Deathly Stillness – комп'ютерна гра у жанрі шутер від третьої особи, розроблена програмістом Chen Jiacheng у 2021 році для Microsoft Windows.
Зміст:
- Ігрові комп'ютери для геймінгу
- Про гру
- Системні вимоги ігрового ПК для Deathly Stillness
- Як підібрати оптимальний ПК для Deathly Stillness
- Огляд гри Deathly Stillness
- Атмосфера
- Геймплей
- Графіка
- Підбираєм оптимальний ПК для Deathly Stillness від ARTLINE
- Питання та відповіді
Про гру
Deathly Stillness відкриває перед гравцем невеликий постапокаліптичний світ з ходячими мерцями.
Гра одержала позитивні відгуки від гравців. Поширюється за моделлю free-to-play.
Системні вимоги ігрового ПК для Deathly Stillness
Deathly Stillness піддається широкому налаштуванню. Її можна запускати як на слабкому ПК, так і на ігровому, виставляючи максимальні налаштування якості. Гра добре оптимізована, видає високий FPS, не вилітає. З відеокартою Nvidia GeForce GTX 1060 ви можете грати в Deathly Stillness у роздільній здатності 1080р на 60 FPS. З деталями її системних вимог можна ознайомитись нижче.
Мінімальні системні вимоги Deathly Stillness
- Процесор: Intel Core i5
- Оперативна пам'ять: 4 гігабайти
- Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 750 Ti
- Операційна система: Windows 7 (64-bit)
Рекомендовані системні вимоги Deathly Stillness
- Процесор: Intel Core i7
- Оперативна пам'ять: 16 гігабайт
- Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 1060
- Операційна система: Windows 10 (64-bit)
Як підібрати оптимальний ПК для Deathly Stillness
Який процесор потрібний для Deathly Stillness
Для Deathly Stillness можна використовувати 4- або 6-ядерний процесор. Обидва чіпи дозволять вам запустити гру на максимальних налаштуваннях за умови, що їх вихід відбувся не раніше 2020-го року. Виходячи з цього, рекомендуємо дві моделі: Intel Core i3-10100F та Intel Core i5-10400F.
Яка відеокарта потрібна для Deathly Stillness
Для середніх налаштувань можна використовувати відеокарту навіть з 2 гігабайтами відеопам'яті, але для максимальних знадобиться ігровий бюджетний відеоадаптер. Використовувати можна Nvidia GeForce GTX 1650, та ми радимо придбати більш потужну Nvidia GeForce GTX 1660 SUPER.
Скільки ОЗУ та який накопичувач потрібен для Deathly Stillness
16 гігабайт оперативної пам'яті – чудовий варіант для 2021 року. Вибираючи накопичувач, не зупиняйтесь на установці одного SSD-диска. Додайте до нього HDD та отримайте високу продуктивність + велику кількість фізичної пам'яті.
Огляд гри Deathly Stillness
Атмосфера
Кожен геймер хоча б раз у житті цікавився, як розробляються комп'ютерні ігри. У багатьох з нас давно є улюблені компанії-розробники, кожна гра яких – справжній шедевр. І ось ми дивимося ознайомлювальні відео, читаємо цікаві статті в інтернеті і більше дізнаємося про роботу з комп'ютерною графікою, звикаючи до того, що студії та компанії, в більшості випадків, складаються з великої кількості співробітників: одні займаються анімаціями, другі оптимізацією, треті моделюванням і так далі. Чим більша студія, тим масштабніший і амбітніший проект вона створює. Але навіть з таким розмаїттям людських ресурсів робота займає багато часу. Деякі проекти створюються роками, досить згадати нещодавній Cyberpunk 2077, анонс якого стався ще в 2012 році.
