STALKER Поклик Прип'яті – комп’ютерна гра в жанрі shooter, розроблена українською компанією GSC Game World в 2009 році для платформи Microsoft Windows.
Зміст:
- Ігрові комп'ютери для геймінгу
- Про гру
- Системні вимоги ігрового ПК для STALKER Поклик Прип'яті
- Огляд гри STALKER Поклик Прип'яті
- Атмосфера
- Геймплей
- Графіка
- Підбираєм оптимальний ПК для STALKER Поклик Прип'яті від ARTLINE
- Питання та відповіді
Про гру
Ми граємо за майора Дєгтярьова, який розслідує справу військових гвинтокрилів, які розбились в Зоні за невідомих обставин.
Гра отримала високі оцінки від критиків та гравців.
Системні вимоги ігрового ПК для STALKER Поклик Прип'яті
Системні вимоги STALKER Поклик Прип'яті в 2023-му дарують дозу носталгьгії, тому ми залишимо їх тут.
Системні вимоги STALKER Поклик Прип'яті
- Процессор: Intel Pentium 4 / AMD XP 2200
- Оперативна пам’ять: 768 мегабайт
- Відеокарта: Nvidia GeForce TM 5700 / ATI Radeon 9600
- Операційна система: Windows XP
Огляд гри STALKER Поклик Прип'яті
Атмосфера
Поклик Прип’яті багато хто вважає найкращою частиною в серії S.T.A.L.K.E.R. Не безпідставно, так як в цій грі GSC дійсно зуміли довести все до блиску й ідеалу, а також суттєво розширити кордони Зони. Не обійшлось і без негативних моментів: хтось називає сюжет гри нудним, а комусь не до вподоби злегка оновлена графіка, яка вносить свої корективи в атмосферу. Та турбує нас зовсім інше – чи грабельним є Поклик Прип’яті в 2023-му?
Поклик Прип’яті вже з перших секунд дає тобі зрозуміти головне – стрільба тепер знаходиться на належному рівні. Вже не доводиться випускати по ріжку з Калаша, щоб знести комусь голову, граючи в цю марудну лотерею. Тепер все відповідно, до того ж з озброєнням на початкових етапах жодних проблем немає. Витягнув бінокль, розгледів дещо цікавеньке, та й пішов у дорогу далеку назустріч пригодам. Локації ж немалі, до того ж з ніг до голови напічкані цікавими об’єктами. Тут, дивишся, здоровенна аномалія, там закинута заправка, а з тріщин галопом мчить вогонь. Подітись є куди, хочеться дослідити все, адже гра добряче нафарширована різними цікавинками. Але довгі поневіряння наводять тебе на просту думку – Поклик Прип’яті не використовує потенціал своїх локацій. Особливо це відчутно в Прип’яті, де на великій локації рояться місця інтересу, та їхня калейдоскопічність не забезпечує унікальних пригод. Здебільшого ці місця абсолютно пусті. Ані монстрів, ані монолітівців, ані симпатичних зомбі. Ви скажете: «Звісно ж, адже це Прип’ять, мертве місто, розробники хотіли відтворити дух цього міста-примари, саме тому в ньому ти відчуваєш себе самотнім найбільше зі всіх локацій». І – так, рація в цьому є, от тільки чому б не реалізувати на цих місцях цікаві квести чи не розселити по них різних мутантів, як у квесті з винищенням лігва кровососів на Затоні? Дослідження перестають бути цікавими з часом, так як ти вже знаєш відповідь на своє запитання – ні, там немає нічого. До сказаного додамо завод Юпітер, здоровенну махіну, на котрій можна зустріти зграю здичавілих собак і найманців. Таку велетенську локацію можна було б розширити системою дахів, але автори відмовились від такої думки, так як робити на Юпітері все одно нічого. Жодних страховиськ, накопичення безпотрібних кишенькових ходів, цехова плутанина і ніякого екстріму. В підвал можна було хоча б бюрера засунути задля престижу, як вони це зробили в лабораторії Х-8. Так, цей момент забути важко, вміють хлопці створювати гнітючу атмосферу й неочікувані повороти. Утім, навіть та сама лабораторія є всього лише нагромадженням тогочасного стилю Совка, не дивлячись на її серпантинність. Чимось нагадує лабораторію Х-10, та в тій хоча б монолітівців насипали, щоб занадто солодко не було. До сказаного додам й те, що більшість місць в цій грі створює лише одноразовий інтерес, адже після їх відвідувань вони назавжди залишаються мертвими, хоч можна було б й по-іншому закрутити.
