Після релізу "Відьмак 3 Дике Полювання" друга частина несправедливо відійшла в тінь. Сьогодні про неї мало хто пам’ятає, так як трійка повністю затьмарила і перевершила її успіх. В цьому відео ми поговоримо про сюжет "Відьмак 2 Вбивці Королів" – найсильнішу сторону цієї гри.
ПЕРЕГЛЯНУТИ СЮЖЕТ ВІДЬМАК 2 ВИ МОЖЕТЕ НА YOUTUBE-КАНАЛІ ARTLINE PLAY
Відьмак 2 Вбивці Королів починається зі вступного ролику. На кораблі розважають короля Едірну Демавенда: б’ють один одному морди, змагаються у стрільбі з лука. Чудове проведення часу обривається в одну мить – вибух і все навколо перетворюється на лід. Короля захищає чародій, а невідомий вбивця стрімголов мчить на королівську свиту. Закінчується все криваво та плачевно – вбивця відрізає голову королю Едірну, тим самим обезкровлюючи велику державу.
Перший запуск гри показує нам сон Геральта. В сні відьмак згадує як тікав лісами від Дикого полювання, після чого прокидається в ланцюгах в підземеллі замку Ла Валетів. Геральта приводять в кімнату зізнань, де він знайомиться з Верноном Роше, командиром спеціального загону короля Темерії. Вернон ясно дає зрозуміти, що вибору в відьмака немає – або розповідає всі події до, або йде на ешафот. Геральт починає зі штурму замку.
Фольтест, король Темерії, відомий не тільки непохитним характером, але й невмінням тримати свого малого в штанях. Він наплодив бастардів по різних закутках світу і цього разу вирішив забрати своїх дітей силою. Фольтест збезчестив один з найбільш знатних родів Темерії – Ла Валетів. Баронеса Марія-Луіза народила йому двох дітей, за яких Фольтест і пішов на бійню. Під проводом її сина Аріана скоєно повстання в сімейному замку. Фольтест пішов на штурм і сам бився в перших рядах. Геральт був поруч, прикриваючи короля і розчищуючи шлях для його війська. Відьмаку вдається прорватись до Аріана і вмовити його здатись, тим самим він врятує своїх солдат від вірної погибелі. Аріан, будучи запальним, але розумним юнаком, приймає пропозицію, але декотрі воїни з його війська про це не знають так як знаходяться надто далеко. Геральт прочищає шлях і відкриває головні ворота, які ведуть до монастиря – саме там тримають бастардів Фольтеста. Разом з Королем відьмак прямує до монастиря, але шлях їм намагається перекрити дракон. Після дивовижного QTE ми з Фольтестом таки дістаємось до монастиря, в якому нас зустрічає монах з дітьми короля. Фольтест ненадовго встигає насолодитись аудієнцією – монах скидає рясу і вбиває короля Темерії, після чого тікає через вікно. Внизу з човном його чекали скоєтаелі. Винним у смерті Фольтеста роблять Геральта, так як все вказувало саме на нього.
Важливо відзначити, що події Відьмак 2 Вбивці Королів залежать від вашого вибору. Ви могли змусити здатись чи вбити Аріана і тоді декотрі деталі в світі та сюжеті могли б змінитись. Але ключові етапи ніколи не змінюються – як би не хотів, та Фольтест має померти.
Відьмака кидають до буцегарні, де його слухає Вернон Роше. Коли наш герой розповідає йому все, той пропонує йому угоду, від якої відьмак не може відмовитись. Геральт хоче відновити своє чесне ім’я і розшукати справжнього вбивцю короля. Вернон дає йому ключ від кайданів, після чого відьмака повертають до камери. Він провокує охоронців, після чого здіймає кайдани, б’є двох свинособак і виносить сторожів підземелля. В одному з залів відьмак зустрічає Аріана. Той допомагає йому втекти, відкриваючи таємний прохід.
