Комп’ютери, ноутбуки, комплектуючі, периферія та аксесуари, вигідні ціни Каталог товарів
Спілкуємося українською?
Залишити російську
Комп'ютери Artline Комп'ютери Artline 0 3D пристрої та аксесуари 3D пристрої та аксесуари 3D принтери Філаменти та смоли Запасні частини 3D сканери Одноплатні комп'ютери Додаткове обладнання Гравери Ноутбуки Монітори Комплектуючі Комплектуючі Відеокарти Процесори Материнські плати Оперативна пам'ять Системи охолодження Корпуси QUBE Блоки живлення SSD накопичувачі HDD накопичувачі Звукові карти Контролери Додаткові аксесуари Комп'ютерна периферія Комп'ютерна периферія ДБЖ, стабілізатори, батареї Клавіатури Мишки Килимки для мишки Навушники та гарнітури Крісло для геймера Комп'ютерний стіл Кріплення для монітора (кронштейни) Веб-камери Ігрові контролери Акустичні системи Мережеві фільтри Принтери та БФП Обладнання для проведення конференцій Графічні планшети Презентери Аксесуари для клавіатур та мишок Витратні матеріали USB флешки Перехідники та адаптери Командна панель для ПК Шредери Мережеве обладнання Мережеве обладнання Маршрутизатори Комутатори Точки доступу / Ретранслятори Wi-Fi адаптери Bluetooth адаптери Мережеві карти та адаптери Мережеві сховища (NAS) LAN-кабелі (патч корди) PoE адаптери Powerline адаптери Медіаконвертери Підсилювачі зв'язку Модеми Трансивери KVM-Перемикачі Комутаційні шафи Стійки Патч-панелі Блоки розеток Сервери Artline Електрогенерація Електрогенерація Системи збереження енергії Енергостанції Зарядні станції Генератори Інвертори Акумуляторні батареї Повербанки Сонячні панелі Пуско-зарядні пристрої Батарейки та акумулятори Аксесуари електрогенерація Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Аксесуари Смартфони Планшети Електронні книги Кнопкові телефони Автомобільні насоси Смарт-годинники Зберігання даних Телевізори Фотоапарати Освітлення Автомобільні пилососи Ігрові консолі Розумний дім та безпека Розумний дім та безпека Сигналізації Камери відеоспостереження Відеореєстратори Панелі виклику Аксесуари для відеоспостереження Розумні розетки Смарт приставки Програмне забезпечення Програмне забезпечення Операційні системи Офісні програми Ігри Побутова техніка Побутова техніка Кондиціонери Зволожувачі повітря Роботи пилососи Ваги Обігрівачі Чайники Електрогрилі Мийки високого тиску Активний відпочинок та туризм Активний відпочинок та туризм Окуляри для керування дронами Пульти керування для дронів Приймачі та передавачі для дронів Квадрокоптери (дрони) Каністри Ліхтарики Туристичний посуд Туристичні пальники Гамаки Електротранспорт Електротранспорт Електровелосипеди Електросамокати Електроскутери
#resheniya-dlya-igr

Огляд гри Assassins Creed Mirage

AC Mirage

Юбісофт, Юбісофт, Юбісофт! Сьогодні куди не глянь скрізь Юбісофт і скрізь в негативному світлі, та настільки, що компанію вже встигли поховати. Утім ховати Юбісофт – це щорічна традиція. Її ховали після релізу Skulls and Bones, на котру пішло до 850 мільйонів баксів; її ховали після інфи про 10 нових асасинів в розробці, але Юбісофт навідріз відмовляється помирати. В цьому місці мав бути гумор про конвеєр, але з 2018 року компанія зіскочила з щорічної дози Assassins Creed. Розробка тепер триває довше, хоч ігри й не стають набагато кращими, через що багато олдів так і не повертається до серії. Та в 2023-му з-поміж похмурого неба пробився промінчик світла під назвою Assassins Creed Mirage, гра, яка поверне твій 2009-й!

 

ДИВИСЬ ЦЕЙ РОЛИК НА YOUTUBE!

 

 

Міраж дійсно повертав ностальгічні спогади про чудову трилогію з Ецио, тепер залишилось лише почекати і перевірити особисто. Сонібої встигли зробити це тогоріч, тоді як ПК-панство дісталось до Багдаду в 2024-му. Так як погодка за вікном останні років 20-ть не в курсі як виглядає зима, на разі найкращий час відправитись до гарячих пісків Близького Сходу, з верблюдами, пекучим сонцем і Орденом Древніх, який планує захопити світ. А заодно і арабський інгліш підучити, because people in this game speak like Borat.

