Тільки-но вийшов Друїд в новій лізі, як кожен одразу встиг визначити напрямок, в якому буде розвивати цього персонажа. Бо замість одного героя тут дійсно майже що чотири в купі! Я йшов шляхом снігового перевертня з самого початку і подібним шляхом йшло дуже багато блогерів на Ютубі зі всього світу. Однак на відміну від їхніх версій я вам продемонструю свою, народну так би мовити. Адже обійдеться такий білд вам всього лише в 15 діванів. Я Андрій Безсовісний, ви на ARTLINE PLAY і перед початком, залишу ваше запрошення на сайт нашого інтернет-магазину ARTLINE, де ти завжди можеш купити топовий ігровий ПК.
ДИВИСЬ ЦЕЙ РОЛИК НА YOUTUBE
Друїд – потужний герой, який забезпечує реально цікавий геймплей, на відміну від деяких інших класів. Вам потрібно бути швидким, спритним і реактивним, щоб вижити в цьому суворому світі, та одразу скажу, що проблем з сніговим вовком у вас буде виникати мінімум до самого ендгейму, де треба буде нарулити головні стати. Щоб розривати всіх і все, фокусуватись будемо на броні, здоров’ї, а також шкоді, як фізичній, так і елементал. Я йшов шляхом Шамана, хоч є багато білдів, де такого перевертня вкачують на Оракулі і йдуть в кріт. Ми таке робити не будемо, так як наша фішка – заморозка і знищення.

Вся суть цього білда – заморозити противника. Ми будемо йти в фріз immobilized buildup, який дозволяє заморожувати суперників, а після наносити їм дуже, дуже багато дамагу. Це наша головна фішка і працює вона як на картах, так і на босах. Наша основна атака називається Shred і є постійним скілом, який не потребує прокачки, так як наносить він фізичний дамаг. Сюди вставляємо: rapid attacks 2 для швидкості атаки, elemental armament 2 для демеджа, cold attunement 2 і close combat 2 теж для дамага, а також crescendo 2 для добивань і швидкості атаки.

Після в нас йде друга наша головна атака для зачистки карт – Lunar Assault. Цим скілом ми легко заморожуємо противників, а після розриваєм їх під аурами, про котрі поговоримо потім. Сюди вставляємо freeze, rapid attacks 2, вставляємо блатний камінь Bhatairs Vengeance, який непогано так збільшує дамаг – продається в Альви за пару екзів. Даємо Rage 3 і elemental armament 2. Rage, себто лють – теж одна з головних механік, на котрій крутиться наш білд. Нам треба набити максимум рейджі: від 61 до 70+. Це дає нам багато дамагу + будемо брати на це ноди нашого ascendancy. Щоб грати комфортно і не набивати постійно Rage, від котрої залежать і наші скіли, ми юзаємо ауру Еternal rage з каменем cannibalism 1 чи 2, якщо стає духу, беріть другий, дає кращий віджор. Аура така потребує 100 духу, що немало, та дух ми будемо брати в нашій профі, про це трішки згодом.

Рухаючись за списком скілів, йде Arctic Howl – баф, який дає додаткову шкоду і дозволяє кинути заморозку на всіх. Вставляємо cold mastery, deep freeze, brittle armour, enraged warcry і corrupting cry. Після йде скіл Cross Slash, котрим можемо добре добивати противників. Під заморозкою цей скіл знімає дуже багато хп, тому реконмедую вкачати його на 5 дірок. Сюди йдуть такі каміння: execute, cooldown recovery 2, ice bite 2, culling strike 1.

Далі йде Pounce, наш стрибок, котрий дозволяє наскоком морозити ворогів. Сюди вставляємо freezing mark – морозяну мітку, котра дозволяє дуже класно мочити босів і не тільки. Також ставимо fist of war, close combat 2, ice bite 2, mark of siphoning 2. Тут треба зазначити, що коли я складав цей білд, вийшла обнова, через котру мені довелось його трохи перескладати, так як чуваки все наміняли, як завжди. Тому ось цей останній камінь вже за бажанням, я взагалі качнувся в відсутність мани, тому тримаю його чисто для віджора хп. Після йде дуже важливий скіл – це баф Lunar Blessing, котрий насправді був бафом до декілька днів тому, а тепер він перетворився на warcry. І це прекрасно, бо саме таким макаром йому тепер можна дуже сильно врізати кулдаун. Цей баф перетворює нас на снігового вовка і дозволяє завдавати нереальної додаткової шкоди. Наше завдання – тримати його постійно і ніколи з нього не виходити. Раніше це все зациклювалось на рейджі, а тепер не зовсім. В будь-якому випадку вам треба набити 60 рейджі, щоб цей скіл нормально працював. Потім треба добитись щоб він тривав 20 секунд з кулдауном в 18 секунд – це золота середина, котра дозволяє не виходити з форми перевертня. Для цього вставляємо каміння prolonged duration 2 і cooldown recovery 2. На дамаг даємо armament 2, даємо second wind 3 і magnified area 2 для АОЕ. В такій формі з неба навколо нас летять льодові брили і валять противників, тому даємо і АОЕ скіл. Щоб збільшити тривалість і кулдаун цього скіла, будемо обирати для нього спеціальні ноди, та поки треба добігти до кінця списку.

Про ауру eternal rage ми вже говорили, тому йдемо далі і зустрічаємо ауру berserk. Вона дає додатковий дамаг за максимум рейджі, десь 10к вона дає + камінь vitality 2 на відновлення ХП. Аура не є обов’язкова, але духа в мене дохріна, тому юзати можна. Остання аура Herald of Ice – вона дозволяє швидше зачищувати карти, бо моби просто тріскаються і знищують один одного в радіусі. Сюди ставимо armament 2, elemental focus, magnified area 2, cold attunement.