Після втечі Геральт зустрічається з Тріс і Роше. Останній каже, що один з його інформаторів того тижня бачив командира скоєтаелів Йорвета разом зі здоровенним лисим мужиком, портрет якого дуже сходиться з описом Геральта. Без роздумів вони відправляються в Флотзам, невелику темерську факторію на березі Понтару, яка межує між Темерією і Едірном. Це містечко живе з річкової торгівлі і славиться лише кулачними боями. Керує ним комендант Бернард Лоредо, мерзотник та бандит, як це часто буває. Він ніби-то захищає Флотзам від набігів скоєтаелів, але в той самий час займається расистською пропагандою і відмежовує нелюдей від людей. По дорозі до Флотзаму відьмак разом з товаришами зустрічає Йорвета, після чого компанія потрапляє в засідку, з якої виходить живою. Але білки не були головною бідою Флотзаму – його бідою був Кейран, здоровенний кракен, який поселився в гирлі ріки, тим самим перешкоджаюучи річковій торгівлі. Вбити Кейрана приїхала чарівниця Шеала де Тансервіль, яка хотіла видобути з тіла чудовиська деякі компоненти. Все ж без золота ніхто працювати не хотів, тому Геральт домовився з купцями на кругленьку суму. Сталось це після того як відьмак врятував від страти Любистка і Золтана, які згодом допомогли йому в його поневіряннях. У Флотзамі багато сайд-квестів, та ми не будемо говорити про все і зупинимось лише на головному сюжеті гри.
Геральт готує спеціальний еліксир для битви з Кейраном, після чого разом з Шеалою перемагає його. Тепер Флотзам знову може повернутись до свого звичного життєвого ритму, але з деяких причин так не стається. Комендант Лоредо, на якого ми вже встигли назбирати безліч компромату, приводить нас до правої руки Йорвета, ельфа Кіріана, якого вдалось впіймати. Той виказує ім’я таємничого здорового мужчини – Лето, а також розповідає про те, що Лето зрадив Йорвета і використовував ельфа та його славнозвісну бригаду у власних цілях. Як виявиться згодом, Лето використав ненависть ельфів до людей і громадянську війну, щоб вплести скоєтаелів у цю брудну справу. Тепер ж він бажає прибрати і Йорвета, адже той занадто багато знає.
До Геральта злегка повертається пам’ять і Трісс могла б відновити її, якщо відьмак знайшов би розу пам’яті. Росте вона лише в одному місці і саме туди, за збігом обставин, Геральт і потрапить. Відьмак знав, що Золтан контактує зі скоєтаелями, тому попросив у нього про зустріч з ними. В лісі ельфі беруть їх під приціл, з’являється Йорвет, якого Геральту вдається переконати у щирості власних намірів. Йорвет знає, де відшукати Лето. Тоді відьмак і ельфі вигадують план: Геральт немов впіймав командира командо і привів до Лето, щоб задобрити його. Вони приходять у старий ельфійський сад над лісом, де на них чекає Лето. Як з’ясовується, Лето був відьмаком зі школи змії і Геральт колись врятував йому життя, але не пам’ятає цього вернидуба. Лето каже, що він разом з товаришами працює на себе. На їх руках вбивство двох королів і на цьому ці хлопці не планують закінчувати. Розпочинається сутичка. Геральт разом з Лето провалюються в ельфійські руїни, починається двобій, який виграє Лето. Він зберігає відьмаку життя через старий борг і мчить у Флотзам до Тріс, щоб та телепортувала його в Едірн. У Лето все виходить і він зникає разом з магічкою. Повернувшись до Флотзаму, Геральт бачить погром – люди вбивають нелюдів і радіють взяттю Йорвета. Геральт разом з Йорветом прориваються до корабля, після чого у відьмака є вибір: врятувати ельфійок з палаючої вежі чи вбити коменданта Лоредо. Після вибору Геральт разом з Йорветом відпливають у Верхній Едірн.
