#resheniya-dlya-igr

Ігровий ПК для S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

Купити ПК для S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl

S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля – комп'ютерна гра в жанрі шутера від першої особи з елементами RPG і survival horror, випущена українською компанією GSC Game World в 2007 році для Microsoft Windows.

 

 

Зміст:

  1. Ігрові комп'ютери для геймингу
  2. Про гру
  3. Системні вимоги ігрового ПК для S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля
  4. Як підібрати оптимальний ПК для S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля
  5. Огляд гри S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля. Витоки
  6. Атмосфера
  7. Геймплей
  8. Графіка
  9. Оптимальний ПК для S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля
  10. Питання та відповіді

 

Про гру

 

сталкер синопсис

 

Гра розповідає про альтернативний світ, в якому в 2006 році на території зони відчуження Чорнобильської АЕС стався вибух невідомої природи. Він спровокував появу «Зони» – радіоактивної території з безліччю сторонніх предметів і невідомих форм життя. У «Зоні» з'являються аномалії, які, в свою чергу, породжують артефакти – дорогі і незрозумілі за своєю природою предмети, які можуть надавати як негативний, так і позитивний вплив своєму носію. Відбувається мутація тварин, уряд України захищає «Зону», після чого робить її об'єктом, що підвищеної важливості. Але це не зупиняє зацікавлених пробратися в неї для видобутку артефактів - таких людей називають сталкерами. Ви – сталкер під прізвиськом Мічений, людина, яка вціліла після аварії «вантажівки смерті». Все, що було у вас при собі, це КПК з заміткою «вбити Стрілка». Нічого не тямлячи, ви влаштовуєте похід до центру «Зони», щоб з'ясувати хто ви.

S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля вперше був анонсований в 2002 році. З тих пір зацікавлені проектом гравці перебували в очікуванні 5 довгих років. GSC постійно підігрівали інтерес до гри, до того ж це був перший масштабний проект української компанії. Гра отримала високі оцінки після релізу і стала справжнім народним надбанням. Всього за рік вона розійшлася півтора мільйонами копій по всьому світу.

 

 

 

Системні вимоги ігрового ПК для STALKER Тіні Чорнобиля

 

Сьогодні S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля зможе потягнути будь-який комп'ютер. У свої часи гра не вважалася чимось «важким». Сталкер завжди був відмінно оптимізований і не глючив навіть на середніх ПК того часу. Цьому посприяли прямі руки розробників з GSC, які сьогодні займаються розробкою довгоочікуваного продовження під назвою S.T.A.L.K.E.R. 2. Системні вимоги оригінальної гри виглядають наступним чином:

 

Мінімальні системні вимоги STALKER Тінь Чорнобиля

  • Процесор: Intel Pentium 4 / AMD XP 2200+
  • Оперативна пам'ять: 512 мегабайт
  • Відеокарта: Nvidia GeForce 5700 / ATI Radeon 9600
  • Операційна система: Windows XP і вище

 

Рекомендовані системні вимоги STALKER Тінь Чорнобиля

  • Процесор: Intel Core 2 Duo E6400 / AMD 64 X2 4200+
  • Оперативна пам'ять: 2 гігабайти
  • Відеокарта: Nvidia GeForce 7900 / ATI Radeon X1950
  • Операційна система: Windows XP і вище

 

 

Як підібрати оптимальний комп'ютер для STALKER Тінь Чорнобиля

 

Який процесор потрібен для STALKER Тінь Чорнобиля

Найкращим вибором для S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля стане 2-ядерний процесор з тактовою частотою, яка здатна коливається. Олдфаги пам'ятають, новачки – не відають. Сьогодні будь-який процесор зможе осилити Сталкер, тому переживати про сумісність не мають причин.

Яка відеокарта потрібна для STALKER Тінь Чорнобиля

Якщо ви пам'ятаєте тисячні маркування в Nvidia, значить, ви зустрічали цю гру на початку її шляху. Будь-яка відеокарта з 1 гігабайтом пам'яті зможе запустити S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля. Що говорити про нові моделі з 4 гігабайтами відеопам'яті нового стандарту?

