Inside - комп'ютерна гра в жанрі платформера з елементами головоломки, розроблена студією Playdead в 2016 році для таких платформ як Microsoft Windows, Sony PlayStation 4, Xbox One.
Зміст:
- Ігрові комп'ютери для геймінгу
- Про гру
- Системні вимоги ігрового ПК для Inside
- Як підібрати оптимальний ПК для Inside
- Огляд гри Inside
- Атмосфера
- Геймплей
- Графіка
- Підбираєм оптимальний ПК для Inside від ARTLINE
- Питання та відповіді
Про гру
Inside розповідає історію хлопчика в сюрреалістичному і жорстокому світі.
Гра отримала позитивні відгуки від критиків і гравців.
Системні вимоги ігрового ПК для Inside
Системні вимоги Inside низькі. Можна використовувати навіть офісний комп'ютер з 2-ядерним процесором і відеокартою на 1 гігабайт пам'яті. Працює Inside тільки на 64-розрядних операційних системах, починаючи від Windows 7. Важить всього лише 3 гігабайти.
Мінімальні системні вимоги Inside
- Процесор: Dual Core
- Оперативна пам'ять: 4 гігабайти
- Відеокарта: Nvidia GeForce GT 630
- Операційна система: Windows 7 (64-bit)
Рекомендовані системні вимоги Inside
- Процесор: Intel Core i7-920 / AMD Phenom II 945
- Оперативна пам'ять: 8 гігабайт
- Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 660
- Операційна система: Windows 10 (64-bit)
Як підібрати оптимальний ПК для Inside
Який процесор потрібен для Inside
Inside - гра з занадто низькими системними вимогами, тому ми підберемо ігрову збірку під сучасні ААА-ігри. Вона повинна складатися з 6-ядерного процесора з роботою на кілька потоків. Сам чіп повинен підтримувати не тільки Hyper-Threading, а й Turbo Boost, підвищуючи тактову частоту при навантаженнях. Відмінні моделі - Intel Core i5-11400F / AMD Ryzen 5 5600X.
Яка відеокарта потрібна для Inside
Технології розвиваються дуже швидко, через що ми рекомендуємо відразу обзавестися потужною і актуальною для 2021-го відеокартою. Такою є лінійка RTX від Nvidia, що складається з Nvidia GeForce RTX 2060 / 3060 / 3070. Вибравши одну з них, ви зможете забезпечити собі 4К-геймінг.
Скільки ОЗУ і який накопичувач потрібен для Inside
В сучасну ігрову збірку встановлюємо 16 гігабайт оперативної пам'яті. Якщо працюєте з «важким» програмним забезпеченням, можете встановити 32 гігабайти. Накопичувачів пропонуємо відразу два: SSD + HDD.
Огляд гри Inside
Атмосфера
Часто буває так, що атмосфера в грі грає найважливішу роль. Її присутність завжди важлива, але не завжди вона може себе виправдати. Відомі випадки, коли люди ставлять низькі оцінки грі лише за те, що не зуміли відчути її атмосферу. Це тягне за собою повну байдужість до ігрових механік і до світу в цілому. Inside є одним з таких проектів.
Inside - це сюрреалістична антиутопія, яка не дає ніяких відповідей. Це гра, яка може викликати захват або відразу, в залежності від сприйняття того, хто грає. Атмосферна і інтригуюча, її можна вихваляти або жорстоко критикувати. Якщо з перших хвилин її атмосфера не зачепила вас, ви можете сміливо вимикати гру, так як задоволення від неї ви вже не отримаєте.
Inside вкидає нас у похмурий світ в образі маленького хлопчика. Все починається як сон, адже ніхто не пам'ятає, як починається сновидіння. І ось ми, тікаємо від якихось озброєних людей, що намагаються нас вполювати. Під ногами болото і бруд, за деревами з'являються автомобільні фари, а кулі свистять над головою. Чому ми тут і хто за нами женеться? Ніяких відповідей. На вас спускають собак і ви намагаєтеся зберегти життя на ваших двох, стрибаючи глибоко під воду.
Геймплей
Inside - це чергова розробка незалежної датської студії Playdead, яка створила легендарне Limbo. Порівняння з Limbo тут напрошуються самі собою, так як ця гра - наступний крок у розвитку студії. Свого часу Лімбо привернуло до себе величезну кількість уваги. Ця похмура і жорстока подорож захоплювала навіть тих, хто нічого не розуміє в мистецтві. Гра вміла і лякати, і розважати, до того ж інтригувала на постійному грунті. Розробкою Limbo займалося три людини: Діно Патті, Арнт Йенсен і Йеппе Карлсен. Коли розробка дійшла до середини, думки, якою буде гра, розділилися. Арнт Йенсен вважав, що грі потрібно більше головоломок, які частіше б приводили до смерті. Це ускладнить гру і змусить гравців вчитися на своїх помилках. Йеппе Карлсен був іншої думки. Він вважав, що грі потрібно більше заглибитися в сюжет і зробити головоломки не настільки агресивними. В результаті вийшла мішанина ідей, в якій кожній відвели своє місце. В Limbo 2 ідеї Йенсена були реалізовані більше, тому Йеппе Карлсен вирішив створити свою гру, а саме - Inside. Inside робить нахил на сюжет, хоч за всю гру ви не почуєте і не прочитаєте жодного слова. Більш того, сюжет тут вільний до інтерпретації. Вам ніхто не пояснить хто ми, що ми тут робимо, яка наша мета. Це захоплююча подорож з високою дозою жорстокості по антіутопічному світу, що не має назви. Рухаємося ми від точки А до точки Б, але, незважаючи на це, гра вийшла дуже камерною. Чудові ракурси і постановка захоплюють дух. Частково гра була профінансована Датським інститутом кінематографії, і результат їх не засмутив, до того ж проект розроблявся на Unity, а не на Box2D.
