background
Комп’ютери, ноутбуки, комплектуючі, периферія та аксесуари, вигідні ціни Каталог товарів
Спілкуємося українською?
Залишити російську
Комп'ютери Artline Комп'ютери Artline 0 1 2 3 4 5 6 7 0 1 2 3 4 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 0 1 2 3 4 0 1 2 3 4 5 6 Сервери Artline 3D пристрої та аксесуари 3D пристрої та аксесуари 3D принтери Філаменти та смоли Запасні частини 3D сканери Одноплатні комп'ютери Додаткове обладнання Гравери Ноутбуки Ноутбуки 0 1 2 3 4 5 0 1 2 3 4 Монітори Комплектуючі Комплектуючі Відеокарти Процесори Материнські плати Оперативна пам'ять Системи охолодження Корпуси QUBE Блоки живлення SSD накопичувачі HDD накопичувачі Звукові карти Карти відеозахоплення Контролери Додаткові аксесуари Обладнання для майнінгу Комп'ютерна периферія Комп'ютерна периферія ДБЖ, стабілізатори, батареї Клавіатури Мишки Килимки для мишки Навушники та гарнітури Мікрофони Крісла Комп'ютерний стіл Кріплення для монітора (кронштейни) Веб-камери Ігрові контролери Акустичні системи Мережеві фільтри Принтери та БФП Обладнання для проведення конференцій Графічні планшети Презентери Аксесуари для клавіатур та мишок Витратні матеріали USB флешки Перехідники та адаптери Командна панель для ПК Шредери Мережеве обладнання Мережеве обладнання Маршрутизатори Комутатори Точки доступу / Ретранслятори Wi-Fi адаптери Bluetooth адаптери Мережеві карти та адаптери IP телефони Мережеві сховища (NAS) LAN-кабелі (патч корди) PoE адаптери Powerline адаптери VoIP-шлюзи Медіаконвертери Підсилювачі зв'язку Модеми Трансивери KVM-Перемикачі Комутаційні шафи Стійки Патч-панелі Блоки розеток Електрогенерація Електрогенерація Системи збереження енергії Енергостанції Зарядні станції Генератори Інвертори Акумуляторні батареї Повербанки Сонячні панелі Зарядні станції для електромобілів Пуско-зарядні пристрої Батарейки та акумулятори Аксесуари електрогенерація Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Смартфони Планшети Електронні книги Кнопкові телефони Смарт-годинники Аксесуари Карти пам'яті Телевізори Проєкційне обладнання Фотоапарати Освітлення Автомобільні насоси Автомобільні пилососи Відеореєстратори Повітродувки Ігрові консолі Розумний дім та безпека Розумний дім та безпека Сигналізації Камери відеоспостереження Мережеві IP відеореєстратори Панелі виклику Аксесуари для відеоспостереження Розумні розетки Смарт приставки Програмне забезпечення Програмне забезпечення Операційні системи Офісні програми Ігри Побутова техніка Побутова техніка Кондиціонери Зволожувачі повітря Роботи пилососи Ваги Обігрівачі Чайники Електрогрилі Мийки високого тиску Активний відпочинок та туризм Активний відпочинок та туризм Окуляри для керування дронами Пульти керування для дронів Приймачі та передавачі для дронів Квадрокоптери (дрони) Автохолодильники Каністри Ліхтарики Туристичний посуд Туристичні пальники Гамаки Дорожні валізи Сумки Електротранспорт Електротранспорт Електровелосипеди Електросамокати Електроскутери
#resheniya-dlya-igr

Огляд Cronos The New Dawn

cronosthenewdawn

Інформація про польський Dead Space стала променем надії. Гра виходить і отримує позитивні оцінки, що дозволяє впевнитись у власній правоті і вкотре провести декілька шалених і дивних деньків в густій атмосфері від Bloober Team. Все ж не обійшлось без «але» і за цими «але» ми відправимось до Польщі одразу в двох часових вимірах. Ну а перед залишу ваше особисте запрошення на сайт нашого інтернет-магазину Артлайн, де ти завжди можеш купити топову ігрову збірку. Підбирай ігрову периферію SteelSeries за солідною знижкою протягом наступних 8 днів.