Скільки ОЗУ і який накопичувач потрібен для STALKER Тінь Чорнобиля

У 2007 році стандарт оперативної пам'яті називався DDR2. У цього типу пам'яті були цікаві обсяги: від 512 мегабайт до 2 гігабайт. Таким чином, ваш комп'ютер міг мати у своєму розпорядженні 1,5 гігабайт оперативної пам'яті, що на сьогоднішній день чути вкрай дивно. Так як стандарт DDR2 був витіснений стандартом DDR3 ще в 2010 році, навіть 2 гігабайти оперативної пам'яті DDR3 зможе повністю задовольнити «Тінь Чорнобиля». У плані накопичувача, вибирайте HDD. Гра займає дуже мало місця на диску і не вимагає додаткової (швидкісної) обробки.

 

 

Огляд гри STALKER Тіні Чорнобиля

 

Витоки

Інформація про те, що серія ігор S.T.A.L.K.E.R. з'явилася завдяки повісті братів Стругацьких «Пікнік на узбіччі» не стане новиною. Саме вони вигадали неологізм «сталкер», який після виходу однойменного фільму Андрія Тарковського отримав конотацію провідника. У повісті Стругацькі заклали основну ідею «Зони», забезпечивши фундаментальність таких значень як «аномалія», «артефакти», «хабар» і безліч інших, які використовуються як в грі, так і в величезній кількості романів сучасних письменників про «Зону відчуження». Також Стругацькі додали в повість архетип виконавця бажань, який став одним з центральних в грі S.T.A.L.K.E.R .: Тінь Чорнобиля. Перейняла гра і вічні філософські питання - вони добре висвітлені не тільки в оригінальній повісті, а й в кінофільмі Андрія Тарковського, який часто називають філософським есе.

сталкер витоки

То як розробники з GSC Game World перейнялися цим всім? Починалася історія досить смішно, адже в GSC на той час були зовсім інші плани. Компанія займалася розробкою космічного шутера під назвою Oblivion Lost, створивши для нього спеціальний двигун X-Ray Engine. Після вони зіткнулися з безліччю проблем і поступово розуміли, що роблять не те, що повинні. В кінцевому результаті десь «зверху» до них зійшла ідея S.T.A.L.K.E.R . Розробники зробили дві поїздки в Чорнобильську зону відчуження, після чого остаточно вирішили, що вони хочуть зробити. Розробка закипіла і GSC почали спойлерити свій майбутній проект в цих ваших інтернетах. Ідеєю зацікавилися настільки, що з часом геймери глузливо називали проект «ждалкер». У 2003 році грою зацікавилися заморські видання і GSC зуміли вийти на американську компанію THQ, яка пізніше і стала видавцем гри за межами СНД. Після виходу DirectX 9 і переробки ігрового двигуна під нові стандарти, реліз гри був намічений на 2004 рік, але тоді, як ви пам'ятаєте, вийшла Half-Life 2, і компанія THQ запропонувала відкласти реліз Сталкера. Підгледівши прекрасний ігровий дизайн і чудові (на той час) локації другої Халфи, розробники з GSC взялися переробляти свій проект. Це було правильним рішенням, адже Half-Life стала грою 2004 року і тодішній S.T.A.L.K.E.R. і близько не міг скласти їй конкуренцію. Гру переробили, до моменту релізу залишалося зовсім трішки, як безліч розробників з GSC потрапили під скорочення. У їх число потрапив і Андрій Прохоров, головний керівник (пізніше і до сих пір) проекту Metro 2033. Але скорочення не зробило серйозного впливу на реліз гри і вже в 2007 році ми отримали те, що так любимо дотепер. Також варто відзначити, що компанія не могла отримати авторські права на слово stalker. Вони вирішили схитрувати і розставили крапки після кожної літери. S.T.A.L.K.E.R. – помітний в будь-якій точці Всесвіту!

 

Атмосфера

 

Перед тим як почати, хочемо порекомендувати вам відео про повну історію Зони і лору Сталкера на нашому YouTube-каналі.

S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля вийшов досить похмурою за своєю атмосферою грою. В першу чергу це пов'язано з реальною Чорнобильською зоною відчуження. Коли GSC вперше потрапили туди, вони захотіли повністю передати зловісну атмосферу цього місця. Сказати, що їм вдалося – не сказати нічого. Гра виконана в сіро-жовтих тонах, які відіграють нотками осінньої депресії. Будь-яке місце цієї гри не має чогось цілого – розруха і декаданс, які викликають приреченість і породжують справжнісінький катарсис. Занедбані колгоспні ферми, напівзруйновані житлові будинки, похмурі висотки з тисячами розбитих вікон, і бетон, сірий бетон, який, здається, ніколи не закінчується. Якщо поїхати в справжню зону відчуження сьогодні, ми побачимо картину абсолютної стагнації, яка до сих пір нітрохи не змінилася. Здається, все зупинилося в єдиний момент, як ніби за секунду кудись зникло все людство. Відчути це можна не тільки з особистого досвіду, але і за фотоматеріалами – що вже говорити про комп'ютерну гру, в якій безпосередньо приймаєш участь.