Підходимо до дуже важливої, але болючої теми – баланс ХП. Нам дуже важливо забалансити ХП правильно, бо вовк ну дуже тонкий чувак, який може впасти навіть з топ шмотом в ендгеймі за пару плюх, якщо бути неуважним. Також треба добитись того, щоб ХП не злітало в простому стані надто швидко, бо будете слухати техно з серцебиття. Для цього в шмотках будем шукати як максимум ХП, так і віджор і реген ХП, в нодах так само, але не всюди.

Почнемо з нодів на профу. Вкачуємо Sacred Flow і маємо дуже багато духу за вільну koмірку оберега. Беремо пояс на три слота і в жоден не вставляємо оберіг, так маємо цілу купу духу, тому не доведеться шукати на шмоті, що дорого. Вкачуємо головну гілку Рейджі і пів нижньої на бонусний дамаг. Після вкачки гілки на Рейдж ХП почне падати, як Неймар, тому будемо його рівняти.

Спочатку йдемо в дамаг, беремо скіл на дамаг по площі, це важливо. Нам вкрай необхідна броня і енергощит, тому такі ноди теж будемо брати там, де можна. Тут гілочка на скіл спід – теж важливий стат для нас. Вкачуємо цю рогатку і бачимо ноди на immobilization – це і є наша заморозка, наш головний стат в цьому білді. Вкачуємо всі ноди з ним, щоб морозити противників так, як дівчата морозили тебе в школі. Йдемо нижче, беремо стати, вкачуємо три скіла на довготривалість скілів загалом – завдяки цим скілам наш Lunar Blessing буде тривати 20 секунд разом з тими каміннями, про котрі я казав. Йдемо нижче, щоб взяти буст дамага – Талісман наш пушка двуручна, тому половина цього якоря нам канає. Далі беремо дамаг і скіл спід, беремо дамаг по площі, а після надважливі ноди на Rage – обов’язково вкачати. Щоб Lunar Blessing тривав довго, йдемо вверх і вкачуємо скіли на warcry cooldown. Такі ж скіли беремо й нижче біля якоря. Там ж далі кров з носа берем ноди на immobilization. Рухаємось далі по вищій гілці і вкачуємо відсоток броні, і після беремо нодик на відсутність мани – всі скіли тепер будуть жерти нам ХП. Цей нод рекомендую брати вже в самому кінці на 90 лвлі, бо до того я грав з маною і все було ок, та потім для максимального посилення ману доведеться офнути.

Далі дірка на джевел, справа збільшення шкоди по площі, вище зліва беремо багато скілів на зміну форми – надважливі скіли. Праву гілку на реген ХП я вкачав, так як сходило здоров’я надто швидко, особливо в формі вовка. Якщо не вистачає регену – беремо однозначно. Вище вкачуємо броню і енергощит, а в кінці даємо трохи більше по елементал демедж. В джевелах шукаємо збільшення шкоди при shapeshift себто перетворенні, збільшення енергощита або збільшення броні, а також процент віджора ХП за нанесену шкоду, це дуже важливо, бо вовк файно хілиться, а для мілішника це дуже важливо.

По шмоту. В пушці шукаємо чисто найбільшу фізичну шкоду. Показник беремо від 400 до 700 і вище, щоб нормально себе почувати. Приємним бонусом стане +до рівня мілі скілів, але це дороге задоволення. Все ж воно рішає, тому постарайтесь таке знайти. Ну і + до елементал демедж теж гуд. А так то втикайте по простому фіз дамазі, по DPS, особливо по фізичному DPS. Має бути десь в районі 600 показник, тоді можна грати. Також важливо добити всі резісти до 75, особливо хаос, бо вовк падає від цих магій дуже щільно. Я трохи наміняв був, але 69 ніби канає теж. Далі в шмотках будемо шукати броню, ХП і резісти. ХП бажано нарулити в кожній шмотці хоча би по сотці, бо будете землю гризти від простих мобів. Треба добитись показників в 2200 ХП і 1к енергощита, щоб геймплей був комфортним і вас не зносили з тики – таких фраєрів тут багато і це харить. Я спочатку носив тяжку броню, але найкращою тушкою для цього перса є тушка Wolfskin Mantle. Вона дає багато броні і щита, підходить краще за тяжку броню, але не дає реген ХП. Реген має бути десь в районі 130, щоб було комфортно. Також не забуваємо набирати стати. Тут треба і сили, і спритності і інтелекту. Інтелект на початку, потім його в більшості заміняємо на дексу і силу. Всі шмотки в мене чисто на резісти, армор і хп, на колечках можна побачити трохи плюсів до шкоди, але це таке. Тут нічого надзвичайного, головне лиш нарулити як можна більше броні і ХП всюди.

В результаті маємо реально потужного мілішника, котрий може бистро чистити карти і дуже легко розривати босів. Геймплей простий: чекаємо поки набіжить полоска рейджі на фул або атаками їй помагаєм, даєм баф лунар блессін, стрибок, атака, відскок, атака і так рухаємось. На босах те саме, але бажано нарулити віджору нормально, бо можна скопититись. Боса головне заморозити раз або два і він падає на спокою. Не забуваєм, що персонаж дуже тонкий, тому постійно ухиляємось, особливо наскоками і відскоками. Реально крутий персонаж, але дуже тонкий і далеко не всі ноди поки працюють, все ж я бачив білди по 100 діванів і вище, де стати не сильно були кращі за мої і тіпи від’їжджали на мапках. Цей білд робочий, але зірок з неба не хапає, бо треба сюди вкинути ще валюти, щоб розвалювати босів одним пальцем ноги. Так чи інакше – ви можете комфортно побігати за невелику ціну, тож – з вас лайк і підписка, зустрінемось на цьому ж місці.