Path of Exile 2 робить камбек! Я ніколи в житті не подумав би, що можна тішитись спринтом в грі! Схоже на те, що після мого останнього відео по цій грі, а також тисячі інших відосів, в котрих невдоволені розстрілювали нову лігу критикою, розробники вирішили піти нам на зустріч. Замість донатних вкладок і косметичних витрибеньок завезли повноцінний 4 акт, цілу купу нового контенту, а також новий погляд на цю гру. І це небезпечно, бо таким макаром POE стає справді небезпечною грою. Сідаєш в суботу, кліпаєш оком, а за вікном вже понеділок і треба йти до роботи. А Я Ж ЩЕ ДРУГЕ ASCENDENCY НЕ ВКАЧАВ! Про все по порядку, а перед залишу ваше приватне запрошення на сайт інтернет-магазину Артлайн, де ти завжди можеш купити топовий ігровий ПК. Оновися з GIGABYTE і отримай хорошу знижку – акція триватиме ще 12 днів.
ДИВИСЬ ЦЕЙ ВІДОС НА YOUTUBE
"Привіт, я Джонатан Роджерс, і сьогодні я спробую позбавити вас особистого життя і вільного часу як такого, адже 29 серпня ми вже завезли нову лігу!
Тепер ти можеш забути про вільний час чи приватне життя, оскільки тепер ти будеш повністю в нашій владі!»
Без жартів. ПОЄ2 перетворюється на ультра задротство, і найгірше в тому те, що це починає подобатись…
Реально, в гру завезли стільки нового контенту, що голова йде обертом. Найвагоміше – повноцінний 4 акт з новими локаціями і продовженням основного сюжету. І четвертий акт вийшов просто бомбезним! Про це одразу ж сповіщає музика тамтешнього поселення, а також ціла купа нових карт, котрі тут розміщені як острови. Все це немов Скелліге 2.0, навіть своїх мордоворотів завезли на кораблях, один з котрих стане ізі-боссом акту вже не з двома, а з трьома варіантами переродження. Так чи інакше, це йому не допоможе, та якщо взяти всіх інших нових босів, подив ще довго не сходитиме з лиця: акула-жаба, сюрікен-мен, ізі-чмошник, який ваншотить по всій карті. Красота. Ну це щоб хлопці не забували, що в цій грі можна тухнути з однієї подачі, проте падінь як раніше більше немає і це справжній прорив, котрий більше не виводить твою точку G на орбіту. Реально, баланс прописаний нормально, трішки казуально, зате дуже сексуально. Якщо в Dawn of the Hunt землю ловив кожних декілька хвилин, то тут до ендгейму впадеш до 10 разів в гіршому випадку. В інфі про нову лігу на сайті ви можете побачити безліч інфи про оновлення, та насправді тут навіть приблизно не все, що завезли в гру, бо про баланс і перероблення механік ніхто не говорить. А дарма, адже тепер чари на evasion мають можливість парирувати атаки і можуть крутіше від них ухилятись через ноди в пасивному дереві. І це реально працює, завдяки чому з хлопчика для биття ви перетворюєтесь на мужика для пиття. «Хто в хаті газда?» - з таким гаслом ви зариваєтесь на карти і ломите кабіни, головне лиш пікнути той клас, який буде тобі по душі – це не воїн, пацани, розходимось.