З часом на світ виходить дедалі більше інді-проектів. Це невеликі ігри, створені невеликими студіями, кількість співробітників яких може сягати навіть 4 осіб. Мода на ААА-проекти поступово минає, адже такі невеликі ігри здатні привертати величезну кількість уваги, приносячи максимальну виручку за мінімального капіталовкладення (найчастіше збирається капітал на Kickstarter або схожих платформах). Така схема чудова для геймерів. На сьогоднішній день список дуже успішних проектів об'ємний, і з кожним роком він стрімко поповнюється. Предметом нашої розмови стане гра Deathly Stillness, розроблена лише одним програмістом.
Геймплей
Здивування на обличчі змінює маска сумнівів. Хіба одна людина може створити повноцінну гру? Як виявилося, більш ніж, хоч позиціонувати Deathly Stillness як повноцінний самостійний проект не варто. Сам автор описує його як нудний зомбі-бойовик у безкоштовному доступі. Створив його китайський програміст і продюсер Chen Jiacheng, який також займається викладанням роботи з двигуном Unreal Engine 4. Саме він і використовувався як двигун Deathly Stillness, що можна побачити неозброєним оком. Хлопець створив цю гру за 17 днів, використовуючи вже готові модельки персонажів та оточення. Головна мета цієї гри – демонстрація власних здібностей. Jiacheng вирішив продемонструвати, як одна людина за мінімальний термін може створити не просто гру, а робочий та цікавий проект, який з легкістю може конкурувати на торговому майданчику Steam.
Назвати Deathly Stillness закінченим проектом не можна, адже тут присутні лише дві локації. Сюжету у грі немає, а нашим головним завданням є відстріл усіх зомбі. Можливо, у майбутньому автор допрацює гру та зробить її повноцінною, адже вона з легкістю може «затуманити» успіх інших схожих ігор у даному сетингу.
Спочатку Deathly Stillness може здатися виживалкою: типовий антураж, (з першого погляду) відкритий світ, купа інфікованих, які намагаються перетворити вас на біфштекс. Але насправді це веселий тир на кілька годин гри. Як ми вказували раніше, у грі лише дві карти: дорога (слабкий рівень складності) та поселення (високий рівень складності). Починаємо ми з кастомізації свого персонажа: якщо чоловіка можна одягати у традиційні шмотки, жінку можна переодягнути навіть у костюм із Playboy заради фана. Модельки добре промальовані, як і решта елементів оточення Deathly Stillness. З'являємося ми у всеозброєнні – в руках автомат з глушником та велика кількість набоїв. Нам потрібно зачистити локацію, пройшовши до кінцевої точки.
Стрільба в Deathly Stillness працює добре. Відчувається імпакт та віддача, що дуже важливо для максимального занурення. Зомбі можна вбити і в тулуб, витрачаючи більше патрон, але рекомендується стріляти точно в голову. Використовується ragdoll-фізика, тому вороги пересуваються та падають дуже природно. Більше того, моделі зомбі тут дуже різноманітні. Вони відрізняються пропорціями тіл, кожен зомбі вищий або нижчий за свого попередника. Паттерн поведінки ідентичний всім – агресивна атака. Бігають супротивники досить швидко, до того ж здатні завдавати багато ударів, демонструючи швидкість і силу. Відстрілювати бажано на дистанції, адже ближнього бою у грі немає.
Друга карта повноцінніше розкриває можливості Deathly Stillness. Тут більше текстур, будинків, які ми можемо дослідити у пошуку ресурсів, більше вільного місця та небезпечних місць із засідками. Руйнування у грі немає, що й не дивно. Спробуйте замочити всіх, щоб урятуватися.
Графіка
Deathly Stillness виглядає майже як ААА-гра. Тутешній графічний рівень дивує, змушуючи прокручувати в голові питання «як це могла зробити одна людина за 3 тижні роботи?». Навіть на мінімальних параметрах графіки гра виглядає непогано. Є високий рівень деталізації оточення, непогане промальовування рослинності, хороша атмосфера з відповідною музикою. Звуковий супровід заслуговує на похвалу, як і стрілецькі механіки. Тішить і ragdoll-фізика у грі, а також відсутність «смужкової» системи ушкоджень зі збиванням ХП. Сподіваємось, у майбутньому автор допрацює цей проект.
