні Принци – це щось середнє між демоном та божеством за лором Древніх Свитків. Вони з’явились з крові Падомая – це зле начало, яке з самого світанку часів боролось з началом добрим. Даедричні Принци, або Даедричні Лорди, як їх часто називають, є старшими даЕдра і володіють цілими царствами-світами в Облівіоні. У кожного царство різне: воно може виглядати як квітучий сад, або ж як одна суцільна гігантська бібліотека з чорними водами та щупальцями в них. Також зазначити потрібно й безсмертя цих Принців. Вічність для них – це ніщо, а люди – лише пішаки, яких можна сувати клітинками дошки, а потім прибирати їх, якщо це потрібно. Виходячи з цього, Даедричні Лорди є дуже цікавими персонажами. Вони злі по своїй природі, але здатні проявляти симпатію і йти на зустріч, даруючи своїм обранцям щось неоціненне. В іншому випадку вони можуть забрати вашу душу і перетворити вас на свого вічного раба.

Загальне число вищих даедра – 16-ть, та в Скайрімі ми маємо 17-ть таких квестів. Декотрі з них зустрічаються в головному сюжеті і сюжеті DLC, інші ж можуть бути замасковані під малесенькі квести, які навіть на головній сторінці журналу завдань не позначаються. Немов дрібниця якась – відшукати пса коваля, що тут може бути цікавого – ліса та хащі, якими ми будемо його шукати? Що ж, не забуваємо, що ми в Скайрімі, місці казковому й фантастичному.

 

 

«Собака –друг даедра»

 

 

Діставшись до воріт Фолкріту, варта розповість нам, що місцевий коваль шукає свого пса. Він розвішав оголошення по всьому селищу та й їм голови набив, щоб освідомлювали приїжджих про пошук. Так як нам все одно потрібні нові лати, знайомимось з автором оголошення – вусатим мужиком, який міг б претендувати на типового дроворуба з Канади. Той каже, що в них з псом виникла чвара, та той і втік собі кудись, що вже не вперше. Закінчивши свої справи в Фолкріті, довакін виходить на дорогу, як до нього підбігає пес і… ПОЧИНАЄ ГОВОРИТИ! Кого-кого, а таких говірких собак в Скайрімі і з факелом не знайдеш, та не консиліум пес намагався зібрати. Знайомтесь – це Барбас, слуга Даедричного Принца Клавікуса Вайла, чия сфера – дарунок сил та виконання бажань взамін на щось. Барбас просить нас допомогти звільнити його господаря, який застряг в статуї під однією горою. Через те, що Барбас щось знову з ним не поділив, він відділився від Принца, через що той втратив більшість своїх сил і залишився закутий в статуї. Клавікус просить нас принести йому його сокиру, а після дає нам вибір – зарізати цією сокирою його пса Барбаса чи пощадити його.

 

 

«Незабутня нічка»

 

 

В Скайрімі втратити голову можна не лише від сокири, але й від випивки. Наступний квест – найпотужніша п’янка в грі під назвою «Незабутня нічка». Влаштує її нам Даедричний Принц на ім’я Сангвін, чия сфера – розпуста та п’янство.

Зайшовши до таверни в Вайтрані, ми познайомимось з чоловіком на ім’я Сем Гевен. Веселий чолов’яга запропонує нам зіграти в гру хто кого переп’є, та навіть купляти оковиту не доведеться, так як Сем надає перевагу власному пійлу. Після двох чарок ми прокидаємось в святилищі, а над нами стоїть і гнівається монахиня. Вона каже, що вчора ми зарулили сюди п’яні як чіп і влаштували гармидер. Жіночка каже, що ми щось чесали про Рорікстед, а в Рорікстеді ми під шафе вкрали козу в одного селянина і продали її місцевому велету. «Незабутня нічка» - один з найвеселіших квестів в Скайрімі, тож оповідати його повністю ми не будемо, щоб не вбити вашу цікавість.