Однією з центральних фішок третьої ліги Rise of the Abyssals стали зелені розломи на картах, з котрих табунами вискакують монстри. Ці розломи перетворюють карту на Tommorowland – настільки масштабна тусовка місцями змушує гру лагати, та і з цим хлопці справились. Дивовижно, але тепер в ПОЄ немає колишніх проблем з серверами. Раніше тебе могло викидувати кожну годину на хвилин 10, бо ти своєї черги чекав, щоб зайти. Тепер ж навіть якщо гра ловить приход і зависає, вона розлагується сама через секунд 20 і все приходить до норми – буває таке не часто, але буває. А от через надто велику кількість кріпів ПОЄ любить вихоплювати фрізи, однак це не критично, бо крітуєш ти. Розломи – класна нова механіка, та є деякі але. Стосуються вони не лише надто великої кількості мобів, але й мобів-танків, які тут занадто жирні. Вони реально нагадують бляшанки з Другої Світової, та на відміну від своїх предків навалюють дуже люто + мають ХП, вагою з твою колишню. Іноді їх накидують по три штуки, що означає – тікай з городу. Може пофіксять, як і скіли компаньйонів. Деякі скіли компаньйонів потрібно перефарбувати в інший колір, так як просто не розумієш де дружній скіл, а де ворожий, через що шмаляєш по всій карті. Взагалі компаньйони в цьому апдейті – це просто чіт. Їх сильно накрутили + завдяки їхній присутності можна нехило так накрутити собі дамаг нодами. Тепер не знадобиться Роа, щоб швидко бігати, бо в гру завезли спринт через пробіл. Шкода, що не поставили окремо на шіфт, так як вони вирішили трохи ускладнити задачу – треба зробити перекат, аж після можеш бігти за розливним нефільтрованим. Якщо ж на бігу приймеш подачу, одразу ловиш землю і стан, за котрий можуть забити ногами, тож будь обачний.
Не обійшлось без цілої купи нових камінь і всіляких дрібних порожняків. Каміння на інші каміння тепер мають 5 левелів, а валюта ділиться на 3, прямо як мій бал в атестаті з геометрії. Додали криницю душ, щоб ти міг більше забафати пушку, а також трейд, котрий не потребує тебе онлайн. Тепер можеш просто поставити товари в стеш і вийти з гри – їх куплять без тебе. Щоправда, для цього здається треба пройти всі акти – напишіть в комент що до чого, бо я ще не розбирався в цьому, торгую як колись через сайт poe2trade. Нові шмотки, нові предмети посилення і перероблений ендгейм – от це дійсно важливо, бо те, що було в попередній лізі, важко назвати нормальним. Тепер, щоб очистити сектор від зарази, не треба один раз успішно пройти одну точку – в самому центрі є червоне місце і це справжній В’єтнам. Саме тут ховається бос, за котрий вкачуєш Атлас – очків Атласу тепер насипають як борошна до тіста, а самі боси перейшли з червоного Мальборо на Айкос. Якимось слабшими вони стали, хоч і досі в багатьох є механіки ваншотів.
POE2 стає вкрай небезпечною грою, так як тепер вона знову здатна приносити задоволення. Якщо весною ти заходив сюди, вихоплював хариво і виходив, то тепер реально можна зі спокоєм в серці заходити після роботи і проходити акти. Вони додали ще й інтерлюд з трьох невеликих частин, котрий просто затягує себе до своєї атмосфери. Хлопці так сильно постарались над новими картами, що естетичний оргазм можна отримати – наскільки класно і атмосферно все виконано! Найкраще те, що POE не соромиться запозичувати і відсилатись до інших ігор. Так на одній з карт можна зустріти монстрів з Dead Space, а сама лока є симбіозом Resident Evil 2 і The Evil Within. Свіжа музичка – чисто немов музичка з Володаря Перснів, навіть щось подібне на Шир тут є. І це дуже круто! Там-сям дивишся знайомі елементи, які тішать око. Не потішать око деякі нові локації старим гравцям, бо дуже багато нових локацій – це насправді старі локації з POE 1. Та якщо не грав в першу гру, нічого не втратиш в другій.
Що реально важливо, то це той факт, що з завезенням четвертого акту тепер не потрібно два рази проходити попередні три. Ця біганина по колу сильно спрягала, особливо коли завтикував відшукати боса на очки, через що вертаєшся і перепроходиш карту. Тепер включив спрінт і дав на педаль, головне лиш не зловити чірік. Я граю за Дедайку і вам раджу – в цій лізі це топ клас. Якщо хочете гайд на нього – пишіть в комент і очікуйте на нього незабаром. Чим більше коментарів за гайд, тим швидше він вийде.