сталкер атмосфера

Гра складається з 11 основних локацій, не рахуючи лабораторій і підземелля. Кожна локація відрізняється один від одної не тільки своїм призначенням в минулому, але і зовнішніми якостями. Так «Кордон» відрізняється простором, «Звалище» по вуха забите усіляким непотребом і застарілою технікою, «Янтар» лякає болотами з радіацією і зомбі, а «Прип'ять» зустрічає нас відгомоном минулих життів в радянських висотках. Істотно змінює атмосферу і зміна погоди, хоч і її різновид у цій грі не настільки багатий.

Але що ж наповнює цю гру змістом, що робить її жвавою, симулюючи цілий світ, сповнений різних подій і явищ? Звичайно ж – сталкери. Всі персонажі, які тиняються картою, по-справжньому живі. У них є свої риси характеру, які залежать від їх статусу, величезна кількість різних історій, і навіть невеликий ряд вмінь! Адже всі ми пам'ятаємо посиденьки під гітару біля вогнища, море смішних анекдотів і завзятих історій. Проводити час в цій грі завжди цікаво, і неважливо чим ти займаєшся, адже на кожному кроці тебе чекає нова пригода.

Окремо варто подякувати Григорію Герману, відомому українського телеведучому, за дублювання бандитів – це просто шедевр!

Сталкери, в свою чергу, діляться на різні фракції і навіть збираються в угруповання. Одинаки, які завжди готові допомогти, бандити, які завжди готові підстрелити і «прояснити ситуацію, якщо ти не будеш особливо шелестіти», загадкові найманці, і навіть мисливці за головами. Кожна фракція має свою власне просторіччя, яке дуже яскраво виражено у бандитів. Підбір таких пам'ятних цитат з унікальними слівцями стане твоїм культурним багажем назавжди, адже «немає зараз життя ніде, внатурі. У місті мєнти шманають, тут салабони ганяють» і «бліііін ... а в кишені внатурі галяк! Хоч би олень якийсь попався з хабаром, а ще краще з баблом» – ці життєві принципи неможливо забути. Варто підкреслити і зовнішність кожної з фракцій. Сталкери-одинаки позначають себе жовто-сірими комбінезонами, бандити завжди одягнені в спортивки, шкіряні чорні куртки і чорні плащі, вояки в хакі, найманці в протигазах (сині), долг в новомодному обмундируванні, і так далі. Справа в тім, що в «Зоні» потрапити під ворожий обстріл дуже легко. Що стосується угруповань в Сталкері, в «Тіні Чорнобиля» їх кілька: «Долгг», «Свобода» і «Моноліт», як основні, і «Військові», «О-Свідомість», «Бандити», «Найманці», як другорядні . Угруповання ведуть постійну війну між собою, адже кожна банда має свої принципи і погляди на «Зону». Так «Долг» бажає знищити «Зону», адже вона нічого доброго не принесе людству; «Свобода» намагається її захистити, так як вважає «Зону» подарунком для всього людства; «Моноліт» - схиблені сектанти, які зависають тільки в центрі «Зони» і поклоняються Виконавцю бажань; «Вояки» - регулярна армія під управлінням держави. У «Тінях Чорнобиля» ви не можете вступати в угруповання, як це було в «Чистому небі», але можете сприяти їм, в той же час, девальвуючи свою оцінку в очах інших банд. Так як S.T.A.L.K.E.R. володіє повноцінними RPG-елементами, ви завжди можете вибирати і вести діалог в потрібному для вас руслі. Ваші дії будуть позначатися на ставленні до вас, а також на кінцівку гри - їх тут сім (одна істинна і шість неправдивих). Другорядні персонажі не мають озвучки, але зате мають у своєму розпорядженні величезну кількістю текстових діалогів, цікавих текстових діалогів. З них найчастіше ти можеш дізнатися про світ «Зони», про те, як він функціонує і що в ньому відбувається. Ціла сумка захоплюючих історій – ще один цікавий і приємний бонус. Всі інші персонажі мають у своєму розпорядженні професійний дубляж, голоси з якого максимально оживляють характер персонажів. У приклад можна поставити того ж Сидоровича – бувалого і хитрого мужика, який не одну собаку з'їв на своєму віку в «Зоні». Варто наголосити й на тому, що абсолютно кожен сталкер в «Зоні» має власне прізвисько: Спритний, Крюк, Льоха Щелепа, Лісовик, Лис, Гриць Нейдруб, інші. У КПК ти завжди можеш подивитися власний рейтинг серед бувалих сталкерів.