Підбираємо оптимальний ПК для Deathly Stillness від ARTLINE
Часи змінюються, потужності зростають. Щороку ваш ПК старіє, перешкоджаючи знайомствам з новими іграми. Ігрова збірка від ARTLINE – актуальне вирішення будь-яких завдань сьогодні, як робочих, так і ігрових. У списку нижче ви можете побачити чотири ігрові збірки, підібрані під Deathly Stillness. Для знайомства з усім асортиментом, перейдіть сюди
Стандартні системні вимоги Deathly Stillness для ПК
ARTLINE Gaming X31v19 – ігровий ПК з 4-ядерним процесором Intel Core i3-10100F, який працює у тактовому діапазоні 3.6 – 4.3 ГГц на 8 потоків. Є 8 гігабайт оперативної пам'яті стандарту DDR4 (2666 MHz). Для роботи з графікою збірка укомплектована відеокартою Nvidia GeForce GTX 1650 (4 GB). Файлові сховища два: SSD (240 GB) + HDD (1 TB).
Високі системні вимоги Deathly Stillness для ПК
ARTLINE Gaming X39v41 – ігрова збірка від ARTLINE у красивому корпусі QUBE BREEZE з RGB LED-підсвічуванням та якісною системою охолодження зі знімними пиловими фільтрами. Тиха робота ПК забезпечена кулером Performa 5X, який охолоджує 6-ядерний процесор Intel Core i5-10400F з 10-го покоління Comet Lake (2.9 – 4.3 GHz / 12 потоків). Встановлений GPU – ігрова Nvidia GeForce GTX 1660 SUPER (6 GB) на архітектурі Turing, яка працює на 20% продуктивніше, ніж її оригінальна версія Nvidia GeForce GTX 1660. Щоб підвищити параметр швидкодії, було встановлено SSD-диск на 480 гігабайт. Об'єм ОЗУ становить 16 гігабайт (DDR4/2666 Gaming).
Ультра системні вимоги Deathly Stillness для ПК
ARTLINE Gaming X56v23Win – ігровий комп'ютер від компанії ARTLINE у корпусі QUBE BREEZE. Це ARGB-версія з LED-підсвічуванням на кулерах. Укомплектована 6-ядерним процесором Intel Core i5-11400F (2.6 – 4.4 GHz) з 11-го покоління Rocket Lake, який відрізняється роботою на 12 потоків. Комп'ютер може похвалитися великою кількістю постійної пам'яті за рахунок установки двох накопичувачів: SSD (480 GB) + HDD (2 TB). В роботі задіяно 16 гігабайт оперативної пам'яті (DDR4/3200 Gaming) та ігрова відеокарта AMD Radeon RX 6600 XT (8 GB) з типом пам'яті GDDR6 та підтримкою технологій Ray Tracing, FidelityFX.
4К системні вимоги Deathly Stillness для ПК
ARTLINE Gaming TUFv25 - геймерські збірки від ARTLINE це окремий вид мистецтва. Перед вами TUFv25 з 8-ядерним процесором AMD Ryzen 7 5800X (3.8 – 4.7 GHz), який працює на 16 потоків. Комп'ютер отримав суворий корпус ASUS TUF з захистом слотів розширення та електрозахистом мережі Ethernet. Він дозволяє керувати вентиляторами системи охолодження, відрізняється вбудованим інтерфейсом M.2 для підключення швидкісних твердотільних накопичувачів. В роботі використовує ігрову відеокарту AMD Radeon RX 6800 XT (16 GB) – топовий GPU з підтримкою технологій покращення графіки. Задіяно до 32 гігабайт оперативної пам'яті стандарту DDR4 (3200 Gaming). Файловий накопичувач – SSD диск (1 терабайт).