У цьому матеріалі ми детально розглянемо, як працюють центральні процесори серії AMD Ryzen 5000 на двигуні Unreal Engine. Йтиметься про компіляцію вихідного коду, генерацію освітлення в реальному часі, компіляцію шейдерів. Ми вивчимо не лише дані бенчмарку або час виконання завдання в секундах, а й FPS, тобто кількість кадрів на секунду.
Зміст:
Устаткування тестового стенду
Тестова платформа включала наступні комплектуючі:
- Процесорний кулер Noctua NH-U12S;
- Материнську плату Gigabyte X570 AORUS ULTRA;
- Відеокарту AMD Radeon RX 6900 XT з 16 ГБ GDDR6;
- 4 модулі DDR4-3200 загальним об'ємом 64 ГБ;
- Твердотільний накопичувач Samsung 970 Pro 1 ТБ;
- Операційну систему Windows 10 Pro 64-bit.
У ході порівняльного тестування використовувалися процесори:
- AMD Ryzen 9 5950X;
- AMD Ryzen 9 5900X;
- AMD Ryzen 7 5800X;
- AMD Ryzen 5 5600X.
Компіляція вихідного коду
Цей тест не є специфічним для Unreal Engine, але є досить поширеним серед розробників ігор та машинного навчання. Тому ми вирішили включити його до нашого тестування. Для цього ми використали Release версії 4.25, взятий на GitHub та скомпільований у Visual Studio 2019.
Як очевидно з графіка, компіляція такого коду дуже добре масштабується залежно від доступних ядер ЦП. Якщо ми подивимося на процесори з однаковою кількістю ядер, 5950Х AMD вийде уперед у всіх випадках. При цьому Ryzen 9 5900X та 5950X значно випереджають інших.
Генерація освітлення
У той час як все більше користувачів користуються Unreal для роботи з освітленням у реальному часі, традиційний растеризований рендеринг, як і раніше, знаходить широке застосування. Будь-хто, хто якийсь час використав Unreal, може підтвердити, що на очікування відновлення освітлення йде чимало часу. Для цього тесту ми використовували якість освітлення "Середнє" у проекті "Віртуальна студія" від Epic. Також зверніть увагу, що тепер доступний графічний процесор Lightmass, але в цьому тесті ми зосереджені на старішій версії процесора.
І знову топові моделі AMD 5900X та 5950X очолюють рейтинг зі значним відривом.
Компіляція шейдерів
Перекомпіляція шейдерів може забрати багато часу залежно від робочого процесу. При роботі з невеликими проектами, розробками у сфері віртуального виробництва або архітектури, можливо, не потрібно перебудовувати всі шейдери дуже часто, якщо вони взагалі перебудовуватимуться. Що стосується GameDev, їм може знадобитися часто перебудовувати всі шейдери.
FPS
Зв'язок між процесорами та кількістю кадрів на секунду складний. Те, наскільки сильно процесор впливає на FPS, залежить від багатьох факторів. Наприклад, завдання ЦП – передавати дані з жорсткого диска на відеокарту, він також керує штучним інтелектом, об'єктами та виконує безліч інших завдань. У деяких випадках, таких як віртуальне виробництво або ArchViz, це зовсім не проблема. Також важливо пам'ятати, що в міру того, як кількість пікселів на екрані зростає, а роздільна здатність 4K стає все більш поширеною, робоче навантаження все більше перекладається на графічний процесор.
Давайте подивимося на ту саму сцену, відрендеровану з роздільною здатністю 1080p без ефектів трасування променів, 1080p з включеним трасуванням променів, 4k без трасування променів, а потім знову в 4k з повним трасуванням променів. Ми використовуватимемо проект «Віртуальна студія» від Epic. При роздільній здатності 1080p та відключеному трасуванні променів цей проект дуже обмежений центральним процесором, що дозволяє нам побачити, як ЦП може вплинути на продуктивність.
Представники платформи AMD на голову випереджають конкурентів інших виробників, а нові моделі явно працюють краще за старих.
Якщо подивитися на результати в інших тестах, стає очевидним, що просте включення трасування променів дає збільшення продуктивності до 6%. Тепер давайте подивимося, що відбувається, коли ми збільшуємо роздільну здатність до 4k і включаємо ефекти трасування променів. Як бачите внизу, графік змінюється, і різниця від найнижчого показника до найвищого становить менш ніж 4%.
Усі результати перебувають у межах пари кадрів, по суті, не більше похибки. Як тільки ви встановите більшу роздільну здатність і запустите більше ефектів на екрані, графічний процесор візьме на себе більшу частину робочого навантаження, а центральний процесор не матиме великого впливу.
З огляду на все це ми не включили FPS в загальну оцінку процесора. Ми не знаємо випадків використання, крім хіба що деяких ігор, які виграли б від такої частоти кадрів за такої низької роздільної здатності.
Висновки
Для розробки проектів у Unreal Engine потрібна велика кількість ядер. Як бачимо на графіках, представники лінійки AMD Ryzen 5000 отримали пристойне покращення порівняно з попередніми поколіннями. Нижче наведено один загальний графік, на якому ви можете бачити повну інформацію про роботу даної лінійки в різних завданнях Unreal Engine.
Як бачимо, більшість завдань Unreal Engine, пов'язаних з процесором, таких як компіляція шейдерів або створення освітлення, значно виграють від великої кількості доступних ядер ЦП. У той самий час багато користувачів схиляються до AMD Threadripper вищого рівня. Але варто розуміти, що є безліч користувачів Unreal, які можуть не працювати з такою кількістю шейдерів або принаймні не змінювати їх постійно. Наприклад, до таких відносяться творці фільмів, які використовують Unreal для попередньої візуалізації. Таким користувачам знадобиться менш дорога установка. Але ці користувачі, так само, як і всі інші, можуть бути впевненими в тому, що вони отримують максимальну віддачу від вкладених коштів при використанні зразків AMD Ryzen 5000.
Де придбати комп'ютер з AMD Ryzen 5000
В інтернет-магазині Artline є найширший вибір готових збірок персональних комп'ютерів з процесорами AMD Ryzen 5000. Ви зможете підібрати конфігурацію під будь-який бюджет. Також наші фахівці можуть зробити збірку на замовлення. Доставка здійснюється по всій Україні, також доступна покупка в розстрочку.
м. Київ, вул. Кирилівська, 104
- (080) 033-10-06
- (044) 338-10-06
- (066) 356-10-01
- (097) 356-10-01
- (063) 356-10-01