Технічна підтримка Артлайн ☑️ інтернет-магазин ПК Artline.ua
UA RU
Сервери Artline
Сервери Artline

Кількість ядер процесора

Об'єм оперативної пам'яті

Мережева карта

Форм-фактор корпусу

Корпуси QUBE
Корпуси QUBE

Форм-фактор корпусу

Потужність БЖ

Максимальна висота кулера ЦП

Максимальна довжина відеокарти

Смарт приставки
Смарт приставки

Підтримка протоколів

Бездротовий зв'язок

Відеовиходи

Операційна система

Кіл-ть ядер процесора

Об'єм накопичувача

Об'єм оперативної пам'яті

Комп'ютерна периферія
Комп'ютерна периферія

Техпідтримка

Дистанційна Техпідтримка

  • Кваліфіковані телефонні консультації наших фахівців
  • Дистанційна технічна допомога з використанням спеціального ПЗ
  • *Потрібне підключення до мережі Інтернет

 

Регулярне технічне обслуговування ПК

  • Чистка від пилу
  • Заміна термопасти
  • Стрес тестування і перевірка всіх комплектуючих

 

 

Модернізація

  • Допомога в підборі комплектуючих для модернізації
  • Залік залишкової вартості старих комплектуючих в рахунок оплати нових
  • Тестування і перевірка нової конфігурації

 

Розкриття ПК без втрати гарантії

Якщо Вам необхідно зняти гарантійні пломби ПК без втрати гарантії для самостійного встановлення додаткових комплектуючих або профілактичного чищення ПК, потрібно виконати кілька пунктів:

  • Заповнити та підписати форму дозволу на розтин, яка знаходиться на одній з останніх сторінок вашого техпаспорта або скачати форму дозволу на відкриття.
  • Відсканувати (сфотографувати) заповнену форму.
  • Надіслати її на електронну адресу info@artline.ua.

    В темі листа ОБОВ'ЯЗКОВО вказуйте серійний номер вашого ПК, який Ви вказали в самій формі.

 

Дані для відправки ПК в сервісний центр:

  • м. Київ
  • Нова Пошта №181 вулиця Кирилівська, 64
  • тел.: (063) 768-81-24
  • Одержувач: ТОВ «АРТЛАЙН Інтеграція» Код ЄДРПОУ 40733799
  • Умови оплати: за рахунок одержувача за безготівковим розрахунком
  • Страховка: мінімальна (при страхуванні посилки на суму більше мінімальної, оплата за пересилку здійснюється за рахунок відправника)
  • Відправляти необхідно: Сам ПК БЕЗ кабелю живлення, технічний паспорт, а також короткий опис несправності.

ПІСЛЯ ВІДПРАВЛЕННЯ ОБОВ'ЯЗКОВО ПОВІДОМТЕ НАМ НОМЕР ДЕКЛАРАЦІЇ, ВІДПРИВИВШИ ЙОГО НА E-MAIL АБО ПО ТЕЛЕФОНУ

 

УВАГА! У разі гарантійного обслуговування, доставка в обидві сторони здійснюється за рахунок компанії ARTLINE. У разі модернізації на прохання клієнта, а також не гарантійного ремонту (механічне пошкодження, збій з живлення, некоректне налаштування операційної системи/bios, і т.д.), які виявляться після діагностики інженером сервісного центру - доставка в обидві сторони здійснюється за рахунок користувача ПК.