World War Z Aftermath – комп'ютерна гра в жанрі кооперативного шутера, розроблена компанією Saber Interactive в 2021 для платформ Microsoft Windows, Sony PlayStation 4, Xbox One.
Зміст:
- Ігрові комп'ютери для геймінгу
- Про гру
- Системні вимоги ігрового ПК для World War Z Aftermath
- Як підібрати оптимальний ПК для World War Z Aftermath
- Огляд гри World War Z Aftermath
- Атмосфера
- Геймплей
- Графіка
- Підбираєм оптимальний ПК для World War Z Aftermath від ARTLINE
- Питання та відповіді
Про гру
Колишній світ загинув. Тепер планету заповнюють орди зомбі, з якими вам доведеться боротися.
Гра одержала позитивні відгуки від гравців. Її реліз відбувся 21 вересня 2021 року.
Системні вимоги ігрового ПК для World War Z Aftermath
Системні вимоги World War Z Aftermath нижчі за середні. Гру можна запускати з 4-ядерним процесором і відеокартою на 2 гігабайти відеопам'яті. Знадобиться 64-розрядна операційна система Windows та 45 гігабайт вільного місця на диску. З деталями системних вимог ви можете ознайомитись нижче:
Мінімальні системні вимоги World War Z Aftermath
- Процесор: Intel Core i3-3220/AMD A10-5700
- Оперативна пам'ять: 8 гігабайт
- Відеокарта: Nvidia GeForce GF 650 Ti/AMD Radeon HD 5870
- Операційна система: Windows 7 (64-bit)
Рекомендовані системні вимоги World War Z Aftermath
- Процесор: AMD Ryzen 5 2400G/Intel Core i7-3970
- Оперативна пам'ять: 16 гігабайт
- Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 960/AMD Radeon R9 280
- Операційна система: Windows 10 (64-bit)
Як підібрати оптимальний ПК для World War Z Aftermath
Який процесор потрібний для World War Z Aftermath
Під цю гру ми підібрали 4-ядерний процесор від AMD. Це AMD Ryzen 3 3300Х, що працює на 8 потоків. Чіп відноситься до останніх поколінь компанії, вийшов у 2020-му році.
Яка відеокарта потрібна для World War Z Aftermath
Для World War Z Aftermath достатньо бюджетної ігрової відеокарти. Наш вибір – Nvidia GeForce GTX 1650 з чотирма гігабайтами відеопам'яті. Завдяки технології Reflex вона підвищує рівень FPS в іграх, підвищуючи ваші шанси на успіх.
Скільки ОЗУ та який накопичувач потрібен для World War Z Aftermath
Рекомендуємо встановити 16 гігабайт оперативної пам'яті для World War Z Aftermath. Встановлювати гру радимо на SSD-накопичувач.
Огляд гри World War Z Aftermath
Атмосфера
В 2013 році на екранах кінотеатрів засвітився блокбастер «Війна світів Z», головну роль у якому виконав Бред Пітт. Фільм виявився успішним у комерційному плані: з бюджетом в 190 мільйонів доларів США він зібрав 540. Відомий сайт кінокритиків Rotten Tomatoes виставив стрічці 66% у томатометрі, а це = майже «свіжий». Але для багатьох глядачів кіно виявилося типовим проходняком про зомбі-апокаліпсис, який вирулює лише за рахунок харизми Бреда Пітта. У 2019 році компанія Saber Interactive вирішила «оживити» світ «Війни світів», випустивши однойменну гру у тому ж всесвіті. Сюжет гри простий і нехитрий: через невдалі досліди з біологічною зброєю, жахливий вірус перетворює людей на зомбі, створивши зомбі-апокаліпсис. Починається паніка і масове зараження, міста занепадають, а людство намагається вижити в цьому новому, жахливому світі. Гра отримала непогані оцінки, до того ж непогано продавалася – лише у Великій Британії за місяць вона розійшлася 2 мільйонами копій. На жаль, у цьому світі успіх перманентний не для всіх. Через рік продаж, World War Z разом з онлайном занепав. Гра не зуміла втримати свою публіку надовго, тому Saber Interactive вирішили піти ва-банк.
