Комп’ютери, ноутбуки, комплектуючі, периферія та аксесуари, вигідні ціни Каталог товарів
Спілкуємося українською?
Залишити російську
Комп'ютери Artline Комп'ютери Artline 0 1 2 3 4 5 6 7 0 1 2 3 4 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 0 1 2 3 4 0 1 2 3 4 5 6 Сервери Artline 3D пристрої та аксесуари 3D пристрої та аксесуари 3D принтери Філаменти та смоли Запасні частини 3D сканери Одноплатні комп'ютери Додаткове обладнання Гравери Ноутбуки Ноутбуки 0 1 2 3 4 5 0 1 2 3 4 Монітори Комплектуючі Комплектуючі Відеокарти Процесори Материнські плати Оперативна пам'ять Системи охолодження Корпуси QUBE Блоки живлення SSD накопичувачі HDD накопичувачі Звукові карти Контролери Додаткові аксесуари Комп'ютерна периферія Комп'ютерна периферія ДБЖ, стабілізатори, батареї Клавіатури Мишки Килимки для мишки Навушники та гарнітури Крісло для геймера Комп'ютерний стіл Кріплення для монітора (кронштейни) Веб-камери Ігрові контролери Акустичні системи Мережеві фільтри Принтери та БФП Обладнання для проведення конференцій Графічні планшети Презентери Аксесуари для клавіатур та мишок Витратні матеріали USB флешки Перехідники та адаптери Командна панель для ПК Шредери Мережеве обладнання Мережеве обладнання Маршрутизатори Комутатори Точки доступу / Ретранслятори Wi-Fi адаптери Bluetooth адаптери Мережеві карти та адаптери IP телефони Мережеві сховища (NAS) LAN-кабелі (патч корди) PoE адаптери Powerline адаптери VoIP-шлюзи Медіаконвертери Підсилювачі зв'язку Модеми Трансивери KVM-Перемикачі Комутаційні шафи Стійки Патч-панелі Блоки розеток Електрогенерація Електрогенерація Системи збереження енергії Енергостанції Зарядні станції Генератори Інвертори Акумуляторні батареї Повербанки Сонячні панелі Зарядні станції для електромобілів Пуско-зарядні пристрої Батарейки та акумулятори Аксесуари електрогенерація Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Аксесуари Смартфони Планшети Електронні книги Кнопкові телефони Автомобільні насоси Смарт-годинники Карти пам'яті Телевізори Проекційне обладнання Фотоапарати Освітлення Автомобільні пилососи Ігрові консолі Розумний дім та безпека Розумний дім та безпека Сигналізації Камери відеоспостереження Відеореєстратори Панелі виклику Аксесуари для відеоспостереження Розумні розетки Смарт приставки Програмне забезпечення Програмне забезпечення Операційні системи Офісні програми Ігри Побутова техніка Побутова техніка Кондиціонери Зволожувачі повітря Роботи пилососи Ваги Обігрівачі Чайники Електрогрилі Мийки високого тиску Активний відпочинок та туризм Активний відпочинок та туризм Окуляри для керування дронами Пульти керування для дронів Приймачі та передавачі для дронів Квадрокоптери (дрони) Автохолодильники Каністри Ліхтарики Туристичний посуд Туристичні пальники Гамаки Дорожні валізи Електротранспорт Електротранспорт Електровелосипеди Електросамокати Електроскутери
#resheniya-dlya-igr

Розбір геймплею The Blood of the Dawnwalker

tbotd

Зібрались якось колишні розробники Відьмака і вирішили зробити свою гру. За ноги вхопили жанр RPG, за руку – середньовічний антураж темного фентезі і приправили це все прекрасним фольковим супроводом. Та всього цього видалось замало розробникам, адже не вистачає найважливішого – тої самої атмосфери з першого Відьмака. Що ж, тут не прикрутиш молодого Геральта до Карпатських горів, тож автори вирішили обіграти ситуацію і використати найкращі надбання, які можуть лише на гадку прийти. В сумі вийшов справжній подарунок для старих фанатів Відьмак 1 під назвою The Blood of Dawnwalker і сьогодні я розкажу як ця гра з гордістю несе спадщину Відьмак 1 і наглядно демонструє обширні можливості старої RPG на новий лад. Та перед цим залишу запрошення до нашого інтернет-магазину, де ви завжди можете купити топовий ігровий ПК.

