Комп’ютери, ноутбуки, комплектуючі, периферія та аксесуари, вигідні ціни Каталог товарів
Спілкуємося українською?
Залишити російську
Комп'ютери Artline Комп'ютери Artline 0 1 2 3 4 5 6 7 0 1 2 3 4 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 0 1 2 3 4 0 1 2 3 4 5 6 Сервери Artline 3D пристрої та аксесуари 3D пристрої та аксесуари 3D принтери Філаменти та смоли Запасні частини 3D сканери Одноплатні комп'ютери Додаткове обладнання Гравери Ноутбуки Ноутбуки 0 1 2 3 4 5 0 1 2 3 4 Монітори Комплектуючі Комплектуючі Відеокарти Процесори Материнські плати Оперативна пам'ять Системи охолодження Корпуси QUBE Блоки живлення SSD накопичувачі HDD накопичувачі Звукові карти Карти відеозахоплення Контролери Додаткові аксесуари Обладнання для майнінгу Комп'ютерна периферія Комп'ютерна периферія ДБЖ, стабілізатори, батареї Клавіатури Мишки Килимки для мишки Навушники та гарнітури Крісла Комп'ютерний стіл Кріплення для монітора (кронштейни) Веб-камери Ігрові контролери Акустичні системи Мережеві фільтри Принтери та БФП Обладнання для проведення конференцій Графічні планшети Презентери Аксесуари для клавіатур та мишок Витратні матеріали USB флешки Перехідники та адаптери Командна панель для ПК Шредери Мережеве обладнання Мережеве обладнання Маршрутизатори Комутатори Точки доступу / Ретранслятори Wi-Fi адаптери Bluetooth адаптери Мережеві карти та адаптери IP телефони Мережеві сховища (NAS) LAN-кабелі (патч корди) PoE адаптери Powerline адаптери VoIP-шлюзи Медіаконвертери Підсилювачі зв'язку Модеми Трансивери KVM-Перемикачі Комутаційні шафи Стійки Патч-панелі Блоки розеток Електрогенерація Електрогенерація Системи збереження енергії Енергостанції Зарядні станції Генератори Інвертори Акумуляторні батареї Повербанки Сонячні панелі Зарядні станції для електромобілів Пуско-зарядні пристрої Батарейки та акумулятори Аксесуари електрогенерація Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Смартфони Планшети Електронні книги Кнопкові телефони Смарт-годинники Аксесуари Карти пам'яті Телевізори Проєкційне обладнання Фотоапарати Освітлення Автомобільні насоси Автомобільні пилососи Відеореєстратори Повітродувки Ігрові консолі Розумний дім та безпека Розумний дім та безпека Сигналізації Камери відеоспостереження Мережеві IP відеореєстратори Панелі виклику Аксесуари для відеоспостереження Розумні розетки Смарт приставки Програмне забезпечення Програмне забезпечення Операційні системи Офісні програми Ігри Побутова техніка Побутова техніка Кондиціонери Зволожувачі повітря Роботи пилососи Ваги Обігрівачі Чайники Електрогрилі Мийки високого тиску Активний відпочинок та туризм Активний відпочинок та туризм Окуляри для керування дронами Пульти керування для дронів Приймачі та передавачі для дронів Квадрокоптери (дрони) Автохолодильники Каністри Ліхтарики Туристичний посуд Туристичні пальники Гамаки Дорожні валізи Сумки Електротранспорт Електротранспорт Електровелосипеди Електросамокати Електроскутери
#resheniya-dlya-igr

Яким буде The Witcher 1 Remake?

tw1r

Перший Відьмак вийшов в далекому 2007-му і на той час це була дійсно грандіозна гра. Диск з нею в мені досі під подушкою, а теплі спогади часто оновлюються, адже навіть в 2024-му вона залишається грабельною і наливає море теплих емоцій. Та куди теплішу ванну готують для нас CD Projekt RED – римейк першого Відьмака вже створюється і він збирається суттєво просунути стару гру, вивівши її на новий лад.

 

ДИВИСЬ РОЛИК НА YOUTUBE!

 

 

Збір ветеранів може виглядати не лише як футбольна команда тим, кому за 30-ть. Розробкою римейка займається студія, яка приклала руку до багатьох відомих RPG, а також яка полюбляє перший альбом Лінкін Парк. Вона називається Fools Theory і знаходиться вона в Польщі. Поки студія відома лише за грою The Thaumaturge, але самі хлопці кажуть, що в їхній команді зібрались люди, які працювали над Baldurs Gate, доповненнями до Dragon Age 2, а також над оригінальним Відьмаком. Таким чином ці люди не просто мають бачення, вони ще й відрізняються амбіційною реалізацією цього бачення. Саме такі люди і потрібні CD Projektам сьогодні, оскільки римейк Відьмака буде ну дуже амбіційним.