Геймплей Inside являє собою платформер з елементами головоломок. Ми можемо бігти, стрибати, вхоплюватись за виступи і виконувати інші елементарні штуки. Але розробникам вдалося урізноманітнити геймплей за рахунок великої кількості механік, які потрібно використовувати в різних ситуаціях - іноді такі механіки використовуються всього лише один раз за гру. На відміну від Limbo, механіки якої зводилися до перетягування ящиків і посмикувань за важелі, Inside пропонує більш витончені варіанти. Хлопчик добереться до фабрики, на якій рухаються зомбовані люди, після чого провалитися в їх ряд. Щоб не виділятися, вам доведеться повторювати рухи зомбованих, інакше ви будете вбиті. Взагалі в Inside доводиться багато вмирати. Смерть тут завжди жорстока, з соковитими звуками поламаних кісток. При цьому назвати гру важкою не можна, адже, як говорилося вище, вона більше про сюжет. Головоломки в Inside доволі легкі. Вони змусять вас подумати п'ять-десять хвилин, але не більше, за рахунок чого збережуть ваш час. Проходиться гра всього лише за три години, що погано, адже хотілося б побільше такої подорожі. В кінці ви отримаєте декілька відповідей на свої питання, проте очікувати глибоких пояснень не варто, адже навіть розробники їх не дають. Inside - це гра відкрита для інтерпретації. Кожен гравець зможе пояснити те, що відбувається на власній мові, кожен куточок цієї гри - цілий світ.
Графіка
Inside відрізняється чудовою, як для платформера, графікою. Вона вийшла вкрай «рухомою» і атмосферною. Погоні відчуваються на кінчиках пальців, а гнітюча і зловісна атмосфера не дозволяє забути про цю гру. Також Inside дуже камерна та красива, вона завжди підкидає несподівані ситуації і цікаві головоломки. Глибоке опрацювання звуку - обов'язковий компонент таких ігор, і Inside зможе потішити ваш слух.
Підбираємо оптимальний ПК для Inside від ARTLINE
Ігрові збірки від ARTLINE - це продукти сучасності, чиї можливості забезпечать вас свободою вибору. З ними ви зможете грати в будь-яку гру на максимальних налаштуваннях, працювати з будь-яким програмним забезпеченням, а також забезпечувати себе тільки позитивними емоціями. Низький рівень FPS, лаги і фризи, критичні помилки - про все це ви можете забути, вибираючи продукцію інтернет-магазину ARTLINE.
Стандартні системні вимоги Inside для ПК
ARTLINE Gaming X33v01 - ігровий персональний комп'ютер в класичному корпусі QUBE від компанії ARTLINE. Скромна зовнішність цього ПК приховує великі можливості по продуктивності, які йому забезпечує ігрова відеокарта Nvidia GeForce GTX 1650 (4 GB) і 6-ядерний процесор Intel Core i5-9400F (2.9 --4.1 GHz). Збірка укомплектована планкою на 8 гігабайт оперативної пам'яті (DDR4 / 2666 MHz) і HDD-накопичувачем на 1 терабайт фізичної пам'яті. На кулерах можна побачити RGB LED-підсвічування.
Високі системні вимоги Inside для ПК
ARTLINE Gaming X33v09 - ігровий ПК з 6-ядерним процесором Intel Core i5-9400F (2.9 - 4.1 GHz) з 9-го покоління Coffee Lake від компанії Intel. Як і попередня збірка, дана отримала корпус QUBE, в якому знаходиться ігрова відеокарта Nvidia GeForc GTX 1650 (4 GB). Обсяг ОЗУ цього ПК дорівнює 16 гігабайт (DDR4 / 2666 MHz), обсяг постійної пам'яті складає 480 гігабайт (SSD-диск).
Ультра системні вимоги Inside для ПК
ARTLINE Gaming X45v20 - ігровий ПК з 6-ядерним процесором AMD Ryzen 5 3500 (3.6 - 4.1 GHz). Збірка виконана в яскравому корпусі QUBE BREEZE з RGB LED-підсвіткою на кулерах. За прозорою стіною можна побачити ігрову відеокарту Nvidia GeForce GTX 1650 SUPER (4 GB) з типом пам'яті GDDR6. ПК укомплектований двома накопичувачами: SSD + HDD (240 GB + 1 TB) і 16 гігабайтами оперативної пам'яті (DDR4 / 2666 MHz).
4К системні вимоги Inside для ПК
ARTLINE Gaming X39v47 - ігровий ПК в корпусі QUBE BREEZE з 6-ядерним процесором Intel Core i5-10400F (2.9 - 4.3 GHz) з 10-го покоління Comet Lake. Чіп функціонує на 12 потоків, його вихід відбувся в 2020-му році. Місце відеокарти займає ігрова Nvidia GeForce RTX 2060 (6 GB / GDDR6) з підтримкою технології трасування променів і DLSS 2.0. Вона - прекрасний варіант для ААА-ігор, які вийшли в 2020-му, 2021-му році. Для зберігання файлів представлений SSD-накопичувач на 1 терабайт пам'яті. Обсяг ОЗУ становить 16 гігабайт (DDR4 / 2666 MHz).
Питання та відповіді
- За скільки годин можна пройти Inside?
- За 3 години.
- Скільки кінцівок в Inside?
- Дві.
- Події Inside і Limbo розгортаються в одному всесвіті?
- Така теорія існує, але вона не підтверджена.
- Де купити Inside?
- В офіційному магазині Steam