 

ДИВИСЬ ОГЛЯД НА YOUTUBE

 

Cronos The New Dawn – це фантастичний survival-horror від третьої особи, котрий своїм існуванням завдячує не лише студії Bloober Team, але й багатьом іншим легендарним іграм в жанрі. З перших відомостей гру охрестили польським Dead Space`ом, так як що візуальний стиль, що геймплейні елементи та схема не просто схожі, вони майже що рідні брати. От лиш тати були різні – одна гра випереджала свій час, тоді як інша лише наслідує найкраще. І в цьому немає нічого поганого, адже все нове – це добре забуте старе. Маркес надихався творчістю Кафки, Кобейн – піснями Бітлз, а Глен Скофілд, батько того ж Dead Space, надихався серією Resident Evil. Все воно йде виром в великому казані натхнення, що кипить, та головне тут – правильно зловити вайб, щоб атмосфера не переросла в тривіальний копіпаст.

І з цим Cronos більш ніж справляється, адже атмосфера тут густа як борщ – ставиш ложку і вона стоїть. Якщо бути лаконічним, то можна сказати, що Cronos The New Dawn – це Dead Space + Silent Hill. В мережі я не раз наштовхувався й на інші порівняння типу це Dead Space + Resident Evil, та насправді жодним Резиком тут не пахне. Варто зрозуміти, що Cronos The New Dawn – це не класичний хоррор в плані налякати. Гра не зайде тим, хто знайомий з хоррорами заочно чи тим, хто намагається пройти якусь культову гру один раз на пару років, а після все життя розповідає які завеликі купи цегли він клав при проходженні. Cronos не дозволить вам вимуровувати під собою стіни і вихоплювати серцевий напад – гра взагалі майже що не лякає, а коли пробує, то використовує прийоми з Dead Space. І що найцікавіше, то це те, що всі ці прийоми можна передбачити до, оскільки вони виставлені так як відсилка. Тут навіть локації виконані часто як відсилка, гляньте лише на дитячий відділ в лікарні – майже що копія локи з Dead Space 2.

Поляки так добре обіграли все це, що відчуваєш з побаченими місцями якийсь дивний зв’язок, немов вже бував тут. Бо дійсно бував: лікарня, дурка, станції метро – це типові локації для хоррорів. Навіть згадати важко в котрому хоррорі б не було дурки, таке враження, що саме з дурки всі вони й починаються, або це певна узагальнена метафора. Що ж, вдаватись в такі глибокі роздуми ми не будемо, тому розкажемо про центральну фішку візуального стилю, а саме – декадансна архітектура польського Совка. Совок він і в Африці Совок: бетонні джунглі без смаку й стилю, мільйони електричних очей під стелею і невелика натуральна ялиночка з радянськими іграшками, які вже ніколи не вийдуть з пам’яті. Саме така стилістика переслідуватиме нас першу половину гри, і, скажу я вам, якусь спорідненість з цими місцями відчуваєш, ніби розробники зробили твій задній двір. Навколо лиш туман, пилюка й сніг, а також суцільна темрява, яку злегка прорізають ліхтарі. З цього ракурсу гра дійсно несе вайби Silent Hill, та навіть на відміну від цієї гри, Cronos куди більш спокійна й навіть медитативна. На вас не вилітатимуть сотні монстрів за кожним рогом, вас не намагатимуться налякати кожних 5 хвилин та й вороги тут не ходять по одному, швидш є масштабні локи з файтами, і масштабні локи зі спокійним дослідженням + безпечні хаби. Ну а ще глибше поринути в цей світ автори пропонують записками, котрих тут може бути по 5 штук на одну квартиру. Деякі прояснюють лор, тоді як 95 відсотків всіх інших – просто сміття. З записками хлопці сильно перегнули, та ніхто не змушує вас їх читати – головне чЕкнути чи нема там якогось коду від дверей, щоб не вертатись пів карти назад. Що мені найбільше сподобалось в візуальній складовій цієї гри, то це відсутність зайвих елементів на картах. Тут взагалі немає нічого зайвого, викладено тільки те, що потрібно, без надмірностей, які перетворюють локацію на трьох поверховий склад з металобрухтом і сотнею проходів. 

