Far Cry 6 Vaas Insanity – доповнення до комп'ютерної гри Far Cry 6, яке вийшло в 2021 році для платформ Microsoft Windows, Sony PlayStation 4 / 5, Xbox One, Xbox Series X / S.
Зміст:
- Ігрові комп'ютери для геймінгу
- Про гру
- Системні вимоги ігрового ПК для Far Cry 6 Vaas Insanity
- Як підібрати оптимальний ПК для Far Cry 6 Vaas Insanity
- Огляд гри Far Cry 6 Vaas Insanity
- Атмосфера
- Геймплей
- Графіка
- Підбираєм оптимальний ПК для Far Cry 6 Vaas Insanity від ARTLINE
- Питання та відповіді
Про гру
У цьому DLC ви зіграєте за Вааса Монтенегро, головного антагоніста третьої частини.
Доповнення отримало позитивні відгуки від критиків та гравців.
Системні вимоги ігрового ПК для Far Cry 6 Vaas Insanity
Системні вимоги Vaas Insanity DLC ідентичні вимогам Far Cry 6. Знадобиться ігрова відеокарта з 4 гігабайтами відеопам'яті та 64-розрядна операційна система Windows 10. Гра підтримує DirectX 12, займає 60 гігабайт вільного простору на жорсткому диску.
Мінімальні системні вимоги Far Cry 6 Vaas Insanity
- Процесор: AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-4460
- Оперативна пам'ять: 8 гігабайт
- Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 960 / AMD Radeon RX 460
- Операційна система: Windows 10 (64-bit)
Рекомендовані системні вимоги Far Cry 6 Vaas Insanity
- Процесор: AMD Ryzen 5 3600X / Intel Core i7-7700
- Оперативна пам'ять: 16 гігабайт
- Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 1080 / AMD Radeon RX Vega 64
- Операційна система: Windows 10 (64-bit)
Як підібрати оптимальний ПК для Far Cry 6 Vaas Insanity
Який процесор потрібний для Far Cry 6 Vaas Insanity
Для середніх та високих налаштувань встановлюємо 4-ядерний процесор з роботою на 8 потоків, для максималок використовуємо 6-ядерний чіп з 12 потоками для обробки.
Яка відеокарта потрібна для Far Cry 6 Vaas Insanity
Вимоги до відеокарти не можна назвати високими, але без ігрового GPU не обійтись. Вибирати будемо з двох варіантів: Nvidia GeForce GTX 1650 / Nvidia GeForce RTX 2060.
Скільки ОЗУ та який накопичувач потрібен для Far Cry 6 Vaas Insanity
Для Far Cry 6 вистачає 8 гігабайт оперативної пам'яті. Гра добре оптимізована, але важить чимало. Тому рекомендуємо встановлювати її на HDD.
Огляд гри Far Cry 6 Vaas Insanity
Атмосфера
Озираючись назад, ми бачимо безліч старих проектів, які вже давно встигли стати легендарними. Іноді відвідує відчуття, що раніше ігри робили набагато кращими, що мотивує знову вирушити у вже знайомі подорожі. Після кількох годин гри тебе відвідує легке розчарування – графічний рівень улюблених проектів більше не дає змоги отримувати ту частку насолоди. Так сталося і з Far Cry 3, найвідомішою та найуспішнішою частиною серії, яка вийшла у 2012 році. Вона розповідала історію компанії друзів, які вирушили на екзотичний острів, після чого були полонені бандитами божевільного садиста Вааса Монтенегро. Антигерой настільки сподобався публіці, що став одним із культових персонажів в ігровій індустрії. Він легко затьмарив головного героя Джейсона Броуді, невиразного і сирого хлопчину, який «магічним» чином швидко перетворюється на машину для вбивства. Говорити про Вааса можна довго, адже це вкрай неординарна та екстравагантна особистість. Його діалоги назавжди врізаються в пам'ять, хоч екранного часу у лиходія не так багато (як і у лиходіїв у наступних частинах – спасибі, Ubisoft).