 

ДИВИСЬ ЦЕ ВІДЕО НА YOUTUBE

 

Перший Відьмак був справжнім шедевром, не дивлячись на деякі кострубаті моменти. Коли згадуєш про це, прекрасне в твоїх думках одразу ж бореться з жахливим, так як протиріч дебютному проекту CD Projekt вистачало, і найбільшим з них стала бойова система. Знаєте як то буває, коли навіть в улюбленої групи є галімі пісні – в сім’ї не без виродка, однак вже після релізу поляки зрозуміли головний косяк і повністю переробили боївку для наступних ігор, тоді як ця битва за таймінги залишилась в тому ж 2007-му.

Майже через 20 років ігровий світ дізнається страшну правду – для оригінальних розробників першого Відьмака дана бойова система залишилась взірцем, який досі осяює їхній шлях, от лиш щоб лапмочка горіла яскравіше її допрацювали. Логіка каже – не вигадуй колесо, бо вже вигадали велик. Замість з нуля створювати своє фехтування, розробники взяли боївку з першого Відьмака і змішали її з боївкою Kingdom Come. В результаті ми отримали доволі тактичну, направлену і майже що покрокову бойову систему для Blood of the Dawnwalker. Коли я вперше це побачив, одразу захотілось повернутись в минуле, біда лиш в тому, що в мене нема CD ROMа в компі. Та про все по порядку.

Нам показали 20 хвилин геймплею The Blood of the Dawnwalker, показали бойову систему, світ, квести і головні принципи гри. І це ми любим, це ми чекаєм. З кожним новим трейлером гра все більше стає ласим шматочком для олдів, особливо для фанатів першого Відьмака – ех… зараз би на болотах побігати та башню пошукати… а заодно й спирт… В The Blood of the Dawnwalker будемо шукати магічні мечі в мідгейм-квесті, котрий нам показують на екрані, а по дорозі до міста випробовувати макітри місцевих вельмож на міцність. 

В чому фішка: щоб битись з ворогами, вам треба обирати правильний кут удару щоразу, а також правильний кут для блоку і парирування, як в Kingdom Come. Звідти й переїхала така система, хоч насправді існувала вона ще за часи оригінального the Witcher лише в формі браузерних ігор, де ти повинен був вгадати напрямок удару, щоб відбити його. Якщо грав Кінгдом Кам – буде ще легше освоїтись в новому вампірському всесвіті. Коен, головний герой гри, має ще й різні витребеньки типу пилюки в очі чи скіли магічні, які будемо юзати під час бою, якщо накопимо певний показник. Втілюється це через кат-сцену, що мені не сподобалось, зате самі бої виглядають жваво, хоч і майже що з головою повертають в 2007-й. Сподіваюсь, смужки ХП можна буде відключити, щоб куди глибше поринути в бійку, ну а сконцентрована камера говорить про одне – бої не будуть випадати на вашу долю кожних 5 хвилин. 

The Blood of the Dawnwalker демонструє дуальний геймплей: за людину і за вампіра. Бої за вампіра відрізняються від денних сутичок за людину. Вони брутальніші, вони швидші, але вони все одно направлені, так би мовити атако-спрямовані. Нам одразу показали босс-файт з одним з ключових вампірів з групи антагоніста і наголосили на тому, що гра матиме багато видів супротивників, для кожного з котрих знадобиться особливий підхід.

В вампірській подобі Коен використовує для бою кігті, але й меч наш герой зможе юзати, хоч цього поки й не показали. Автори стверджують, що показане стосується мідгейму і навіть на мідгеймі ми можемо побачити, що бої тут тривають доволі довго. Розправлятись з противниками за 1-2 удари не вийде навіть з непоганою прокачкою, та чи добре це, чи погано – вирішить кожен для себе сам, або ж для всіх в секції коментів.