 


 

Перше, що заявили розробники – вони виріжуть застарілі і неактуальні механіки. Які саме – вони не сказали, але всі ми вже розуміємо, про що саме йде мова. Найбільш очевидною річчю є застаріла і незручна бойова система, яка складалась з трьох бойових стилів: для спритних противників, для сильних противників і для бою з великою групою противників. Вам треба було клацати мишкою в таймінг, завдяки чому Геральт набирав обертів в атаці і шинкував ворогів на салат «Стадіон», або не шинкував, якщо провтикав вчасно попасти. Вбивали в першому Відьмаку доволі швидко, якщо ловив провтики під час бою, до того ж регенка ХП тут завжди була дуже слабкою. Занудну бойову систему виріжуть, а її місце займе нова бойова система з нової трилогії Відьмака. Що це буде за система – ніхто не знає. Та, швидш за все, це не буде просто оновлена боївка з Відьмак три, так як вийшла вона надто простою і казуальною, хоч і такою рідною та красивою. Тут можна вдаритись в ящик з фантазіями, головне - не мізинцем. Як на мене, з високою ймовірністю бойова система стане швидшою і смертоноснішою. Якщо ви читали сагу Відьмака, ви знаєте, що Геральт – це справжня машина для вбивства. Частенько люди навіть не встигали за замахом відьмачого меча, як той встиг просвистіти свою пісню. Варіант зі швидкими вбивствами, без смужок ХП і навіть QTE-елементами виглядає більш ніж привабливо, до того ж новий рушій Unreal Engine 5, на котрому створюють нових Відьмаків, дозволяє втілювати такі новаторства. Що-що, а боївка в сучасних РПГ дійшла до свого кінця – затикування і збивання смужок ХП вже давно не вражає, а шанс закріпити за собою найменування новаторів дуже манливий на світанку ери нового двигуна. До всього цього треба додати ще й покращену систему розчленування – у кожному Відьмаку від змахів меча до вирію відлітали руки, ноги та голови, але система розчленування за цей час пішла значно далі, достатньо подивитись лише на Dead Island 2 чи Dying Light 2. А от чого в грі точно не буде, це системи честі як в Red Read Redemption, хоч вона цілком може з’явитись у новій трилогії.

 

 

Як пам’ятаємо, різноманіття пушок та броні в грі теж не було. Ти міг викувати один з трьох варіантів метеоритного меча + комбінації, підбирати прості мечі з загиблих або відшукати пару унікальних. З бронею взагалі напряг – Геральт міг купити кращу шкіряну куртку в Купецькому кварталі в Визімі, або відшукати під сам кінець легендарну броню Ворона. Як розумієте, відьмацький арсенал поповниться: як зброєю, так і додатковими печеньками по типу бомб та арбалетів. Що найсмішніше, в першій грі були слоти на кинджали та додатковий меч чи сокиру, які ти ніколи не юзав. Думаю, їх теж приберуть в ім’я канонічності. 

 

 

Відьмацькі знаки або перероблять з нововведеннями, або, що найбільш ймовірно, перенесуть з Відьмак 3. В першій частині ти міг спокійно всю гру вкачувати лише Аард та Ігні, тоді як решта знаків були потрібні лише в певному місці та в певний відрізок часу. Дуже добрим була б обширніша та швидша прокачка всіх знаків, щоб юзалось більше, а не 1-2. На це просто-напросто не вистачає експи, а фарм у Відьмаках майже що відсутній, головні дози досвіду дають за виконання квестів. Їх у оновленому Відьмаку значно побільшає, так як світ гри не просто стане відкритим, він стане ще більшим. Ще в 2007-му перший Відьмак дивував об’ємами своїх локацій. Так як в грі нема коня, біганина часто забирала дуже багато часу. Особливо це було помітно на полях в Темноводді – потенціал створених локацій, як і перед фінальне болото не був розкритий повністю. Дуже багато закутків просто пустували, а переходів між ними могло бути більш ніж вдосталь. Сьогодні з SSD-дисками на це гвинт закрутив, та тоді треба було довго чекати для підвантажень під класну музичку: музика в цих іграх - то завжди шедевр. Всі ці проблеми вирішить відкритий світ, який буде більшим, цікавішим та інтенсивнішим. В грі з’явиться багато нових квестів, як по основному сюжету, так і другорядних.