Інша тема – монстри в S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля. У цій частині ви можете зустріти 13 різновидів мутантів, кожен з яких вибирає свій ореол проживання. У кожного монстра в грі є своя історія. Так контролери, наприклад, - результат генетичних експериментів, що проводились вченими за програмою розвитку в людині телепатичних здібностей. Що стосується кровососів, їх поява досі невідома. У серії S.T.A.L.K.E.R. більшість мутантів – унікальні плоди людської фантазії, які чудово вписуються в атмосферу гри. Тут ви не зустрінете гігантських черв'яків, павуків і іншої мішури, якими так люблять спекулювати різні хоррори. Монстри в Сталкері автентичні, від псі-собак до снорків. Кожен з них володіє власною манерою поведінки: хтось нападає нишком, хтось входить у відкритий бій без найменшої долі остраху. Так як в грі присутній величезний бестіарій, прочитати про монстрів якого ви можете в КПК. І взагалі, в S.T.A.L.K.E.R. дуже багато лору. Дізнаватися нове про «Зону» можна постійно, і це прекрасно. Адже вона сповнена загадкових історій і має в своєму розпорядженні величезну кількість загадкових місць, в деяких з яких не ступала нога людини після другої катастрофи. Згадаймо ті ж лабораторії Х16 або Х18 – по-справжньому зловісні місця, в які не надто волієш спускатися. Частенько гра підкидає тобі аудіоповідомлення (частенько - загиблих), різні флешки з інформацією і важливі папки з документами. Щоб орієнтуватися було просто, вам надсилають координати схованок.

сталкер атмосфера

Ну і, звичайно ж, інтригуюча сюжетна лінія, яка постійно утримує до себе інтерес. Хто ви? Хто такий Стрілець? Що приготує для тебе «Зона»? Якщо доходиш до однієї з декількох кат-сцен, аж душа радіє, але загадки нікуди не розвіюються. І все це дуже дивно, адже в обличчя тебе ніхто не знає, а Стрілець зі своєю групою з точністю повинен був проходити по цих місцях. Тримаючи шлях до центру «Зони», перед вами відкривається все більше загадок і навіть політичних хитросплетінь. Чого варто тільки вирубати псі-випромінювання з «Дуги» і пробратися в саркофаг, побачивши Виконавець бажань. Чи зможе він допомогти Міченому в його боротьбі? Відповідь маєте довідатися ви.

 

Геймплей

 

Геймплей S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля базується на класичному shooter з відкритим світом. Ви досліджуєте закутки «Зони», а вона за це вас винагороджує - все досить просто. Гра використовує типові шутерні механіки з великою кількістю видів зброї, яку можна модернізувати. Дивиною в цій грі стали аномалії, ідентифікувати які приходиться за допомогою болтів, розкидаючи їх перед собою, або за допомогою спеціальних пристроїв. Прокачка персонажа відсутня, але стати додають (і віднімають) різні артефакти, які також нагороджують гравця унікальними властивостями. Survival-елемент продуманий добре, адже вам не доведеться бідувати і економити патрони. Гра добре відтворює побут пострадянських держав, пропонуючи гравцеві консерви, тушонку, ковбасу, хліб, і пляшку горілки. Остання, до речі, захищає від радіації, в яку можна потрапити більш ніж часто. Хілишся аптечками і бинтами за допомогою двох кнопок, вбиваєш ворогів і намагаєшся не вмерти від лап монстрів.

сталкер геймплей

Сюжет гри досить тривалий, за рахунок чого з часом ви будете натикатися на нових, суворіших монстрів, а також на нове обмундирування і стволи. Ігровий процес гри істотно розширюють моди, яких в інтернеті дуже багато. Деякі з них дозволяють обзавестися транспортом в «Зоні», прориваючись крізь натовпи мутантів. Оригінальна гра більш стримана, і це прекрасно, адже тоді S.T.A.L.K.E.R. б перетворився в Battlefield, втративши свої фундаментальні складові. Також гра тішить відсутністю колекціонування всякого мотлоху, типу карток або пачок з-під цигарок. В той самий час не можна сказати, що вона строга до гравця і не має своїх фішок схожого плану. У цій грі переважно колекціонуєш діалоги, місця, одухотворення мертвих предметів. Щосили намагаєшся зібрати пристойний арсенал для боротьби з ворожим світом. Адже «Зона» знає про сутність кожного і вийти з неї живим ніколи не було просто.

