Незалежно від того, як ви потрапили на наш сайт, ми раді, що ви тут! Після прочитання цієї статті ви краще зрозумієте, як ми працюємо, а також чому покупцям комп'ютерів та супутньої техніки варто звернутися саме до нас. Тут ми розглянемо те, як виглядає робочий процес Artline зараз у 2022 році.
Зміст:
Що ми робимо
Отже, що таке магазин Artline і чому вам взагалі варто з нами розмовляти? Artline – це, перш за все, постачальник спеціалізованих ПК. Як ви, можливо, вже зрозуміли, це не так просто, як може здатися на перший погляд. Нашим пріоритетом є робота з кожним клієнтом в індивідуальному порядку. Ми враховуємо всі аспекти вашого робочого процесу, завдання та труднощі, з якими ви можете стикатися, а також те, чи можемо їх полегшити.
Для досягнення цієї мети ми маємо експертів у багатьох областях, пов'язаних з комп'ютерами. Наші високопродуктивні робочі станції створені для досягнення балансу між продуктивністю та стабільністю, і все це може бути адаптовано саме до ваших потреб. Наші поточні області діяльності включають:
- відеомонтаж та робота над ефектами;
- 3D-дизайн/анімація/рендеринг;
- інжиніринг/САПР/архітектурний дизайн;
- машинне навчання/ШІ/наукові обчислення;
- фотограмметрія.
Це далеко не всі типи робочих процесів, з якими добре справляються наші системи. Проте, з погляду поглибленого тестування, це галузі, на яких ми робимо особливий акцент. Наша команда фокусується на робочих процесах, які насамперед принесуть користь більшості наших клієнтів. Тим не менш, якщо ваш робочий процес є унікальним, і ви не можете знайти інформацію на нашому сайті, це чудова причина звернутися до наших консультантів. У нас є документи з докладним описом завдань, які пред'являють нам наші клієнти, та тестів для них. Ми цілком можемо знайти дані про ваш робочий процес.
Чому варто звернутися саме до нас
При першому зверненні ви можете повідомити наших консультантів, як вам буде зручніше спілкуватися. Ми можемо робити телефонні дзвінки, надсилати електронні листи та навіть вести відеоконференції з нашими користувачами. Мета наших консультантів – передати вам наші колективні знання будь-яким зручним для вас способом.
Ми намагаємося не чинити тиск на наших клієнтів, аби продати їм щось. На жаль, зараз є величезна кількість агентів і продавців різних товарів, які намагаються домогтися покупки за будь-яку ціну. Той факт, що компанія Artline йде іншим шляхом, дуже подобається нашим клієнтам. Ми хочемо зробити все можливе, щоб ваш бізнес працював і ви отримували від цього задоволення. Коли ми починаємо співпрацювати з новим клієнтом, це відбувається тому, що ми впевнені у здатності вирішити його проблему та покращити його роботу. Якщо ми не впевнені, що наші системи підійдуть вам, ми без вагань заявимо про це та порекомендуємо інший варіант.
Скільки триває консультація
Дипломатична (і правильна) відповідь на це питання — «доки вам це потрібно». Для одного замовлення, будь то одна система або кілька, консультація зазвичай займає від 15 хвилин до 1 години. Це актуально, якщо ви звернетеся до нас за телефоном або у чаті на сайті. Якщо ви вирішили спілкуватися електронною поштою, ми постараємося відповісти якнайшвидше, але в даному випадку листування триватиме довше. Якщо ми відповідаємо електронною поштою на одне запитання за раз, і щоразу на відповідь йде день або 2, консультація може розтягнутися на кілька тижнів.
У будь-якому випадку ви можете бути на 100% впевненими в тому, що наші консультанти дадуть відповідь на ваш запит протягом 24 годин після того, як ви поставите його. Якщо ви надсилаєте електронного листа у звичайний робочий день, ви отримуєте відповідь тоді ж.
Що обговорюється на консультації
На це питання відповісти трохи складно, адже наші консультації орієнтовані на клієнта. Часто наша розмова починається з конкретних питань, які можуть виникнути у потенційного покупця про систему, яку він знайшов на сайті, або про те, що можна покращити чи змінити у конкретній моделі. Під час спілкування ви отримаєте відповіді на такі запитання:
- Які завдання виконуватиме ваш комп'ютер?
- Чи є якесь завдання чи проект, з яким повинен впоратися ПК?
- Чи підійде та чи інша модель для вашого робочого процесу та програмних пакетів?
- Наскільки добре комп'ютер працюватиме з додатковими інструментами (камери, периферійні пристрої тощо)?
Чи потрібно готуватись до консультації
Коротка відповідь: ні. Ми працюємо з людьми, які дзвонять і пишуть на всіх етапах свого робочого процесу і з різним рівнем знань про комп'ютерне обладнання та передбачуваний робочий процес. Найголовніше, що ви можете зробити, це бути готовим відповісти на питання про те, що саме ви робитимете на ПК. Ці відповіді дадуть нам майже все, що нам потрібно для збирання оптимальної для вас системи. Також складіть чіткий список з якомога більшою кількістю питань про процес виробництва або взаємодію обладнання та вашого робочого процесу. З цікавими клієнтами наша робота набагато спрощується.
Ми допомагаємо не тільки купити персональний комп'ютер у Києві, але й надаємо інструкції щодо його обслуговування.
Як із нами можна зв'язатися
Ось контактні дані, доступні по всій Україні:
- м. Київ, вул. Кирилівська, 104
- (080) 033-10-06
- (044) 338-10-06
- (066) 356-10-01
- (097) 356-10-01
- (063) 356-10-01
- [email protected]