 

 

Взяти до прикладу навіть другу локацію – Передмістя. В центрі Провінції є купа люду, пару красивих хат, та робити там нічого, окрім слухати казки Преподобного. На Unreal Engine 5 Передмістя перетвориться на мале містечко зі своїми інтригами та заняттями. В цьому місці сюжету завжди не вистачало більше цікавих персонажів, які б легкою манерою проливали світло на ті жахи, які тут відбуваються насправді. Але не розкривали всіх карт, так як заправляє тут всім банда Преподобного, які злигаються з Саламандрами. Підпільні ігри в Гвинт, підпільна торгівля алкоголем і завдання та випадкові події зв’язані з цим – це лише перші кроки до торгівлі дітьми, до котрої згодом прийдуть жителі Передмістя. Авторам доведеться додати велику кількість нових персонажів, а старим прописати ще більше історії і зробити їхнє виведення на чисту воду ще закрученішим.

 

 

В оригінальній грі під час проходження головного сюжету Геральт так і не міг довести, що Одо сам вбив рідного брата, хоч на це вказує кожен елемент і купа свідків. Енхінопси в саду, які з’являються через зариті в землі трупи, персонажі, які здають Одо та його реальні наміри, а також сам п’яниця, який власним язиком ледь було не видає себе. В римейку всі ці недомовки повинні бути сказані, як і історія Ільзи, мертвої дівчини Микули, історія торгівлі Харена з білками, а також історія самого Преподобного, дочка котрого – Кармен, стала проституткою не від хорошого життя. В оригінальній грі багато доволі нелогічних і надто уривчастих кінцівок історій. Такою ж є історія любовного квадрата в Темноводді – вона просто обривається на певному моменті, а після нас одразу ж жбурляють до наступної локації. З багатьма персонажами треба провести більшу роботу, щоб в повній мірі реалізувати закладений у них потенціал – а він є і його немало.

 

 

З веселощів, поштрекатися зі шльондрами тепер можна буде не через еротичні картки, а повноцінні кат-сцени. Тут навіть сумнівів немає, от лише скільки таких кат-сцен буде – це вже інше питання. В грі дуже бісила висока стадія оп’яніння. В ній Геральт не міг швидко пересуватись, через що доводилось крок за кроком повільно повзти або до своєї кімнати в таверні, або до найближчого багаття, щоб помедитувати і скинути алкогольний делірій. Біда в тому, що нажиратись в грі треба було частенько: від перепити лицаря, який дав обітницю мовчання, та згодом її порушив, до знаменитих посиденьок в таверні з Любистком та Золтаном. Тупикову стадію оп’яніння з немічною ходою обов’язково виріжуть – не думаю, що в категорії п’янства автори хоч якось будуть вдаватись в новаторство. Горілка до добра не доводить, що ми знаємо по кінці відьмацької саги, але Геральта навіть могила не виправить – в цьому питанні він справжній поляк. Гру з киданням кубиків замінять на Гвинт, а от кулачний бій потрібно обов’язково просунути. Ця забавка, хоч і була легкою та примітивною в оригінальні грі, дуже доставляла. Тут треба насипати QTE, щоб було цікавіше, додати можливість битись з декількома противниками і можливість розкидати їх по околиці, жбурляти їх в ящики, через столи в таверні, щоб миски з кулешою літали попід стелю. Загалом зробити все красиво та ефектно. Не дай бог вирізати злоїб**у бабку в домі Шані, яка в 9 з 10-ти випадків виставляла нас за двері, якщо не знати хитрості. Один лише звук початої з нею зустрічі лякав більше, ніж всі монстри в грі разом взяті. А от фішку з дорогим алкоголем для крутих еліксирів варто залишити – пошук дорогоцінного спирту в цій грі завжди був цікавим, якщо не пив все, що під руку трапиться.

 

 

Оновленому Відьмаку треба переглянути систему з ресурсами. Надто неправдоподібно виглядає постійне споживання кусків сиру і баранячих ножок для систематичного відновлення ХП. В тих часах їди було обмаль, тому й один кусок сиру мав би приносити суттєвий бонус. Було б цікаво додати до гри полювання і щоб на тварин полювали інші тварини та монстри. Не обійдеться без відьмачого чуття, та до нього всі ми давно звикли. А от фішка з прочитанням потрібних книг для того, щоб розбиратись в тих чи інших речах, дуже цікава. Було б добре ще більше насипати рослин і книжок по ботаніці, щоб міг не те що Ластівку зварити, а блакитний фісштех – лише в помічника не беріть наркомана, інфа сотка. 

 

 

Оригінальний Відьмак був великою грою, на проходження котрої сходило немало часу. Римейк буде у всьому більший за оригінал, тим більше з великим відритим світом і ще більшою наповненістю в плані всього. Згадані в цьому відео зміни – це необхідність, котру чудово розуміють розробники. Та що з того вийде – дізнаємось десь в 26-му або 27-му. До того часу не забудь оновити ігровий ПК – бери топову машину на сайті інтернет-магазину ARTLINE, а також підписуйся на цей канал і тисни лойс. Пиши яким ти бачиш римейк першого Відьмака і заглядай до нас на вогник частіше.