DIRECTX (DX) 12 – це те, що дозволяє безлічі розробників відеоігор впроваджувати нереально унікальні і реалістичні ефекти в графіку. Відеокарти GeForce підтримують унікальні можливості DX12, такі як трасування променів і Variable rate shading, що дозволяють забезпечувати захоплюючі візуальні ефекти в відеоіграх.
Дуже важливу роль в ігровій графіці має DXR – технологія, яка відповідає за моделювання поведінки світла на різних предметах, а також створення максимально реалістичних графічних ефектів (освітлення, відображень та тіней).
Такий неймовірний результат якості освітлення предметів та тіней у відеоіграх був досягнутий завдяки спільним зусиллям компаній NVIDIA та Microsoft. Без цієї співпраці не було б унікальної технології DXR (DIRECTX RAYTRACING).
DX12 дає відеогрі можливість керувати ресурсами самостійно, а також виконувати необхідну синхронізацію. В результаті розробники вимогливих відеоігор можуть ефективно налаштовувати управління GPU, використовуючи свої знання поведінки гри.
Компанія NVIDIA розробила спеціальну лінійку відеокарт GeForce RTX, яка створена на основі спеціалізованих ядер RT. Саме ці ядра забезпечують мільярд променів в секунду і зростання частоти зміни кадрів до 3 разів завдяки використанню DXR. Такий підхід робить можливим трасування променів з частотою зміни кадрів в реальному часі.
Важливо згадати про VRS – унікальну технологію, що збільшує продуктивність рендерингу, регулюючи швидкість шейдинга для різних ділянок кадру. Дуже корисна ця технологія для віртуальної реальності - VRS створює деталі в тій області, куди дивиться людина і одночасно з цим зменшує кількість деталей в районі периферійного зору. Такий підхід дозволяє забезпечити максимальну оптимізацію продуктивності системи.
DIRECTX (DX) 12 – унікальна технологія, яка стимулює розвиток ігрової графіки. Unreal Engine вже давно підтримує DirectX Raytracing, а цей движок на DX12 працює набагато крутіше ніж на DX11.
DIRECTX (DX) 12 ТАКОЖ ПІДТРИМУЄ ДОДАТКОВІ ГРАФІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ:
- Volume Tiled Resources
- Conservative Raster
- Raster Order Views
- Tiled Resources
- Typed UAV Access
- Bindless Textures
- Asynchronous Compute