Комп’ютери, ноутбуки, комплектуючі, периферія та аксесуари, вигідні ціни Каталог товарів
Спілкуємося українською?
Залишити російську
Комп'ютери Artline Комп'ютери Artline 0 3D пристрої та аксесуари 3D пристрої та аксесуари 3D принтери Філаменти та смоли Запасні частини 3D сканери Одноплатні комп'ютери Додаткове обладнання Гравери Ноутбуки Монітори Комплектуючі Комплектуючі Відеокарти Процесори Материнські плати Оперативна пам'ять Системи охолодження Корпуси QUBE Блоки живлення SSD накопичувачі HDD накопичувачі Звукові карти Контролери Додаткові аксесуари Комп'ютерна периферія Комп'ютерна периферія ДБЖ, стабілізатори, батареї Клавіатури Мишки Килимки для мишки Навушники та гарнітури Крісло для геймера Комп'ютерний стіл Кріплення для монітора (кронштейни) Веб-камери Ігрові контролери Акустичні системи Мережеві фільтри Принтери та БФП Обладнання для проведення конференцій Графічні планшети Презентери Аксесуари для клавіатур та мишок Витратні матеріали USB флешки Перехідники та адаптери Командна панель для ПК Шредери Мережеве обладнання Мережеве обладнання Маршрутизатори Комутатори Точки доступу / Ретранслятори Wi-Fi адаптери Bluetooth адаптери Мережеві карти та адаптери Мережеві сховища (NAS) LAN-кабелі (патч корди) PoE адаптери Powerline адаптери Медіаконвертери Підсилювачі зв'язку Модеми Трансивери KVM-Перемикачі Комутаційні шафи Стійки Патч-панелі Блоки розеток Сервери Artline Електрогенерація Електрогенерація Системи збереження енергії Енергостанції Зарядні станції Генератори Інвертори Акумуляторні батареї Повербанки Сонячні панелі Пуско-зарядні пристрої Батарейки та акумулятори Аксесуари електрогенерація Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Аксесуари Смартфони Планшети Електронні книги Кнопкові телефони Автомобільні насоси Смарт-годинники Зберігання даних Телевізори Фотоапарати Освітлення Автомобільні пилососи Ігрові консолі Розумний дім та безпека Розумний дім та безпека Сигналізації Камери відеоспостереження Відеореєстратори Панелі виклику Аксесуари для відеоспостереження Розумні розетки Смарт приставки Програмне забезпечення Програмне забезпечення Операційні системи Офісні програми Ігри Побутова техніка Побутова техніка Кондиціонери Зволожувачі повітря Роботи пилососи Ваги Обігрівачі Чайники Електрогрилі Мийки високого тиску Активний відпочинок та туризм Активний відпочинок та туризм Окуляри для керування дронами Пульти керування для дронів Приймачі та передавачі для дронів Квадрокоптери (дрони) Каністри Ліхтарики Туристичний посуд Туристичні пальники Гамаки Електротранспорт Електротранспорт Електровелосипеди Електросамокати Електроскутери
#resheniya-dlya-igr

Сталкер 2 знищить твої сподівання?

сталк2

Новий геймплей Сталкер 2 все більше дозволяє нам заглибитись в Зону. За останні два місяці GSC встигла неодноразово не тільки показати, але й дати помацати довгоочікувану гру на різних ігрових показах, тож нові кадри з новинки не забарились, як і нова доза цікавої інформації.

 

ДИВИСЬ ЦЕЙ РОЛИК НА YOUTUBE!

 

 

Кожен журналіст, який встиг пограти в Сталкер 2 підкреслював, що перед нами вкрай імерсивна і важка гра. Дехто стверджує, що за 20 хвилин проходження встиг 7 раз впасти з нормальним рівнем складності. В більшості причиною цього ставали перестрілки з людьми, тоді як битви з мутантами відходили на другий план. На екрані ми дійсно можемо побачити сильний дамаг від куль, через що Скіфу доводиться часто хілитись. Що найважливіше, так само швидко падають і вороги. В грі працюють ваншоти в голову, як в попередніх частинах, хоч там місцями постріл в голову не гарантував вірну смерть, а міг лише спантеличити добре броньованих противників. Ви скажете: «Так в старих Сталкерах теж швидко можна було скопититись, на це ми й розраховуємо в продовженні». І правильно робите, от лише ваші очікування будуть змарновані, так як вони досі застрягли в минулому.

