Комп’ютери, ноутбуки, комплектуючі, периферія та аксесуари, вигідні ціни Каталог товарів
Спілкуємося українською?
Залишити російську
Комп'ютери Artline Комп'ютери Artline 0 1 2 3 4 5 6 7 0 1 2 3 4 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 0 1 2 3 4 0 1 2 3 4 5 6 3D пристрої та аксесуари 3D пристрої та аксесуари 3D принтери Філаменти та смоли Запасні частини 3D сканери Одноплатні комп'ютери Додаткове обладнання Гравери Ноутбуки Ноутбуки 0 1 2 3 4 5 0 1 2 3 4 Монітори Комплектуючі Комплектуючі Відеокарти Процесори Материнські плати Оперативна пам'ять Системи охолодження Корпуси QUBE Блоки живлення SSD накопичувачі HDD накопичувачі Звукові карти Контролери Додаткові аксесуари Комп'ютерна периферія Комп'ютерна периферія ДБЖ, стабілізатори, батареї Клавіатури Мишки Килимки для мишки Навушники та гарнітури Крісло для геймера Комп'ютерний стіл Кріплення для монітора (кронштейни) Веб-камери Ігрові контролери Акустичні системи Мережеві фільтри Принтери та БФП Обладнання для проведення конференцій Графічні планшети Презентери Аксесуари для клавіатур та мишок Витратні матеріали USB флешки Перехідники та адаптери Командна панель для ПК Шредери Мережеве обладнання Мережеве обладнання Маршрутизатори Комутатори Точки доступу / Ретранслятори Wi-Fi адаптери Bluetooth адаптери Мережеві карти та адаптери IP телефони Мережеві сховища (NAS) LAN-кабелі (патч корди) PoE адаптери Powerline адаптери Медіаконвертери Підсилювачі зв'язку Модеми Трансивери KVM-Перемикачі Комутаційні шафи Стійки Патч-панелі Блоки розеток Сервери Artline Електрогенерація Електрогенерація Системи збереження енергії Енергостанції Зарядні станції Генератори Інвертори Акумуляторні батареї Повербанки Сонячні панелі Пуско-зарядні пристрої Батарейки та акумулятори Аксесуари електрогенерація Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Аксесуари Смартфони Планшети Електронні книги Кнопкові телефони Автомобільні насоси Смарт-годинники Карти пам'яті Телевізори Фотоапарати Освітлення Автомобільні пилососи Ігрові консолі Розумний дім та безпека Розумний дім та безпека Сигналізації Камери відеоспостереження Відеореєстратори Панелі виклику Аксесуари для відеоспостереження Розумні розетки Смарт приставки Програмне забезпечення Програмне забезпечення Операційні системи Офісні програми Ігри Побутова техніка Побутова техніка Кондиціонери Зволожувачі повітря Роботи пилососи Ваги Обігрівачі Чайники Електрогрилі Мийки високого тиску Активний відпочинок та туризм Активний відпочинок та туризм Окуляри для керування дронами Пульти керування для дронів Приймачі та передавачі для дронів Квадрокоптери (дрони) Автохолодильники Каністри Ліхтарики Туристичний посуд Туристичні пальники Гамаки Електротранспорт Електротранспорт Електровелосипеди Електросамокати Електроскутери
#resheniya-dlya-igr

Як створювали Max Payne

Купити комп'ютер для Max Payne

Max Payne – це незабутня серія, яка суттєво вплинула на жанр шутерів. Для когось гра досі залишається однією з найкращих за весь час, до того ж перші частини досі грабельні. Моторошна атмосфера з нуару і крутих перестрілок врізається в пам’ять Титаніком. Як вийшло авторам передати її так вміло і точно? Дізнаємось вже зараз.

 

 

Історія Макса Пейна розпочалась задовго до створення першої частини. Сценарист Сем Лейк написав основу сценарію ще в часи навчання в театральній академії. Він говорив, що завжди хотів написати сценарій про крутого копа, а потім зробити по ньому гру, адже такий образ вже давно існував в кіно, але не в ігровій індустрії. Коли Лейк прийшов в Remedy, він написав сценарій до Death Rally, після чого розпочав втілювати свою давнішню мрію. Так народився Max Payne – нью-йоркський поліцейський, який втрачає все. Продажі Death Rally були успішними, тож невелика студія Remedy з 30 чоловік звернулась до 3D Realms, щоб ті профінансували їхній майбутній проект. Видавець поставив умову – жодної ізометрії, гра повинна бути 3D. Спочатку гра називалась Dark Justice, потім – Max Heat, а в 1997 отримала назву, за якою ми її й знаємо – Max Payne. 