21 вересня 2021 виходить продовження World War Z під назвою Aftermath. Це спроба вдихнути в гру нове життя, зробити з неї серію, а також зрубати бабла. За розробку гри відповідала студія Mad Dog Games, що створювала першу частину. Також відома з випуску двох не надто вдалих ігор Ghostbusters The Video Game Remastered та NBA Playgrounds. Чи вийшло у хлопців створити щось цікаве цього разу – дізнаємося у розділі геймплей.
Геймплей
Почнемо з головної фішки цієї гри – орд зомбі. Їх можна побачити навіть на постері WWZ, адже розробники посилено хизуються цим надбанням. Саме тому вони називають свою гру карколомною в Epic Games, а також новим ступенем еволюції хітової гри. Здається, хлопці поспішили з епітетами, вирішивши привернути увагу надто вразливих, але брехати не стали – орди зомбі тут справді є, і вони справді створюють напружену атмосферу. Створюють спочатку, адже після кількох годин гри агресивні натовпи вже не видадуться вам такими небезпечними. У чому ж справа? Справа в їхній манекенності. Натовпи, що йдуть на вас, - це натовпи вати під свинцевим градом. Якщо у фільмах та іграх для вбивства зомбі потрібен точний постріл у голову, у World War Z Aftermath достатньо лише однієї-двох куль у будь-яку частину тіла. Занадто високий рівень TTK вбиває будь-який реалізм, не кажучи вже про те, що зомбі знайомі з паркуром. У вільному польоті ассасина вони падають з даху, не отримуючи жодного пошкодження, але лише одна куля може їх зупинити. Містика! Зрозуміло, що все це зроблено для ефекту «вау», для помпезності та театральності того, що відбувається, але таке шоу не здатне затягнути надовго, що говорить лише про одне – розробники збудували будинок на тому ж зруйнованому будинку. Поговорити варто і про мінімальну різноманітність ворогів. Відрізняються зомбі лише модельками та класами, кожен з яких, начебто, мав володіти унікальним патерном поведінки. В результаті ми отримали камікадзе, що детонують, танків, дальняків і рядових мерців. Як ви вже встигли зрозуміти, всі вони поводяться абсолютно ідентично, нападаючи на вас прямо в лоба. Жодних інтриг та хитрих планів – атака в лобову, «за Родіну, за Сталіна!».
Сприяє такій примітивній поведінці примітивна побудова локацій. Кожна карта World War Z Aftermath – це прямий коридор з місцем для зустрічі зомбі. Таке місце навіть не можна назвати ареною, адже напад завжди відбувається лише з одного боку. Автори гри встигли похвалитися новими картами, мовляв: «А тепер, хлопці, ми захищатимемо Ватикан, це ж дуже круто, чи не так?». Ось тільки навіщо його захищати – неясно. Також автори додали Камчатку з лютим морозом, який повинен був б зупинити ходячих мерців, але діє холод тільки на вас, змушуючи постійно лікуватися і знаходитись у приміщенні (протяг – для слабаків). За кількістю церков можна вважати, що розробники серйозно вдарились в релігію.
Акцент у World War Z Aftermath, звичайно ж, зробили і на пафосі того, що відбувається. Адже крутість у часи зомбі-апокаліпсису найважливіша! Персонажі випадковим чином одягнені за останнім писком моди, носять брендовий (чистий) одяг, блатні кепки та обрізані футболочки. Як ви встигли здогадатися, у грі є косметичні (і не лише!) мікротранзакції. Діляться герої на 8 класів, кожен з яких не відрізняється якоюсь вагомою і серйозною різницею - стріляємо без зупинки по бігучих мішенях, виграємо катку. Як завжди, тут є всякі пастки, бомби, розтяжки, турелі, дрони та інший типовий асортимент.
Стрілянина в World War Z Aftermath працює непогано. Імпакт відчутний, кожна зброя поводиться унікально. Арсенал гармат великий, від гвинтівок та узі до важких кулеметів. Якщо ви пам'ятаєте World War Z як гру від третьої особи, Aftermath пропонує вам і вигляд від першої. Це нововведення найвагоміше у грі. Перемикатись можна однією кнопкою, роблячи ефект занурення глибшим. Але не все так просто, адже реалізований вигляд від першої особи не надто добре. Справа в тому, що за такої камери нормально не працюють приціли. Ми отримуємо тільки масштаб картинки, не більше. Це розчаровує, тому що різних крутих прицілів до пушок тут багато. Також при взаємодії з предметами гра все одно перемикає камеру на третю особу, що знищує будь-який ефект занурення.