 

 

Останній Сталкер вийшов 15 років тому і відтоді змінилось багато. Перші Сталкери виходили з малим проміжком часу, тому еволюціонували швидко, хоч і не так помітно. Кожна наступна гра відшліфовувала гострі кути попередньої і в кінцевому результаті ми отримали Поклик Прип’яті, близький до ідеалу в плані геймплею Сталкер. Отримали ми його в 2009-му, тоді законсервували про нього хороші спогади і відкрили їх через 15 років з надією на ту ж атмосферу + домішка власних фантазій, яким б мало бути продовження. І чим більше нових геймплейних роликів виходить, тим більше я переконуюсь в тому, що Сталкер 2 – це зовсім інший торт, з тією ж начинкою, та в новій обгортці. 

 

 

Розпочнемо з очевидного – з графіки і нового рушія Unreal Engine 5, на котрому зроблена гра. Нагадаю, що перші Сталкери створювали на рушії X-Ray Engine, створений власноруч компанією GSC. Саме X-Ray Engine надавав грі того унікального шарму, тієї автентичності, котра відрізняла її від інших. В цього двигуна були свої на той час технічні переваги як висока достовірність рендеринга освітлення при складній геометрії сцени, а також якісна мальовка закритих та відкритих просторів. Доповнював торт ігровий штучний інтелект A-Life, котрий створював симуляцію життя. Звісно, життя в трилогії Сталкер не таке бурхливе, та на той час все здавалось більш ніж реалістичним, з постійними несподіванками і пригодами у відкритому світі. Все це в купі створювало ту незабутню сірувату атмосферу Сталкера, з одними й тими ж текстурками та модельками в трьох іграх, котрі водночас і вивчив і любив. Новий ж рушій Unreal Engine 5 все перетворює на власний лад як б не намагались розробники відтворити ту атмосферу. Загальні нариси знайомі, та коли придившся, розумієш, що це вже дещо зовсім інше. Саме цей чинник стане каталізатором для багатьох, котрі скажуть, що атмосфера в новому Сталкері вже не та, що раніше. Unreal Engine дійсно сильно змінює Зону, робить її більш приземленою, завдяки чому підвищує загальний рівень сприйняття картинки як дуже реалістичне і близьке до реальності. Всі ці старі колгоспи і навіть трави, які постійно ростуть коло них – кожен українець знає цей вайб, та настільки потужна деталізація немов відривається від тієї старої атмосфери, що залишилась в пам’яті. Добре це чи погано – кожен вирішить для себе сам, та варто нагадати, що нічого не стоїть на місці, а речі залишаються незмінними тільки в нашій пам’яті. Варто зазначити й те, що автори зробили Зону значно колоритнішою. І вітряки додали, і поле з маком, і справжні урагани перед викидом – як же ж вони добре виглядають, ніби літом посеред поля тебе має застати злива, а ти якомога швидше накиваєш п’ятами до першого укриття. 

 

 

Та щоб повністю не оновлювати вашу папку спогади, GSC додали й класичні атрибути. Гляньте лише на знайомі обличчя в таборі новачків – ті ж протигази, ті ж комбези, та ж манера стояти. І водночас вони потужно урізноманітнили сталкерські ряди. Тепер зустріти в Зоні можна не лише знайомі індифирентні обличчя, а люд з різних галузей – від київських айтішників до коломийських бандитів. Це дуже тішить око, адже подібна різноманітність додає дуже гнучких варіацій для нових подій та квестів. 