 

Графіка

 

сталкер графіка

На сьогоднішній день графіка S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля залишає бажати кращого. Трохи мильна, зі слабкою деталізацією і опрацюванням освітлення, вона все одно кличе в свій світ знову і знову, і ти звикаєш. Але істотно змінюють ситуацію моди. Autumn Aurora, наприклад, подарує вам красиву графіку з високим ступенем деталізації, а також додасть в гру реалізму - вбивати супротивника тепер можна за кілька куль, вбити вас теж можна за кілька влучних пострілів. Так як GSC не збираються робити римейк, його робить ком'юніті, яке живе й досі. Але, варто зазначити, що на 2007 рік графіка S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля вважалася однією з кращих в світі. Свій рівень вона утримувала до виходу наступної частини «Поклик Прип'яті».

 

Якщо вас цікавить світ Зони і лор Сталкера, підписуйтесь на наш YouTube-канал ARTLINE PLAY

 

 

Оптимальний ПК для STALKER Тіні Чорнобиля від ARTLINE

 

Купуючи комп'ютер для комп'ютерних ігор, ви повинні орієнтуватися на сучасні шедеври, а не озиратися назад. Адже, пройшовши «Тінь Чорнобиля» (якщо якимось чином ви досі цього не зробили), ви захочете пройти й інші цікаві витвори комп'ютерної індустрії. Компанія ARTLINE надасть вам таку можливість. За приємну суму ви можете купити у нас ігровий ПК з швидкою доставкою. Сьогодні ми порекомендуємо вам чотири моделі, які дозволять вам насолодитися комп'ютерними іграми сучасності на високих налаштуваннях. Їх послідовність в даному списку - всього лише формальність для S.T.A.L.K.E.R.: Тінь Чорнобиля.

 

 

 

Стандартні системні вимоги для STALKER Shadow of Chernobyl

ARTLINE Gaming X31v18 - ігрова збірка з 4-ядерним процесором Intel Core i3-10100F (3.6 - 4.3 GHz). Створена в корпусі QUBE з LED-підсвічуванням усередині. Має ігрову відеокарту Nvidia GeForce GTX 1650 (4 GB) і 8 гігабайтів оперативної пам'яті. Файловий накопичувач SSD.

 

Високі системні вимоги для STALKER Shadow of Chernobyl

ARTLINE Overlord ASMVv02 – ігровий персональний комп'ютер із 6-ядерним процесором Intel Core i5-10400F (2.9 – 4.3 GHz). Корпус - QUBE GRIFFIN. Усередині знаходиться 16 гігабайт ОЗУ (DDR4/2666 Gaming), ігрова відеокарта Nvidia GeForce GTX 1660 SUPER (6 GB). Файловий накопичувач SSD на 1 терабайт.

 

Ультра системні вимоги для STALKER Shadow of Chernobyl

ARTLINE Gaming X35v42Win - ігровий ПК з 6-ядерним процесором Intel Core i5-12400F (2.5 - 4.4 GHz). Виконаний у стильному корпусі QUBE BOREY, за скляною стінкою якого ви побачите ігрову відеокарту Nvidia GeForce RTX 3050 (8 GB). Також ви побачите 16 гігабайт ОЗУ (DDR4/3200 MHz) та два файлові накопичувачі: SSD (240 GB) + HDD (1 TB).

 

4К системні вимоги для STALKER Shadow of Chernobyl

ARTLINE Gaming X90v21 - ігровий ПК з 14-ядерним процесором Intel Core i5-13600KF (3.5 - 5.1 GHz) з останнього, на даний момент покоління Intel. Відеокарта, що використовується - новинка від Nvidia, це Nvidia GeForce RTX 4060 Ti (8 GB) з підтримкою DLSS 3.0. У комп'ютері ви побачите 16 гігабайт ОЗУ (DDR4/3600 Gaming) та два SSD по 1 терабайту.

 

Питання

+ Коли вийде STALKER 2?
Продовження легендарної серії очікують в 2021 році.
+ Чи буде римейк STALKER Тіні Чорнобиля?
Поки що розробники не планують робити римейк на першу частину.
+ Де купити STALKER Тіні Чорнобиля?
У магазині Steam.