Що ж це за світ, в котрому кровотоком протікають події The Blood of the Dawnwalker? Ми знаходимось в вигаданій Долині Сангора, на дворі 16 сторіччя, лютує епідемія бубонної чуми. Цим вирішили скористатись вампіри, котрі вбивають людських правителів і посідають їхні місця. Покидьки беруть нашу сім’ю в полон, нас роблять денним ходаком і залишають 30 днів та ночей на їх порятунок. Прикол в тому, що фінальну локацію, замок головного вампіра, можна буде штурмувати тоді, коли побажаєш – навіть в першу ніч, от лише закінчиться це не надто вдало. Гра побудована на Карпатських пейзажах, оскільки Сангора за лором знаходиться за два горба далі Гуцульської лісної самогонної спілки. Загалом в грі буде до 5 великих міст, нам показали Сварграу, найбільший населений пункт, котрий просто бере вас в руку і жбурляє прямо в Визіму з першого Відьмака. Ви тільки подивіться на цю красу – чисто рімейк на сучасний манер. Можемо побачити велику кількість різних сценок, які розігруються навколо неписями.

Автори рекомендують куди прискіпливіше спостерігати за подібним, адже це можуть бути як приховані так і відкриті квести. Взагалі з квестами тут насипали найбільше цікавого. Гру позиціонують як квестову пісочницю, себто тут немає головних і другорядних завдань, є просто історії, в котрі ти можеш вплутатись, а можеш і ні. Так як наш герой вампір, йому треба буде їсти. Вечорами ми зможемо пити кров в людей і обирати чи випивати їх повністю, чи залишати їм життя, чи взагалі лиш облизати шию і втекти. Кожен вибір буде впливати на характер Коена, а його набуті риси характеру визначатимуть кінцівку. Головне завдання – балансувати між вампіром і людиною, між звірством та людяністю. Але це вже справа особиста – проходити можеш як хочеш, та й взагалі можеш навіть НПС випивати, що приведе до зовсім інших наслідків. Тобто квест не заруїниться, він зміниться. 

В денний період часу ми бачимо як Коен вільно переміщається містом і навіть заходить до церкви кинути попу милостиню на нову ковану браму. Вампір церковний – нова категорія духовенства, що обожнює кагор. Тут нам показали хорошу лицьову міміку, приємний голос протагоніста і ввічливі манери інтелігента з філфаку ЧНУ, а також розгалуження виборів. Найцікавіше починається, коли приходить ніч. Коен стає вампіром і починає лазити дахами як українські підсобники в Польщі. Вертикальність - те, чого іноді бракувало Відьмаку. Коен може не просто бігати дахами, він може ходити по стінах і телепортуватись горобцями майже що в будь-яку точку, яку бачить на карті. Це дозволяє реально швидко переміщатись доволі великим містом, яке навіть з дорелізного футажа пробуджує естетичні почуття. Вкотре нагадую про музику – музичний супровід The Blood of the Dawnwalker ніби зітканий з відлунь музичного супроводу тої самої гри. Цілком можливо, що музику писав той ж композитор, що й для Відьмака – вайби просто кидають мене через стегно і я зі спокоєм в серці задоволено лечу вниз. Після показують трохи дедуктивних фішок ну і сам бос-файт. 

Побачене говорить лише про одне – це ми любим, це ми чекаєм. Густа атмосфера затягувала до цієї гри ще з концепт-артів, за котрими дуже точно відтворюють все графічно. Єдине, чого варто боятись – це надто мала доза екшену. Сподіваюсь, автори не будуть затягувати бої, бо дубасити трьох напів голих ідіотів біля 10 хвилин – таке собі задоволення. Дуже важливо не піти протоптаною стежкою і вкотре не наступити на ті ж граблі, та побачити це ми зможемо аж через рік. А ти чекаєш на The Blood of the Dawnwalker? Залишай коментар на ARTLINE PLAY і підписуйся, ну а побачимось ми тут і вже скоро.