Локації в Сronos спочатку максимально коридорні, згодом починають йти колами, а після вони розмежовуються і створюють немалі лабіринти, котрі завжди лагідно виводять тебе в першу точку сейву. Взагалі перша половина гри надто затягнута й доволі повільно розкриває її надбання. Вже після середини гра стає більш драйвовою, тоді як до середини треба більше тинятись розваленими хрущовками. І що найважливіше, то це скрупульозне дослідження кожного закутку. Якщо не будеш лазити сміттярниками, старими гаражами з Явами і розбитими хатами, будеш дуже сильно страждати, так як ця гра НУ ДУЖЕ скупа на набої. Серйозно, вам просто необхідно шаритись по кожному кутку, бо в інакшому випадку ви просто не зможете пройти локацію через нестачу патрон. Більше того, навіть це не гарантує вам комфорту з ресурсами – дуже багато разів доводилось просто бігати колами, щоб з руки покласти декількох монстрів, адже куль – зеро. Це максимально кінчені моменти в цій грі, які просто добре не продумані. Чому? Та тому що, якщо вони були б продумані, кулі б час від часу та й спавнились в невеликих кількостях в певних місцях, тоді як тут навіть на босі не дадуть додаткових набоїв – або бийте з руки і викручуйтесь, або тухніть, сер. При цьому набої можна купляти і навіть крафтити в два кліка, однак їх тут все одно не вистачає катастрофічно. Як цю ситуацію вирішити? Про усердний експлоринг я вже казав, тому скажу за прокачку – вона зможе суттєво мінімізувати ваші проблеми, та розраховувати на типове дерево прокачки не варто, так як тут все доволі специфічно. 

Качати вам треба додаткові слоти і дві пушки: стартовий пістолет і дроб. Після вам накидають і узік, і карабін – обидві зброї по факту одне й те ж, і арбалет, який не дуже арбалет, і навіть рушницю, яка не дуже рушниця. Я ставив акцент саме на ствол і дроб, а арбалет використовував вкрай рідко, в більшості на босах, так як там з одного пострілу можна розбомбити Іран. Варто зазначити, що вкачувати треба вогневу міць, а в дробашу я ще й швидкості перезарядки накинув і більшу обойму – більша обойма дуже сильно допомагає в проходженні, так як завжди залишаються зайві кулі, які нема де складати, ну а кулі тут зайвими ніколи не бувають. Ах, забув сказати – гра має українські субтитри! Інша гілка прокачки стосується костюма, запалу і гранат. Вкачується це все за спеціальні ядра, рекомендую тиснути на кількість вільних слотів, половину ХП і ресурси. Слоти тут – найважливіша штука. Без вільних слотів ви просто не зможете витягти ввесь потрібний лут, що тягне за собою не лише нудний бектрекінг, але й підвищення складності самого проходження. Реси збільшуємо теж, це навіть важливіше за прокачку стволів, місцями. Також раджу постійно носити в сумці болторіз, щоб круто фармитись, ну і чотири пушки вам не треба, достатньо й трьох. Біда в тому, що гра насипає набоїв врізнобіч: три кулі до пістолета, дві до дробовика, дев’ять до узі тощо. Це змушує тебе постійно носити багато зброї, але так чи інакше набоїв все одно не вистачає. Вже після середини з цим трохи легше, так як гра більше перетворюється в шутер, ніж в атмосферну бродилку. І тут переходимо до головного – до бою.