Геймплей
Експлоринг в Поклик Прип’яті вийшов найкращим зі всіх частин. Досліджувати тутешні локації завжди цікаво, кожна з них – це вкрай колоритна місцина, яка розбиває кайдани одноманіття. Добре переробили систему пошуку артефактів, серйозно попрацювали з аномаліями. Не обійшлось і без мінуса – часто підбір хабара в цій грі перетворюється на справжню муку. Немов ламаєш геймдизайн, щоб підібрати пачку бісових патронів і аптечку, яка намертво застрягла десь під плотом. З підбором предметів іноді біда, так само як і з постійним перегрузом. Звісно, справжній сталкер з собою багато не бере, але в грі багато пушок і кожну з них хочеться випробувати в ділі. Але зробити це не так просто – береш один РПД, більше не береш нічого, а куль до РПД не знайдеш ніде. От і виходить, що або з голою дупою бігати, або додатково лутатись, ловити перегруз і ходити пішки. Хоч з роботою енергетика в цій частині добре придумали, таблеток на вантажопідйомність замало, та й діють вони не так довго. Розчаровує й те, що квестові предмети теж мають свою вагу.
Часто попадаєш в місця, з яких не можна вийти, через що потрібно перезавантажуватись. Зі зношуванням зброї вкотре перегнули – одна вилазка і пушку обов’язково треба ремонтувати. Через це доводиться багато бігати туди-сюди, зручніше було б, якщо б персонаж міг лагодити зброю власноруч, а за серйозними поломками звертався б до майстра. Не так багато комплектів комбінезонів, до того ж в декотрих взагалі немає місць на артефакти. Зате з фінансовою системою хлопці розібрались, тепер можна реальні бабки піднімати лише на артефактах.
Зібравши все сказане воєдино, можна підсумувати – так, Сталкер Поклик Прип’яті досі грабельний.
Графіка
Графічний рівень лише злегка покращився від рівня попередніх частин, та хтось вважає й навпаки.
Відеоогляди на багато ігор ви можете подивитися на нашому ігровому каналі ARTLINE PLAY
Підбираємо оптимальний ПК для STALKER Поклик Прип'яті від ARTLINE
Підібрані нами ПК в цій статті ми пропонуємо використовувати для Сталкер 2, який з’явиться вже незабаром. Щоб купити комп’ютер, просто натисніть на посилання – легко і зручно завжди з ARTLINE
Стандартні системні вимоги STALKER Поклик Прип’яті для ПК
ARTLINE Gaming X35v42Win - ігровий ПК з 6-ядерним процесором Intel Core i5-12400F (2.5 - 4.4 GHz). Виконаний у стильному корпусі QUBE BOREY, за скляною стінкою якого ви побачите ігрову відеокарту Nvidia GeForce RTX 3050 (8 GB). Також ви побачите 16 гігабайт ОЗУ (DDR4/3200 MHz) та два файлові накопичувачі: SSD (240 GB) + HDD (1 TB).
Високі системні вимоги STALKER Поклик Прип'яті для ПК
ARTLINE Gaming HGWRTSv49Win – ігрова збірка з 6-ядерним процесором AMD Ryzen 5 3600 (3.6 – 4.2 GHz) у корпусі QUBE STROM у стилі Hogwarts Legacy. Має ігрову відеокарту Nvidia GeForce RTX 3060 (8 GB). Об'єм ОЗУ – 16 гігабайт (DDR4/3200 MHz). Накопичувачі: SSD (480 ГБ) + HDD (1 ТБ).
Ультра системні вимоги STALKER Поклик Прип'яті для ПК
ARTLINE Gaming GT301v04 – топовий ігровий комп'ютер у корпусі ASUS TUF. Складається з 12-ядерного процесора Intel Core i7-12700F (3.6 – 5.0 GHz) з покоління Alder Lake, 16 гігабайт пам'яті (DDR4/3600 Gaming), топової ігрової відеокарти 4-го покоління Nvidia GeForce RTX 406. Завершують композицію два файлові накопичувачі: SSD (1 TB) + HDD (2 TB).
4К системні вимоги STALKER Поклик Прип'яті для ПК
ARTLINE Gaming X91v52 - ігровий ПК з 14-ядерним процесором Intel Core i5-13600KF (3.5 - 5.1 GHz) та ігровий відеокартою Nvidia GeForce RTX 4070 (12 GB). Це нова відеокарта від Nvidia з технологіями DLSS+Ray Tracing. Крім вищезгаданих пам'яток, ви побачите два накопичувачі: SSD (480 GB) + HDD (2 TB). Об'єм оперативної пам'яті дорівнює 16 гігабайтам (DDR4/3600 Gaming).