Після виходу шостої частини Far Cry, розробники вирішили повернути божевільного на екрани. Скільки розмов було про те, що син Антона Кастільйо – це маленький Ваас, ось тільки всі вони не справдилися. У DLC Ваас не пов'язаний з останньою (на даний момент) частиною Far Cry. Він продовжує свій шлях у світі безумства, історія здобула пряме продовження після фіналу третьої гри.
Після смерті Ваас Монтенегро переноситься у дивний світ з елементами сюрреалізму. Спочатку він не розуміє, що тут відбувається, але після кількох кроків новою землею усвідомлює, що опинився в часово-просторовій пастці. Шалене місце для шаленого героя! Воно повністю відповідає його психологічному типу і, найімовірніше, є витвором його мозку – люди після коми розповідають схожі речі. Смерть тут не має на увазі кінець.
Геймплей
Ми не будемо повністю спойлерити сюжет Far Cry 6 Vaas Insanity DLC, адже доповнення можна пройти лише за дві години. Якщо, звичайно, ви гратимете розумно, адже геймплейна модель тут – roguelike. Без жартів, ігрова модель відрізняється від оригінальної гри, змушує вас рухатися обережно, не вплутуватися в зайві перестрілки, дбати про отримання всіх можливих обважень. У гравця є лише одна спроба вибратися з сюрреалістичної пастки, після смерті ви повертаєтеся на початкову точку та починаєте все спочатку. Всі вороги з'являються знову, а ви повинні знову і знову виконувати ті ж дії, щоб просунутися сюжетними сходами.
Така штука змушує гравця бути пильним. Ми чудово розуміємо, що будь-яка помилка може даремно витратити час і змусити нас робити те саме знову і знову. У цьому, за словами Вааса, і є принцип безумства – «це точне повторення однієї й тієї ж дії раз-по-раз у надії на зміну». Ubisoft дуже спритно вирішли реалізувати слова антигероя і у них вийшло, хоч і мінусів вистачає.
Але поки що ми хочемо розповісти про самого Вааса. Яке в нього минуле? Чий він син? Звідки він узявся і чому не помер? DLC не дає всі відповіді, але деякі з них ви отримаєте. В грі з'являється рідна сестра Монтенегро, через яку він і став поганим. Також тут маячитиме Броуді, траплятимуться різні галюцинації та проектуватимуться сценки з минулого. Вийшло дуже цікаво, хоч вичерпних відповідей ви все одно не отримаєте. Сам герой знову вийшов чудовим. Майкл Мендо, який зіграв його, в одному з інтерв'ю говорив, що більшість образу – це імпровізація. Він гідно виконав роль знову, перейнявшись персонажем до мозку кісток. Оскільки лиходій любить побалакати, він розмовляє постійно. Герой вдало жартує, підказує і просто травить усілякі байки, не гидуючи обсценною лексикою (багато матюків замінили на більш м'які в локалізації). Виглядає це чудово, але як грається?
Ми з'являємось у центрі тропічного острова. Він стане нам хабом, в якому ми зможемо прокачувати пушки і займатися справами насущними. Після кожної смерті персонаж з'являтиметься тут. Весь інвентар буде втрачено, хоч у грі є можливість зберегти деякі предмети. Наше завдання – знайти три частини Клинка Срібного Дракона, яким і був убитий Ваас. Знаходяться вони у трьох точках, що створюють трикутник у центрі якого наш хаб. Оскільки острів не дуже великий, проходження більше спрямоване на ноги. На своїх двох ми будемо досліджувати тутешні (дивні) краєвиди та мочити ворогів. Є багато інших цікавих місць, в яких ми можемо розжитися різним добром. Їх рекомендуємо відвідувати, адже без нормального озброєння ви зможете пройти фінальну частину. Чим краще ви підготуєте Вааса до фінальної бою, тим більше шансів у вас буде. З мінусів можна назвати одноманітність того, що відбувається. Щоразу ми будемо займатися одним і тим самим, навіть боти з'являються на тих самих місцях. Є старі та нові баги, але вони не критичні. Рівень складності доповнення високий, тому краще діяти потай, аніж вмикати режим Джона Рембо. Планується вихід ще двох DLC, у яких ми зможемо зіграти за головних бандитів 4 та 5 частини.