 

 

«Божевільний розум»

 

 

Зустріч з Шеогоратом, Даедричним Принцом божевілля, не менш цікава, ніж страшенна п’янка. Рухаємось від найцікавіших квестів до не надто цікавих і попадаємо до Солітьюда – величного міста на півночі. Біля Колегії бардів відшукаємо чоловіка на ім’я Дервенін. Той бідкається, що господар покинув його, так як відправився на чаювання до свого старого друга Пелагія в Синій замок. Так як цікавість – наше друге ім’я, ми йдемо до королівського замку. Крило Пелагія закрите вже багато років, подейкують, там живуть примари. Так як ми втерлись в довіру до можновладців Солітьюда раніше, нам дають ключ до старого занедбаного крила. В одному з його коридорів нас щільно накриває і ми переміщаємось в якесь місце, сад, посеред котрого величезний стіл з наїдками, а за столом бесідують двоє чоловіків. Один – імператор Пелагій, який вже багато років спочиває на тому світі. Інший – Шеогорат, Даедричний Принц божевілля, одягнений в дуже екстравагантний костюм, який нагадує костюм блазня. Шеогорат каже, що ми знаходимось в розумі Пелагія і повинні власноруч знайти з нього вихід. Для цього демон дає нам Бабаджек – магічний посох, який перетворює будь-що на щось невідомо що. Тут буде справжня комедія з демонами мертвого імператора, яких ми повинні прогнати задля того, щоб вийти.

 

 

«За межею звичайного»

 

 

Квест «За межею звичайного» можна отримати, виконуючи основну сюжетну лінію – оповідку основного сюжету Скайріма ми зробили того тижня, тому обов’язково перейдіть на відос одразу як закінчите з цим. Після того, як Партурнакс скаже нам відшукати Древній свиток, ми відправимось до Магічної колегії Вінтерхолда, де нас наведуть на слід Септимія Сегонія, одного з найрозумніших серед людей. Того знайдемо неподалік в льодовій скиті, в центрі якої знаходиться загадковий двЕмерський куб. Септимій каже, що знає як його відкрити, та для цього йому потрібна розшифровка Свитка і кров різних рас Тамрієля. Першу штуку ми збираємо за сюжетом, а кров будемо шукати самі. Септимій думав, що всередині куба знаходиться серце бога, а насправді там знаходилась секретна книга Хермеуса Мори – Даедричного Принца знань, яка вбиває Септимія, а нам дає статів. На цьому зустрічі з Хермеусом Морою не закінчаться, так як він відіграє важливу роль в DLC Dragonborn, яке переносить нас на острів Солтсхейм, де люди входять в транс і будують якісь магічні камені. Нам протистоятиме перший Дракононароджений – Мірак, який бажає звільнитись від служби в Даедричного Принца. DLC покаже нам, як виглядає царство Хермеуса Мори і проллє світло на самого загадкового пана з дуже оригінальним втіленням.

 

 

«Смак смерті»

 

 

Квест «Смак смерті» є дійсно дуже незвичайним і місцями шокуючим. Чого тільки в Скайрімі не побачиш: вампірів, перевертнів, злих чаклунів і драконів, та такого…

В палаці Маркарту ми побачимо монаха Верелія, який скаже, що Зал мертвих зачинено. Там відбувається щось надприродне і хтось почав гризти трупи як крекер, але ми не з лякливих, тому вмовляємо брата пустити нас туди, на потойбічну тусовку. Зайшовши до Залу, ми почули голос в голові – це голос Даедричної Принцеси Наміри, володарки тіней та темряви. Після до нас підходить жінка з дуже блідим обличчям і просить нас допомогти їй знищити драугрів в одній печері. Коли справа зроблена, таємнича дівчина Еола скаже нам привести сюди монаха Верелія, який живе приспівуючи, привести сюди на обід. Найцікавіше те, що головною трапезою стане саме він, а ми скуштуємо плоті.