На початку автори малювали текстури від руки. Гру планували зробити більш мультяшною, але технології швидко стрибнули вперед, відкриваючи перед розробниками нові технічні горизонти. Так як з містом вони вже давно визначились, Remedy вирішило відправити своїх художників до справжнього Нью-Йорку, щоб ті без кінця клацали камерами і проникались атмосферою міста. В Великому Яблуці художники провели декілька днів і зробили більше 5 тисяч знімків. За їхніми словами, калейдоскопічна сукупність стилів стала кондитерською для левел-дизайнерів. Так як тинятись доводилось не тільки відомими та безпечними місцями, група найняла двох колишніх поліцейських для охорони і відправилась в найбільш небезпечні частини міста. Декілька разів саме охоронці рятували так званих фінських туристів від місцевих злочинців. Група побувала в найнезвичайніших місцях, в яких житель Нью-Йорку не бував навіть за тридцять років свого життя. Деякі з них до глибини душі вразили своєю жахливістю, тож все це ми можемо побачити в іграх. 

Важливо відмітити й той факт, що в Max Payne Нью-Йорк зображується темним і моторошним. Снігові бурі в першій частині – данина скандинавській атмосфері. Сем Лейк напічкав гру відсилками до скандинавської міфології – достатньо лише згадати назву того самого наркотику і стан, який він викликав. Головний герой гри втрачає все. Це людина в відчаї, психологічний стан якої Сем Лейк намагається розкрити зі всіма подробицями. Постійна рефлексія відбувається за рахунок закадрового голосу, думок Макса. Фішка з коміксами теж чудово вписується в гру, вона практично стала її візитівкою. Проте комікси мають і другий бік медалі – в грі своєрідний гумор. Вони зменшують психологічну напругу і дозволяють розслабитись, адже надто серйозна гра, за словами сценариста, швидко набридає. 

Професійних акторів у Remedy не було, тому Сем Лейк запропонував власну кандидатуру на головного героя. Персонажі, яких ми бачимо в грі, це друзі, родичі, знайомі або й взагалі випадкові люди, яких студія запросила прийняти участь. Одного разу Remedy навіть взяли рознощика піци на одну з ролей. Утім озвучував Макса не Сем, а професійний актор Джеймс МакКеффрі. 

Як пам’ятаємо, однією з центральних фішок Max Payne є bullet-time. Цей прийом в першій частині використовується постійно, щоб створити ефектність і нагнати пафосу. Гра використовує механіку стрільби хітскан, яка за допомогою променя визначає чи влучив гравець в ту чи іншу текстуру. Так як головна перевага хітскану – це висока швидкість опрацювання, вона чудово вписується в гру, роблячи їх більш динамічною. 

Перша частина Макс Пейн показала чудові продажі. Довго не роздумуючи, Remedy почали роботу над сіквелом, чий сценарій налічував 600 сторінок. Сценарій першої частини вписувався в 150-200. Утім це не завадило суттєво скоротити гру. Не дивлячись на це, автори спробували наповнити її максимально, щоб породити реграбельність. У них вийшло більш ніж – адже всі ви дивились телевізійні шоу в Макс Пейн 2? Назва The Fall of Max Payne не обіцяла нічого хорошого. Що може змінитись в житті копа, який втратив все? Як виявилось, життя може стати ще важчим. Причиною цього була випадковість, яка вкотре звела Макса з Моною Сакс, кіллершою, яку ми пам’ятаємо з першої частини. 

«Їх тягне один до одного з абсолютно неправильних причин, – каже Сем Лейк. – Він знає, що нічого хорошого від неї не дочекається й цілком ймовірно, що вона використовує його, але все одно йде за нею. Іноді любов робить боляче».

Як ми пам’ятаємо, в другій частині нам іноді доводилось грати за Мону. Гра за Мону – це те, як у своїй уяві бачить це Макс. Насправді автори хотіли додати й інших персонажів для гри: мафіозі Вінні, Володимира Лема і Джима Бравуру, але потім відмовились від такої думки. Так як в студії з’явились гроші, вони найняли професійних акторів. Образ Макса взяв на себе Тімоті Гіббс, відомий за серіалом «Секс у великому місті». Графіка стала набагато кращою. Кількість полігонів на кожній моделі збільшилась в 3-4 рази, з’явилась шикарна ragdoll-фізика. Друга частина – це вічний шедевр, події якого відбуваються за одну ніч. Це гра, яка залишає після себе приємний смуток, змушуючи замислюватись над трагедією долі. 

А ви пам'ятаєте Макса Пейна? Пишіть у коментарі на нашому YouTube-каналі ARTLINE PLAY, буде цікаво скільки людей перейшло та підписалося від цієї статті.