Крута атмосфера, цікавий сюжет чи топовий графічний рівень не зможуть врятувати гру, в котрої проблеми з геймплеєм. В Cronos геймплей трохи специфічний, адже шутерна складова тут намагається знайти гармонію з дослідженням. Якщо монстрів накидують, то робиться це аренами і робиться масово й динамічно. Вже на перших етапах спавниться купа злих мазафакерів, котрі хочуть присмоктатись до вас як п’яна студентка третього технічного училища. І тут вас може вхопити розчарування, бо і стрільба, і вороги виконані куди гірше за Dead Space з 2007-го року. Це просто кафельні пам’ятники, які сунуть на вас і намагаються хоч якось дамажнути. Тут немає ухилів, є лиш спринт на шифті – зажав шифт і дав на педаль. Вас будуть доганяти, але коли доганяють, то одразу намагаються дамажнути, що дозволяє знову відриватись і настрілювати. Чому це не Resident Evil, та тому що тут не треба точно стріляти в голову. Як в Dead Space, тут працюють елементи боді-хоррора – монстри можуть еволюціонувати від самого початку, поглинаючи мертві тіла. Якщо не збити скіл, вони стають потужніші і більш броньовані, через що треба стріляти в незахищені частини тіла. І хоч в грі навіть є перк на збільшення дамагу по кабіні, за моїми спостереженнями найкращою тактикою є стрільба по ногах. Дві-три кулі в ногу збивають противника, а після його можна просто затоптати. Звісно, залежить від зброї, бо прокачений дроб з однієї подачі може знести ноги одразу двом ворогам. Все ж постійного акценту на стрільбі по кінцівках як в Dead Space немає, просто старайся влучати і не дозволяти монстрам пожирати тіла. Якщо ж декілька виродків, особливо жирний, таки апнулись – вантаж сейв, дядя. 

Не дивлячись на те, що стрільба й бої тут доволі примітивні, вони не нудні і навіть доставляють з часом. Гра постійно вчить нас спавнити ботів на бочки – це тут єдиний спосіб долати цілі когорти мутантів і не витрачати набої. Їх можна ще палити, але ця механіка виконана тут не надто круто, легше юзати бочки і гранати-липучки, яких тут вдосталь. Пушка наша – щось аля пушки з Control: пістолет переростає в дробовик, арбалет, тощо, прикольний науково-фантастичний прийом. А от дамаг з руки в грі дуже слабкий, хоч часто може витягнути з патових ситуацій. Його можна збільшувати сутностями, але буститься не сильно, я перевіряв

Інший пласт геймплею – платформінг. Він тут виконаний завдяки граві-бутам, які є модифікованою відсилкою до Dead Space. Дуже часто будемо стрибати різними платформами, та так що аж підтошнювати почне. Зате таким макаром можна тікати від ворогів – іноді тактика просто дати на педаль тут є найкращою. Ребуси представлені блек-холами, які треба закривати й відкривати, роботою електрика, який проводить струм, а також пошуком ключиків і їхніми маніпуляціями. Час від часу будуть бос-файти, які максимально нудні й одноманітні. Саме одноманіття є ключовою проблемою Cronos. Кількість ворогів тут можна на пальцях порахувати, варіанти переляку теж, геймплейний стиль ідентичний від початку й до кінця. Автори постійно самоповторюються, та так, що декілька разів навіть тих самих босів підкидують. Вже під кінець дають більш масові розбої і загадки в стилі Резидента, а до лікарні будемо лазити доволі коридорним світом. От вже з лікарні починається Silent Hill, де локація – це здоровенний лабіринт, в котрому постійно треба бігати туди-сюди. І це цікаво, тим паче локи ну дуже атмосферні. Шкода лиш, що їх дослідженню постійно намагаються завадити одним і тим ж методом – наліпкою на стіни мутантів, котрі зненацька хапають вас язиком + зелені таргани, що вибухають. Тут немає ніякого стелсу і нема можливості пройти якось по-іншому, що шкода, бо це можна було б реалізувати. Та за лором – ми свідомість в тілі робота, який майже що Термінатор, тож і діяти будемо як Термінатор. 