 

 

А як щодо геймплейних основ? Все залишиться на тому ж рівні? Ні, і тут GSC вирішили змінити підхід. Так в грі адекватна стрільба з’явиться не від моменту, коли знаходиш Вінтарь, а з самого початку. Стрільба в трилогії Сталкер завжди була кривенька, тоді як в Сталкер 2 вона обіцяє бути чудовою та сучасною – про це говорять всі журналісти, котрі грали в демки. Кожна пушка тут сильно різнитиметься і буде актуальною для тих чи інших випадків, буде відповідна балістика і все в цьому дусі. Переробили автори й підхід до декотрих мутантів. В новому геймплеї нам показали битву з кровососом, яка, якщо не придивлятись, виглядає майже так само, як і раніше. Люди, котрі в це грали, розповідали, що насправді битва з кровососом тепер працює по-іншому. Якщо в трилогії ти міг бачити візуальні нариси мутанта і палити його за білими більмами, то в Сталкер 2 кровосос повністю невидимий. Тактика з забіганням за спину у нього залишилась, та робить він це так, що ти не можеш побачити. Кровососа тепер потрібно не виглядати, а слухати. Визначити його знаходження можна лише за звуком, тому будь-які перебинтовки чи перезарядки лише знизять ваші шанси в бою. Також мутанту підвищили дамаг, тому вбивати його потрібно сконцентровано та швидко, коли він на пару секунд виходить з інвізу перед ударом. 

 

 

Дуже цікаво чи змінили автори підхід й до інших мутантів. Псевдогіганта, якого нам показували в попередніх трейлерах і показували недовго, хлопці залишили без змін – він так само суне на тебе чолом і так само міцно тупає ногою. Псевдопси теж плодяться ілюзіями, які розсіюються кулями і набігають на тебе зі всіх сторін, кружляючи ніби під польку. Дуже цікавить що цього разу намутили з полтергейстами, так як їх постійно змінюють. І найголовніше – яких нових мутантів крім кота-баюна ми побачимо і як вони будуть вписуватись у місцеву флору та фауну з її суворими законами? Адже на відміну від інших ігор, ворогом для гравця виступають не лише противники, але й саме місце – Зона. Вона не відрізняється приязністю, на що нам вкотре активно натякають розробники оновленими аномаліями. Нарешті Сталкер отримає нормальну фізику аномалій, а ті стануть цікавими і небезпечними – навіть ваншотити зможуть, а ми зможемо використовувати їх на власне благо. 

 

 

І ніби все це вже бачив, а ніби й ні. Саме таким чином Сталкер 2 марнує твої сподівання, так як вони були або застарілими, або надто перевищеними. З останнім теж велика проблема, оскільки багато людей очікує від нового Сталкера чогось надзвичайного, а в результаті отримає просто хорошу гру на Unreal Engine 5, котра зроблена якісно і на довготривалий період. Дехто вже встиг нафантазувати собі якісь надзвичайні речі і створити у своїй голові власну Зону, що може перетворитись на розчарування в парі з оновленою атмосферою і оновленими підходами в геймплеї. В той самий час Сталкер 2 залишається дуже імерсивною грою з дуже великою картою.

 

 

Тут автори теж насипали новизни. Якщо в трилогії Сталкер майже кожне місце було позначене як якась цікава точка, тут позначені лише головні цікаві місцини, тоді як в їхньому радіусі може бути ще ціла купа менших за розміром, але не за цікавістю місць. І вони навіть не позначені на мапі! На ще глибше та обширніше дослідження світу чекали всі, єдине питання – як цей світ працюватиме і як він імітуватиме життя? Воно досі залишається відкритим, адже нікому суттєво й не давали зависнути в Сталкер 2, щоб повністю заглибитись в світ. Наскільки він вийде живим? Які патерни поведінки будуть в мутантів і чи будуть сталкери знову мовчазними мандрівниками по той бій дороги? Побачимо вже 20 листопада, а поки замовляй Сталкер 2 і ігровий ПК на Артлайн в стилі Сталкер 2. Обов’язково підписуйся на цей канал і залишай коментар яким ти бачиш легендарне продовження.