 

 

«Поклик Місяця»

 

 

Назва цього квесту не має відношення до жіночого циклу, так як справу ми матимемо з лікантропією. У в’язниці Фолкріта Довакін знайомиться з Сіндінгом, нордом з голим торсом, який сидить тут за те, що вбив дівчинку. Сіндінг каже, що він – перевертень. Він знає, що стає небезпечним для людей, тому під час циклу старається йти до лісу, щоб полювати на диких звірів. Того разу перевтілення застало його зненацька і він, на превеликий жаль, скоїв страшний злочин. Сіндінг дасть нам колечко перевтілення, яке не зуміло його захистити і попрохає відшукати Даедричного Принца полювання Хірсіна. Щоб відшукати його, треба вбити священного оленя, та це – лише початок, так як в цьому квесті мисливець може перетворитись на жертву.

 

 

«Ходяче жахіття»

 

 

Морозяна північ любить сновид. Та що якщо перетворити їхню улюблену справу на кару? Цим зайнялась Даедрична Принцеса Верміна, яка спеціалізується на нічних жахіттях. Вона полонила сновидіння жителів Данстару і наслала постійні жахіття, які вже не один день мучать місцевий люд.

Щоб допомогти їм, треба відшукати жерця Ерандура, який знаходиться в місцевій таверні. Той каже, що джерело жахіть знаходиться неподалік, в старій башні Верміни, яка слугувала храмом для культу. Прийшовши туди, ми застаємо повний хаос – колись тут відбулась битва, від якої втік наш дорогий піп. Щоб отримати спокуту, він хоче допомогти жителям Данстару і зняти прокляття з магічного черепа, який є транслятором тих жахіть. Тут вкотре даедра покаже своє підступне єство й спробує посіяти сумнів в нашій голові, однак кінцівку квесту можна було б зробити більш об’ємною і цікавішою.

 

 

«Двері, що шепочуть»

 

 

Подібна ситуація з квестом «Двері, що шепочуть». В таверні Вайтрана підходимо до продавця і питаємо, що чути на районі. Жіночка дасть нам цілу купу квестів, одним серед котрих стане «Двері, що шепочуть». Вона розкаже, що в ярла біда з дітьми, один з них дуже дивно поводиться і зводить свого батька з розуму. Довакін вирішує перетерти з ярлом щодо питаннячка про його виводок, а той каже поговорити з його сином Нелкіром. Малий розкаже, що в замку знає кожен кутик, тому знає все, що тут відбувається. Насправді ж його таємним інформатором є Двері в підвалі. Такі собі прості дерев’яні двері, ключ до яких має лише ярл і придворний маг. Ми тиримо ключі в одного з них і спускаємось в підвал – двері дійсно починають говорити з нами. Та що ж вони нам дадуть?

 

 

«Дім жахів»

 

 

Прогулюючись вулицями Маркарту, нас зупинитись якийсь чолов’яга біля закинутого дому. Він розповість, що в цьому домі відбувається щось страшне, немов живуть там примари чи навіть щось гірше, а ті, хто заходить туди, не повертається. Так як ми пройшли Resident Evil ще в дитинстві, заходимо до хати, а там нічого не відбувається. Не відбувається спочатку, а потім голос в голові каже нам вбити випадкового зустрічного. Цей квест ще й як інтригує спочатку і мав всі шанси на те, щоб стати великим і цікавим, утім закінчується він швидко, а самого гравця прирікає на перевірку кривизни бойової системи цієї чудової гри.

 

 

«Уламки колишньої слави»

 

 

Цей квест розповість про спадщину Даедричного Принца Мерунеса Дагона. Він дуже цікаво починається – нам вручать листівку-запрошення в музей древностей в Данстарі. На дверях чекатиме господар Сіл, який проведе нам екскурсію і попросить допомогти відшукати всі частинки древнього кинджала Дагона, так як всі його предки були членами стародавнього культу, а він продовжує їхню справу. Тут все максимально просто: нам треба віджати три осколки в трьох точках на карті, потім відправитись до святилища Дагона, який теж зробить нам дуже неоднозначну пропозицію.