Що стосується сюжету, його можна описати одним словом – моторошняк. Сюжет тут ще більше муть ніж сюжет Silent Hill 2, розбір котрого ви можете глянути на цьому каналі. Та якщо Silent Hill 2 – це історія про глибоку травму й особисту драму, то Cronos – це спроба хоча б щось в цьому всесвіті зрозуміти. Ми Мандрівник в часі, котрий з майбутнього повертається в минуле, щоб екстрагувати корисних людей, які можуть допомогти з катастрофою. Все людство перетворилось на монстрів через якусь пандемію, а ми щось типу служки в культі організації Об’єднання, яке виконує накази задля світлого майбутнього. Що це за Об’єднання чи хто ми – за це тут майже що не говорять, зате насипають цілу купу бездарних персонажів лиш для балачок. Реально, в цій грі всі інші персонажі окрім Героїні і Наглядача лиш для того, щоб просто бути. По факту, цікаві лише кат-сцени, де нема простого люду, і що найцікавіше – це не надто сильно відбивається негативом на сюжеті. Знаєте чому? Та тому що тут дідько що поймеш, якщо не читаєш всі записки, яких тут мільйон, і не лазиш по цих ваших інтернетах. У ще більший ступор вводять кінцівки цієї гри, які я не буду спойлерити. Скажу лиш, що існує ще й третя, секретна кінцівка, яка є найбільш адекватною, але щоб отримати її, гру треба пройти два рази. Здогадатись хто тут антагоніст легше, ніж прогуляти першу пару, а сама гра після проходження викликає багато запитань. Тут ж ще й варіанти вибору в діалогах, які майже ні на що не впливають – навіщо вони тоді, я хз, все одно в кінці робиш вибір один з двох. Розчарувала одноманітність цієї гри, а також мармурові противники без фізики і доволі пластилінова стрільба. Cronos’у дуже невистачає геймплейного різноманіття, адже 15 годин одних і тих ж завдань і схем починають набридати. Також в грі невиразне музичне оформлення, хоч тема на сейвах дуже навіть нічого. Є певні проблеми з оптимізацією, в основному вони стосуються підвантажень локацій – це сучасна проблема переважної більшості ігор. Все ж іноді гра починає лагати саме в певних місцях – дивишся на стіну, і лагає саме там, тоді як обертаєшся і все одразу стає good. Оптимізацію треба зробити кращою, а також навалити більше розширених налаштувань замість загальних повзунків. 

У всьому іншому Cronos The New Dawn дуже навіть гідний представник свого жанру і обов’язково заслуговує проходження. От лише гра зайде тим, хто любить саме такі повільні й атмосферні хоррори, тому якщо ви не великий фанат – Кронос може вам не зайти. Особисто я з задоволенням проходив цю гру, вона дуже добре виконана, в ній взагалі немає кретинських напрягів і все тут доволі інтуїтивно ясно. Дуже цікавий лор тут на задньому плані, тому сподіваюсь побачити продовження цієї гри. Це тверда четвірочка, хороша гра в жанрі, але нічого нового та революційного ви тут не побачите. Якщо вже грали – пишіть в комент ваші враження і підписуйтесь на ARTLINE PLAY.

 

Питання

+ Час проходження Cronos The New Dawn
Гру можна пройти за 11-15 годин
+ Як збільшити виживання в Cronos The New Dawn?
Качайте костюм в ХП і слоти
+ Як економити патрони в Cronos?
Досліджуйте локації більш прискіпливо і спавніть ворогів на бочки
+ Як вбити першого боса в Cronos The New Dawn?
Стріляйте в бочки, щоб його підпалити, а після по трьох точках на тілі