Графіка
Графічний рівень Far Cry 6 Vaas Insanity відмінний. Гра видає соковиту та барвисту картинку з великою кількістю кольорів та чудовим освітленням. Тропічний острів виглядає майже як справжній. Стрільба працює відмінно, низький ТТК не може не тішити. Сюжетна складова на висоті. У решті DLC ідентичне оригінальній грі.
Підбираємо оптимальний ПК для Far Cry 6 Vaas Insanity від ARTLINE
Бажаєте грати лише на максимальних налаштуваннях? Купуйте ігрову збірку від ARTLINE! Потужна, сучасна, стильна – жодних компромісів навіть для проектів ААА! Декілька варіантів ми підібрали під Far Cry 6 Vaas Insanity, розмістивши їх у списку.
Стандартні системні вимоги Far Cry 6 Vaas Insanity для ПК
ARTLINE Gaming X33v12 – ігрова збірка в корпусі QUBE зі зручним розташуванням інтерфейсів та LED-підсвічуванням усередині. Має в своєму розпорядженні 6-ядерний процесор Intel Core i5-10400F (2.9 – 4.3 GHz), який працює на 12 потоків. Кількість оперативної пам'яті дорівнює 16 гігабайтам (DDR4 / 2666 MHz). У збірці ви побачите ігрову відеокарту Nvidia GeForce GTX 1650 (4 GB) на архітектурі Turing. Для зберігання даних встановлено два файлові накопичувачі: SSD (480 GB) + HDD (1 TB).
Високі системні вимоги Far Cry 6 Vaas Insanity для ПК
ARTLINE Gaming X71v55 – ігровий комп'ютер у корпусі QUBE BLOCK з ARGB LED-підсвічуванням. Він має 8-ядерний процесор Intel Core i7-9700F (3.0 – 4.7 GHz) з сімейства Coffee Lake. Побудований на материнській платі з чіпсетом B360. Комп'ютер забезпечений 16 гігабайтами ОЗУ (DDR4 / 2666 MHz), доповнений ARGB LED-підсвічуванням. З іграми буде працювати Nvidia GeForce GTX 1660 (6 GB), одна з найкращих бюджетних відеокарт на сьогоднішній день. Файлові накопичувачі два: SSD (480 GB) + HDD (1 TB).
Ультра системні вимоги Far Cry 6 Vaas Insanity для ПК
ARTLINE Gaming X71v38 – ігровий ПК з 8-ядерним процесором Intel Core i7-9700F (3.0 – 4.7 GHz) та 16 гігабайтами оперативної пам'яті стандарту DDR4 (2666 MHz). Це новинка від інтернет-магазину ARTLINE з чудовими можливостями щодо продуктивності. Вона укомплектована ігровою відеокартою AMD Radeon RX 6600 XT (8 GB) з технологією трасування променів, FidelityFX та Anti-Lag. Файлове сховище – SSD на 480 гігабайт (M.2 NVME).
4К системні вимоги Far Cry 6 Vaas Insanity для ПК
ARTLINE Gaming X55v36Win - ігрова збірка від ARTLINE з 6-ядерним процесором Intel Core i5-10400F (2.9 - 4.3 GHz). Чіп відноситься до 10-го покоління Comet Lake, працює на 12 потоків. За обробку графіки відповідає ігрова відеокарта Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti (8 GB). Вона підтримує ряд технологій покращення графіки: Ray Tracing, DLSS, Reflex. Є два файлові накопичувачі: SSD (480 GB) + HDD (2 TB). ОЗУ – 16 гігабайт стандарту DDR4 (2666 Gaming).