Далі нам показують перемовини короля Кедвену Хенсельта з принцом Стеннісом і Саскією, молодою і сильною воєначальницею, яку вважають надією всієї держави. Вона нейомвірно популярний персонаж у фольклорі і лідер народного повстання проти війська Кедвену. Король Кедвену Хенсельт хотів відібрати Верхній Едірн, але так і не дійшов згоди з представниками Едірну. Почалась бійка, в якій поранили принца Стенніса. Хенсельт розбиває голову священика об стародавній магічний камінь, через що на колишньому полі битві, де й зустрічались обидві делегації, починають повставати привиди і з’являтись магічна імла. Кров та тріщина в камені пробудили примар з битви, яка відбулась тут три роки назад. Прокляття запустило вічну битву, з поля бою якої Геральту довелось вибиратись разом з компанією. Король Хенсельт втік через телепорт до свого табору.
Після компанія прямує до Вергену, де Саскія збирає військову раду і приймає загін Йорвета до лав війська Верхнього Едірну. Точились суперечки, але військова рада вирішує дати відсіч війську Хенсельта. Для цього потрібно, щоб Геральт зняв прокляття з поля бою і два війська знову могли зустрітись. Під сам кінець Саскію отруюють, але дівчині вдається вижити за допомогою магії Філіпи Ейльгарт. Тепер відьмаку треба не тільки зняти прокляття з поля битви, але й відшукати компоненти, з яких можна буде зварити лікувальний еліксир для Саскії.
Компоненти ці відшукати непросто. Відьмаку потрібна була королівська кров, яка текла в жилах тільки в Стенніса та Хенсельта. Стенніса ж звинуватили в тому, що це він отруїв Саскію. Мотив був тільки в нього: він мітив на трон і він був захисником дворянства, а не простого люду, як Саскія, яка теж претендувала на трон. Короля забирають під варту, а єдиним джерелом крові стає король Кедвену. Згодом Геральту вдається добути її, як і інші компоненти, до списку яких входить роза пам’яті, яка могла б повернути відьмаку пам’ять. Геральт жертвує її задля еліксиру для Саскії.
Попутно відьмак намагається натрапити на сліди Трісс, а також дізнається багато цікавого з історії Вергену. Якщо з чарівницею все вкрай заплутано та загадково, то з прокляттям над полем бою все поступово прояснюється. Геральт складає іспит у духа-знаменосця, відшукує інші потрібні компоненти і знімає прокляття. В свою чергу, Філіппа виліковує Саскію і армія Верхнього Едірну готується до штурму Кедвеном Вергену.
Верхній Едірн добре підготувався до штурму, а Саскія разом з Геральтом вирішують підстрахуватись і перекрити таємні проходи до міста через шахти. Там на них нападають і Саскія відкриває свій істинний образ – вона дракон. Геральт обіцяє, що буде тримати її таємницю в секреті, після чого вони повертаються на поверхню і відбивають атаку на місто. Хенсельт обіцяє, що відступить від меж Едірна і більше не буде зазіхати на землі цього королівства. Йорвет замічає, що Саскія поводить себе дивно, не так як завжди. Після битви і обіцянки Хенсельта, Саскія разом з Філіпою зникають в телепорті. Відьмак з Йорветом обшукує її дім і знаходить там книгу про яди та отрути. В рецепті протиотрути нічого не було сказано про розу пам’яті, яку Філіпа використала для того, щоб змінити свідомість Саскії і взяти її під контроль. В будинку чарівниці вони дізнаються про перемовини в Лок Муїнне, стародавньому місті першої цивілізації Неверленду – вранів. Саме туди Йорвет разом з Геральтом і відправляються.
Прийшовши до міста, Геральт дізнається, що в півниці тримають чародійку Філіпу Ейльгарт. Також ми бачимо Тріс, яку спочатку перетворили в невеличку фігурку, а згодом розчарували й тримали під вартою. До кого йти першого – ваша справа, але способів дістатись до Філіпи є декілька. Коли ми підкрадаємось до її камери, бачимо короля Радовида, який легким наказом вириває магічці очі. Геральт рятує її, щоб та розказала де Саскія і зняла з неї прокляття. Філіпа обманює відьмака і втікає, але залишає клинок, яким можна зняти прокляття з Саскії.