 

 

Граємо ми за Басіма, вуличного злодюжку, який бажає вступити до лав Незримих – саме так тоді називався орден Ассаниів. Події протікають в Багдаді та його околицях, але ця частина не претендує на велику карту. Бо спочатку вона претендує на навчити тебе красти. В Mirage ти можеш обікрасти половину жителів Багдаду, і лише останній з них помітить, що з його кишені пропала двадцятка на Біле нефільтроване. Та чистити кишені – це лише половина справи, адже чистити ми будемо ще й будинки, багаті палаци і пишні хороми. Просто протискай Е і не грай Марва з Один дома, але Басім все одно може залишати автографи мертвими тілами, про які після виконання квесту ніхто й не згадає. Якщо ж тіла знаходять під час виконання, підіймається тривога. Після всі розгулюють так, ніби нічого й не було, а мертве тіло на підлозі – це інтер’єр в стилі модерн.

 

 

Так, ви все правильно зрозуміли – в Assassins Creed боти тупі, сліпі і глухі. Вони можуть не палити вас за метр від себе, а якщо ви ще й здогадались залізти в гущавини з маком, ніхто й ніколи не здогадається де ви. І байдуже, що шум чагарників яскраво чутно – навіть якщо горло вартовому перерізати за той ж метр від іншого вартового, останній не почує. З цим в серії нічого не змінюється, але коли підіймається тривога весь шарм Mirage випаровується, оскільки доводиться мати справу з вкрай примітивною і безглуздою бойовою системою.

 

 

Боївка в Mirage нагадує виконання роботи з бодуна – сил вистачає лише на чотири випади. І я цілком серйозно – стаміни тут стає лише на чотири-п’ять ударів і це без розрахунку на ухил, який теж витрачає запас. Є проста атака, сильна атака, парирування і ухил. На цьому все. Взагалі розробники уявляли собі наступну картину: так як ми асасин, вирубати маємо з одного удару. Саме тому тут можна й взагалі не протискати кнопку удару, а просто стояти і вичікувати атаку противника. Коли той загорається жовтим, значить парируємо і завдаємо одразу смертельного удару, який може розповсюджуватись взагалі на будь-кого, а не лише на того, чий удар ми відбили. Якщо ж противник стає червоний, треба ухилитись. Згодом можна вкачати перк на перескакування за спину, що полегшує завдання в бою з важкими суперниками, яких не можна пробити спереду через лати. Є й чітерська імба – скіл, який накопичується і дозволяє вирізати цілу футбольну команду, але особисто я юзав його двічі за гру, це взагалі нецікаво. Деградація в боївці на лице, питаєш себе навіщо вони таке зробили і відповіді не знаходиш. Бо Юбіки дійсно могли зашаманити хорошу бойову систему чи хоча б таку, як в Одіссеї, але вирішили зробити її вкрай лаконічною. І це систематично підхарює, так як битись з противниками тут не надто цікаво. В такому випадку будемо тиснути на стелс, який тут працює аж занадто добре. 

 

 

Взагалі працює гра наступним чином: ми розвідуємо обстановку для Ордену, потім зустрічаємось з головою на місці поблизу потрібного нам об’єкта – голову Ордену, до слова, звати Рошан, але вона без аєги, якщо що, після Рошан розповідає нам про ціль, котру ми повинні знайти і ліквідувати на об’єкті. Об’єктами виступають різноманітні палаци, форти, суди і всілякі громіздкі будівлі з багатьма поверхами і ходами. Та чекати на варіативність Hitman не варто. Способів вбивства цілі не так багато, значно більше їх вже під сам кінець, що не може не тішити. Все це в купі зводить до гри лише по стелсу. В Mirage дійсно цікаво не підіймати тривогу жодного разу і проходити як батя. Для цього в арсеналі є дротики зі сном, метальні ножі, шумові бомби, димовухи і навіть міни. Все це, звісно ж, можна покращувати, але не сподівайтесь на якусь об’ємну систему прокачки як персонажа, так і шмоту чи абілок – все тут дуже лаконічне і стримане. Щоб винести ціль, треба роздуплити як відкрити ті чи інші двері, вибити те чи інше вікно чи пролізти поміж вартою в таймінг. Якщо не вийшло і ви підняли тривогу, сміло тікайте за паркан, чекайте хвилинку і повертайтесь назад, все устаканиться. Пам’ять у варти така ж коротка, як і все в цій грі крім сюжетки – на неї у вас зійде від 15 годин. Час від часу трапляються доволі заплутані локації, де навіть підсвітка чуттям не доносить розуміння куди треба йти, але це робить гру цікавішою і зменшує її казуальність, яка відбилась негативним слідом на Міражі. 

 

 