 

 

«Єдині ліки»

 

 

Аналогічний даедричний квест присутній в грі під назвою «Єдині ліки». Він стосується бога Періайта, який сидить в дереві в святилищі поблизу Маркарта. Біля якийсь каджит щось варить в казані і просить нас дістати йому чотири інгредієнти, щоб ми змогли поговорити з Періайтом. Даедра каже, що отруїв своїх послідовників страшною болячкою, тому єдиним виходом для них стане смерть. Якщо в попередньому квесті треба бігти до трьох точок, тут вона всього одна, зате яка! Це здоровенне двемерське місто на шість чи сім рівнів, яке ніби кінця-краю не має. Доволі нудний квест з подарунком для любителів одноручної зброї.

 

 

«Прокляте плем’я»

 

 

Чи зустрічали ви в Скайрімі орків? Адже їх тут не так вже й багато! Орче поселення Ларгашбур знайдемо недалеко від Ріфтена, на березі великого озера. Там орки б’ються з великаном, а після просять нашої допомоги. На плем’я зійшла черга невдач, пов’язана з прокляттям Принца Даедра Малаката. Виявилось, що великани відбили в орків його святилище, тому їхній очільник повинен відправитись туди і вбити їхнього головного. Компанію йому складе Довакін, який прикриватиме його спину. Квест пропонує затяжний данж і дурника на здачу, та на жаль не врізається в пам’ять.

 

 

«Світанкова зірка»

 

 

Цей квест припадає майже що на сам початок гри. Тут або ми знайдемо Світанкову зорю Меридії, або підемо до її Храму біля Вільдхейму і вона сама попросить нас її відшукати. Як відшукаємо, богиня попросить віднести її до її храму й активувати. Тут все простіше простого і єдиною цікавинкою є камера, яка дозволяє нам глянути на ввесь Скайрім зверху.

 

 

«Чорна зірка»

 

 

Іншу зірку – Чорну, нам треба буде дістати для богині Азури. Про це попросить монахиня під її святилищем недалеко від Вінтерхолду. Ми повинні будемо знайти Неласара, мага, який разом з іншими магами займався питанням цього древнього артефакту. Успіху зазнав його вчитель Мейлін, який знайшов спосіб проникнути всередину артефакту й харчуватись там людськими душами. Довакін очищає храм, переноситься всередину Зірки і вбиває некроманта, а потім відносить артефакт до храму. Навзнак вдячності, Азура дарує його нам разом зі своїм благословенням.

 

15 квестів вже тут – який тоді 16-й і 17-й квест? Напиши їх назву в комент під відео на ARTLINE PLAY і похизуйся знаннями! Також пиши чи проходив всі свого часу, чи лише декотрі з них. Вони – чудова причина вкотре повернутись до легендарної гри і цього зразу зробити це на топовму ігровому ПК від Артлайн, придбати котрий можеш в нашому інтернет-магазині. Підписуйся на ARTLINE PLAY і став лойс під відео, ну а з вами був Андрій Безсовісний.

Питання

+ Скільки квестів даедра в Скайрім?
В грі 17 квестів від Даедричних Принців
+ Як знайти Шеогората в Скайрім?
Шеогората можна знайти після того, як ви знайдете його слугу Дервеніна в Солітьюді
+ Що дають квести даедра в Skyrim?
Даедричні квести дають унікальні предмети та артефакти
+ Як стати даедра в Скайрім?
Стати даедра в Скайрім неможливо
+ Хто такі даедра в Скайрім?
Даедричні Принци - щось середнє між божеством та демоном
+ Чи можна вбити даедра в Скайрім?
Ні, вбити даедра неможливо, вони безсмертні
+ Скільки даедра є в Скайрімі?
В Скайрімі можна зустріти 16 Даедричних Принців