Стволи в World War Z Aftermath піддаються досить широкій кастомізації. Кожен обвіс покращує зброю, змінюючи її зовнішній вигляд. Прийдеться фармити, покращувати перки, яких тут багато. Якщо ж не бажаєте витрачати дорогоцінний час на прокачку, завжди можна задонатити і купити готову пушку зі скіном і всіма модифікаціями! Що найсмішніше, іноді білд таких волин гірший, ніж індивідуальний білд.
Графіка
World War Z Aftermath забезпечує приємний графічний рівень. У грі непогано реалізовано ефекти, механіки стрільби. Деталізація теж знаходиться на непоганому рівні. Робота зі світлом якісна, тіні виглядають натурально. Модельки зомбі та персонажів теж вселяють довіру натуральності того, що відбувається. Не радує мала кількість анімацій, як у зомбі, так і у героїв. При пересуванні орди можна помітити незграбність та погану роботу з анімаціями.
Підбираємо оптимальний ПК для World War Z Aftermath від ARTLINE
Наприкінці кожної рецензії ми вибираємо ігрові збірки. Для World War Z Aftermath наші співробітники вибрали чотири комп'ютери, розмістивши їх у списку нижче. На нашому сайті ви завжди можете купити ігрову збірку або замовити комп'ютер за власними уподобаннями. Тільки висока якість, тільки новітні компоненти.
Стандартні системні вимоги World War Z Aftermath для ПК
ARTLINE Gaming X31v11 – ігровий ПК у класичному дизайні з 4-ядерним процесором Intel Core i3-10100F. Працює такий чіп на 8 потоків з підвищенням тактової частоти 3.6 – 4.3 ГГц. Відеокарта – ігрова Nvidia GeForce GTX 1650 (4 GB) з типом пам'яті GDDR5 та підтримкою технології Reflex. ОЗУ – 16 гігабайт (DDR4 / 2666 MHz). Накопичувачі: SSD (240 ГБ) + HDD (1 ТБ).
Високі системні вимоги World War Z Aftermath для ПК
ARTLINE Gaming X61v10 - ігровий ПК з 6-ядерним процесором AMD Ryzen 5 3600 (3.6 - 4.2 GHz) з роботою на 12 потоків. У збірці ви побачите великий обсяг оперативної пам'яті – 32 гігабайти стандарту DDR4 (3000 Gaming). У роботі з графікою використовується відеокарта Nvidia GeForce GTX 1650 SUPER (4 GB) з типом пам'яті GDDR6. Працює вона на 20% продуктивніше за 1650. Великий обсяг фізичної пам'яті визначено двома накопичувачами: SSD (480 GB) + HDD (2 TB).
Ультра системні вимоги World War Z Aftermath для ПК
ARTLINE Gaming X66v29Win – ігровий ПК з встановленою операційною системою Windows 10. Комп'ютер укомплектований технічними рішеннями від компанії AMD. Тут ви побачите 6-ядерний процесор AMD Ryzen 5 5600X (3.7 – 4.6 GHz) з роботою на 12 потоків, ігрову відеокарту AMD Radeon RX 6600 XT з підтримкою технології трасування променів та підвищення рівня FPS. Обсяг ОЗУ становить 16 гігабайт (DDR4 / 3200 Gaming). Накопичувачів два: SSD (480 GB) + HDD (2 TB).
4К системні вимоги World War Z Aftermath для ПК
ARTLINE Special STALKERv08 – ігровий комп'ютер у незвичайному корпусі QUBE STALKER, у якому знаходиться 8-ядерний процесор AMD Ryzen 7 5800X (3.8 – 4.7 GHz) з роботою на 16 потоків. Щоб справлятися з ААА-іграми комп'ютер обладнаний ігровою відеокартою Nvidia GeForce RTX 3060 (12 GB) з підтримкою наступних технологій покращення графічного рівня: Ray Tracing, DLSS, Reflex. Кількість оперативної пам'яті – 16 гігабайт (DDR4/3200 Gaming), ОЗУ – 1 терабайт (SSD NVME M.2).