Та не поспішайте ховати цю гру до довгого столу, оскільки в ній більше позитивних моментів, ніж негативних. Одним з них є саме місто Багдад. Виконане воно просто шедеврально! Це дійсно величезне місто, котре живе своїм багатим життям. Воно вийшло дуже атмосферним і прекрасно передає дух тієї епохи, до того ж робили місто за історичними канонами та навіть історичні пам’ятки позначили і склали їх в цілу історичну енциклопедію, в котру ти можеш зайти будь-коли. Mirage може похвалитись високим рівнем історичності, та це, перш за все, художній витвір і комп’ютерна гра, тому вона не претендує на максимально точне зображення всього. Що казати, тут взагалі є магія, але спойлерити я не буду, тим паче до геймплею магія майже що не має відношення. Місто робили руками, що одразу видно. По ньому дійсно хочеться просто йти повільним кроком, роздивляючись всі принади та надбання. Ну і обікрасти половину Багдаду – справа постійна. Перехожих багато, модельок безліч, але це просто аватари, які швендяють вулицями, палять в вас асасина і кричать про вбивство та крадіжки. На гукання прибігає варта, яка лазить по хатах не гірше за Басіма, але відірватись тут дуже просто. Що дивує в цій грі – це її повільність. Бігає Басім дуже повільно, а відчувається ніби важить кілограм 100. Такого неповороткого асасина ще не було, тим паче керування тут відгукливе, дуже навіть відірване від реальних команд гравця. Після того як я пройшов гру, я знайшов в меню можливість збільшення швидкості пересування персонажа – і от скажіть, чи доцільне таке налаштування взагалі, чи можна було одразу збалансувати швидкість і не парити людям мозок з безкінечними менюшками? Проблема ховається і в автоматизованому паркурі – затиснув спейс і побіг по стінах, навіть обирати не треба куди точно стрибати, Басім все зробить сам. Це нецікаво і це ще одна деградація на лице, до того ж все це ну дуже повільно. Місцями просто зіскочити з перил стає болем в дупі, а на хвості 10 вартових з піками і луками, які вирубають за три удари. Все ж Багдад вийшов дуже придатним до паркуру, продумано все до дрібниць, за що варто похвалити розробників і сказати – thank you my brothers for this perfect world without grind. Та під час дослідження вас полюбляють впізнати як справжню рок-зірку Багдаду і почати бігати за вами, просячи автограф. В грі три зірочки розшуку + пів шишки, які збавити можна зриванням плакатів на вулицях. Цікаво, хто від руки малював стільки постерів і чому в бородатому мужику з типовою арабською зовнішністю одразу впізнають МЕНЕ?

 

 

Похвалити їх варто й за сюжет. Басім вийшов дуже симпатичним персонажем, а його історія має дуже цікаві й різки повороти. Спочатку думаєш про гру типово: є погані хлопці, яких треба відправити на той світ, ось тобі і сюжет. Та ні, тут все більш глибоко, бо розгадати доведеться таємницю Ордену Древніх, котрий планує захопити світ і для цього вишукує якийсь древній артефакт. За його допомогою вони зможуть отримати істинне знання і вийти на новий щабель еволюції, але ассасини проти такого паті. Спойлерити сюжетку не буду, та скажу, що вона має прямий зв’язок з попередніми іграми серії, хоч і дуже, дуже дивний зв’язок, від якого може закипіти твій чайник. 

З побічними активностями все теж стримано. Можемо шукати ящики з шмотом, можемо шукати пергаменти з загадками, а потім їх розв’язувати, можемо виконувати сайди з дошки оголошень, які діляться на: піди-принеси, вбий, проведи, захопи і так далі. Виконувати їх варто для фарму ресів, щоб покращувати пушки та шмот, в іншому разі вони не несуть райської насолоди з тої самої реклами. Можна подумати, що якось бідно воно все, і частково це дійсно так, та повірте – всього вищезгаданого вистачає з головою на дні три-чотири поки повністю не пройдеш гру. Розробники вирішили не додавати нічого зайвого, навіть орел тут слугує лише для розвідки і позначення цілей на раз-два, після чого спокійно відлітає собі кудись до вирію. Зате з анімаціями добивання чуваки попотіли – всі вони дуже ефектні і красиві, але й не до кінця продумані. Швидким вбивством Басім може вколоти чувака в ногу і той скопититься, one shot, one hit, як з тої самої реклами. І – ні, Басім не п’є той страшний напій, а живе на ягодах, які тут слугують в якості хілок.

 

 

Не можна оминути й графічний рівень. Графіка тут красива, сучасна, але страждає тією ж проблемою, що й багато інших сучасних ігор – нечіткість і якась розмитість навіть на максималках з DLSS чи без. Зміни погодних явищ нема, бо в пустелі якось не дуже хоче падати дощ, зате є зміни day / night for your pleasure. Because аrabic nights it reality, not fairytale. Околиці Багдаду теж дуже симпатичні, хоч і абсолютно пусті. Максимум – кобра може заповзти в шкарпетку, але на кожну кобру є свій, ще не задушений змій.

 

 

В результаті Assassins Creed Mirage приємно дивує. Спочатку гра може здатись розчаруванням: надто повільна, тупа бойова система, надто казуальна, та коли даєш їй шанс, помічаєш, що день змінюється ніччю, а ти досі тиняєшся чарівними вуличками Багдаду. Ніколи б не подумав, що про Багдад можна говорити в позитивному ключі! Гра дійсно захоплива і дійсно повертає вайби 2009-го, хоч і від тих ігор багато в чому здеградувала. Та про це ми поговоримо в наступному відео, а поки – бери руки в руки, підписуйся ними на цей канал, став лойс цьому відео, бо як інакше, і заходь на сайт Артлайн за ігровим ПК, щоб зіграти в Міраж на максималках.