Відьмак приходить на королівські перемовини, де королі півночі хочуть розділити Темерію на двоє після смерті Фольтеста. Саскія відстоює створення власної незалежної держави Верхній Едірн. Нільфгаардський посол приводить на перемовини Лето, закутого в кайдани. Той зізнається, що Ложа Чародійок замовила вбивства королів півночі, так як ті суперечили їхнім інтересам. Він розповідає про істинні плани магів – вони хотіли створити власну державу Верхній Едірн і для цього використовували Саскію. Тоді як Хенсельт визнає таке королівство через власний програш, Радовид не бажає вести перемовини з селянкою і голосує за принца Стенніса, який згодом стає королем Едірну. Радовид кличе своїх лицарів і наказує їм схопити Шеалу, але планам завадить дракон, який палить все довкола, хапає Шеалу і тікає на башню неподалік. Про плани Ложі Геральту розповість Тріс після того, як він врятує її, хоча рятувати Трісс не обов’язково, з нею все одно все буде гаразд.
Геральт відправляється по Шеалу. На сам кінець та намагається втекти через телепорт, але один з каменів підмінив Лето, через що телепорт може розірвати магічку на шматки. Вам вирішувати чи лишати її в живих, чи ні. Після ми б’ємось з драконом і перемагаємо його, звільнивши від прокляття Філіпи. Саскія приймає людську форму і розповідає, що насправді вона дочка Борха три Галки – золотого дракона, історія про якого під назвою «Межі можливого» є в другій книзі Сапковського «Меч призначення». Вона повертається до своєї боротьби разом з Йорветом на своєму боці.
Геральту залишається владнати останнє питання – його сутичку з Лето. Той чекав на нього в Лок Муїнне. Саме Лето проливає світло на всі події Відьмак 2 Вбивці Королів.
Після того, як Дике Полювання викрало Геральта з острова яблунь, той разом з Лето й іншими відьмаками зі школи змії шукав його. Чому відьмаки школи змії допомагали Геральту – про це ви можете дізнатись в майбутньому ролику про відьмацькі школи, якщо це відео набере переглядів та лойсів. Під деревом шибеників полювання зупинилось, щоб відібрати найкращих з тих, кого вони викрали. Там була Йеннефер. Відьмаки не могли перебити всіх вершників, тому, щоб врятувати Йеннефер, Геральт віддав власну душу в обмін на її. Лето разом з іншими відьмаками піклувались про Йеннефер, яка теж втратила пам’ять. Вони були в самому серці імперії Нельфгаард, тому невдовзі їх схопила таємна служба чорних і – хочеш не хочеш – завербувала. Емгир приказав вбивати королів, щоб послабити північ, тут і під руку трапились чародійки, а також скоєтаелі. Та чому Лето погодився на таку роботу? Справа в тому, що імператор Емгир вам Емрейс обіцяв Лето відновити школу змії, орден відьмаків, який його створив. Інші подібні школи на півдні занепали, а відьмаки перетворились на вигнанців. Так і почався шлях вбивць королів, так і почався шлях Лето. В кінці лише вам вирішувати чи вбивати Лето, чи залишити його в живих. Все ж правильним рішенням буде зберегти йому життя, адже він не наш ворог, що Лето й сам стверджує. В третій частині всі ми встигли оцінити його поміч.
Ось і казочці кінець, а хто слухав – молодець. Хеппі енд – це завжди добре, але ми знаємо, які перипетії відбуватимуться в третій частини. Сподіваємось, на цьому історія Білого Вовка не закінчиться і колись ми ще з ним зустрінемось, так як і з іншими героями ігрової трилогії і книжкової саги.