Графік роботи
Контакти:
Телефон гарячої лінії технічної підтримки.
0 800 331 006 безкоштовно з мобільних та стаціонарних телефонів по Україні
Пн-Пт з 9:00 до 20:00
Cб-Нд з 10:00 до 18:00
без вихідних
E-mail: [email protected]
Дистанційна Техпідтримка
- Кваліфіковані телефонні консультації наших фахівців
- Дистанційна технічна допомога з використанням спеціального ПЗ *Потрібне підключення до мережі Інтернет
Регулярне технічне обслуговування ПК
- Чистка від пилу
- Заміна термопасти
- Стрес тестування і перевірка всіх комплектуючих: стандартне ТО – 500 грн; експрес ТО – 750 грн
Модернізація
- Допомога в підборі комплектуючих для модернізації
- Залік залишкової вартості старих комплектуючих в рахунок оплати нових
- Тестування і перевірка нової конфігурації
Розкриття ПК без втрати гарантії
Якщо Вам необхідно зняти гарантійні пломби ПК без втрати гарантії для самостійного встановлення додаткових комплектуючих або профілактичного чищення ПК, потрібно виконати кілька пунктів:
- Заповнити та підписати форму дозволу на доступ до компонентІв, яка знаходиться на одній з останніх сторінок вашого техпаспорта або скачати форму дозволу на відкриття.
- Відсканувати (сфотографувати) заповнену форму.
- Надіслати її на електронну адресу [email protected].
В темі листа ОБОВ'ЯЗКОВО вказуйте серійний номер вашого ПК, який Ви вказали в самій формі.
Дані для відправки ПК в сервісний центр:
- м. Київ, Нова Пошта №17, вул. Новокостянтинівська, 22/15.
- тел.: (063) 768-81-24.
- Отримувач: ТОВ «АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ» Код ЄДРПОУ 40733799.
- Умови оплати: за рахунок отримувача за безготівковим розрахунком*
- Оціночна вартість: мінімальна (якщо посилка оцінена на суму більшу за мінімальну, оплата за пересилання здійснюється за рахунок відправника).
- Упаковка:
- оригінальна – передбачена заводом-виробником з наявністю всіх ложементів.
- не оригінальна – сплачується за рахунок відправника. Відправник відповідає за якість упаковки. Витрачені кошти не повертаються та не компенсуються.
- У коментарях експрес накладної на перевезення слід зазначити: СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР.
- Відправляти необхідно: Сам ПК без кабелю живлення, технічний паспорт (у разі відправки моноблока необхідно ОБОВ'ЯЗКОВО вкласти комплектний блок живлення), а також короткий опис несправності.
* При ремонті компьютера, неттопа, моноблока чи сервера. Доставка іншого обладнання здійснюється за рахунок відправника
ПІСЛЯ ВІДПРАВКИ ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ НАМ НОМЕР ДЕКЛАРАЦІЇ ЧЕРЕЗ ФОРМУ НИЖЧЕ
Перед відправкою ПК до сервісного центру, рекомендуємо Вам звернутися за телефоном гарячої лінії технічної підтримки 0 800 331 006 для отримання консультації щодо усунення несправностей.
Спеціалісти сервісного центру в дистанційному режимі зможуть підключитися до Вашого ПК для усунення несправності викликаної на програмному рівні або надати консультацію з можливої причини поломки та її усунення.
У момент дзвінка Вам необхідно повідомити серійний номер пристрою та мати доступ до ПК.
УВАГА!
У разі гарантійного обслуговування: персональних комп'ютерів, неттопів, моноблоків, серверів – відправка/отримання здійснюється за рахунок компанії ARTLINE.
У разі негарантійного ремонту (механічне пошкодження, збій по живленню, некоректне налаштування операційної системи/програмного забезпечення/bios тощо, які виявляться після діагностики інженером сервісного центру), а також модернізації з ініціативи клієнта – доставка в обидві сторони здійснюється за рахунок користувача!
Також, за рахунок клієнта здійснюється відправка/отримання: комплектуючих, периферії, моніторів та повернення товару належної якості.