background
Комп’ютери, ноутбуки, комплектуючі, периферія та аксесуари, вигідні ціни Каталог товарів
Спілкуємося українською?
Залишити російську
Комп'ютери Artline Комп'ютери Artline 0 1 2 3 4 5 6 7 0 1 2 3 4 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 0 1 2 3 4 0 1 2 3 4 5 6 Сервери Artline 3D пристрої та аксесуари 3D пристрої та аксесуари 3D принтери Філаменти та смоли Запасні частини 3D сканери Одноплатні комп'ютери Додаткове обладнання Гравери Ноутбуки Ноутбуки 0 1 2 3 4 5 0 1 2 3 4 Монітори Комплектуючі Комплектуючі Відеокарти Процесори Материнські плати Оперативна пам'ять Системи охолодження Корпуси QUBE Блоки живлення SSD накопичувачі HDD накопичувачі Звукові карти Карти відеозахоплення Контролери Додаткові аксесуари Обладнання для майнінгу Комп'ютерна периферія Комп'ютерна периферія ДБЖ, стабілізатори, батареї Клавіатури Мишки Килимки для мишки Навушники та гарнітури Мікрофони Крісла Комп'ютерний стіл Кріплення для монітора (кронштейни) Веб-камери Ігрові контролери Акустичні системи Мережеві фільтри Принтери та БФП Обладнання для проведення конференцій Графічні планшети Презентери Аксесуари для клавіатур та мишок Витратні матеріали USB флешки Перехідники та адаптери Командна панель для ПК Шредери Мережеве обладнання Мережеве обладнання Маршрутизатори Комутатори Точки доступу / Ретранслятори Wi-Fi адаптери Bluetooth адаптери Мережеві карти та адаптери IP телефони Мережеві сховища (NAS) LAN-кабелі (патч корди) PoE адаптери Powerline адаптери VoIP-шлюзи Медіаконвертери Підсилювачі зв'язку Модеми Трансивери KVM-Перемикачі Комутаційні шафи Стійки Патч-панелі Блоки розеток Електрогенерація Електрогенерація Системи збереження енергії Енергостанції Зарядні станції Генератори Інвертори Акумуляторні батареї Повербанки Сонячні панелі Зарядні станції для електромобілів Пуско-зарядні пристрої Батарейки та акумулятори Аксесуари електрогенерація Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Смартфони Планшети Електронні книги Кнопкові телефони Смарт-годинники Аксесуари Карти пам'яті Телевізори Проєкційне обладнання Фотоапарати Освітлення Автомобільні насоси Автомобільні пилососи Відеореєстратори Повітродувки Ігрові консолі Розумний дім та безпека Розумний дім та безпека Сигналізації Камери відеоспостереження Мережеві IP відеореєстратори Панелі виклику Аксесуари для відеоспостереження Розумні розетки Смарт приставки Програмне забезпечення Програмне забезпечення Операційні системи Офісні програми Ігри Побутова техніка Побутова техніка Кондиціонери Зволожувачі повітря Роботи пилососи Ваги Обігрівачі Чайники Електрогрилі Мийки високого тиску Активний відпочинок та туризм Активний відпочинок та туризм Окуляри для керування дронами Пульти керування для дронів Приймачі та передавачі для дронів Квадрокоптери (дрони) Автохолодильники Каністри Ліхтарики Туристичний посуд Туристичні пальники Гамаки Дорожні валізи Сумки Електротранспорт Електротранспорт Електровелосипеди Електросамокати Електроскутери
#resheniya-dlya-igr

Куди подівся Prototype?

Купити комп'ютер для Prototype

Дивлячись на сучасні ігри, часто виникає думка про те, що вони всього лише графічно оновлена концепція з нульових. Адже саме в той час виходили найбільш амбітні і хоробрі проекти, які й стали прототипами сучасних ігор. Багато з них уже давно увійшли в забуття. Однією з таких ігор є Прототайп – це екшен-слешер з відкритим світом, що вийшов в 2009 році. Сьогодні ми поговоримо про цю дилогію і з’ясуємо куди вона зникла. 

 

Якщо бажаєте переглянути ролик на цю тему, ласкаво просимо на наш YouTube-канал ARTLINE PLAY

 

 

Prototype – це гра, яку пам’ятають всі олдфаги. На той час вона була чимось неймовірним, адже поєднувала в собі паркур, брутальність і цікаву боївку з великим набором не менш цікавих здібностей. Це була гра з відкритим світом, яка дозволяла гравцю робити все, що йому заманеться і робити це майже що безкарно. Та давайте по порядку.

В центрі сюжету Прототипу стоять дві речі: страшний вірус і особиста помста. Ми граємо за Алекса Мерсера, людину, яка в безпам’ятстві прокидається на столі в морзі і дізнається про те, що щойно вона була мертвою. Алекс нічого не пам’ятає, адже смерть забрала в нього пам’ять і спричинила амнезію, утім молодик швидко отямився завдяки одній здогадці – він більше не людина. Алекс виявляє в собі надзвичайні здібності, рядовими з яких є неймовірна швидкість, надзвичайна спритність, невразливість до фізичної шкоди. В його голові гудить думка про те, що колись він був людиною і мав сім’ю, якої тепер немає. Прийшов час помститись за зруйноване життя і запобігти знищенню людства.

Вірус, яким заразився Алекс, був створений в лабораторії ще в 1960-х роках і зорієнтований він був на те, щоб вразити певні раси. Після невдалих випробувань на жителях містечка Хоуп, що в Айдахо, корпорація ГЕНТЕК разом з військовим підрозділом «Чорна варта» знищили всіх заражених. Досліди над вірусом припинились і корпорація вирішила позбавитись свідків. Як виявилось, Алекс Мерсер працював над вірусом і займав посаду генного інженера, тому він вирішив викрасти колбу з ним, щоб хоч якось себе захистити. Молодика розстріляли, колба розбилась, а вірус проникнув у його кров, оживив його і наділив надздібностями. Тепер Алекс повинен помститись корпорації і не дозволити їй заразити вірусом все місто.

Не дивлячись на цікаву зав’язку, сюжет в Prototype є далеко не найсильнішою стороною. В ньому дуже багато дірок та й подається він аж надто серйозно, використовуючи для цього злегка мультяшні кат-сцени. Найцікавішим є те, що ми граємо за безпринципного протагоніста, який не має жодних моральних принципів. Він – надлюдина, тож все знаходиться у його владі і ніхто не може йому протистояти. Тим часом по вулицях Нью-Йорка розходиться вірус і перетворює людей на зомбі, а також створює більш могутніших і кровожерливих тварюк – Мисливців. Чомусь, безліч рецензентів опускає цей факт і критикує Алекса за надмірну жорстокість, мовляв: він насправді антагоніст і взагалі він дуже поганий чоловік. Все це маячня, адже кожен з жителів потенційно заражений, а вакцини від вірусу не існує, тому – бий, убивай.

Анонс Прототипа відбувся в 2007 році і до 2009-го року невелика канадська компанія Radical Entertainment, яка й створювала гру, розпочала круту рекламну кампанію своєї майбутньої гри. До того хлопці займались Crash Bandicoot, встигли випустити гру по Сімпсонах і по Халку. Прототип став для них першою серйозною грою, тож грошей на розкрутку чуваки не пожаліли. Вони навіть випустили комікс-приквел, який розповідав історію Алекса Мерсера до подій Прототипа. На диво, комікс ще й як зайшов і був випущений DC. Реліз гри теж став успішним і зумів потішити гравців двома мільйонами копій.

Та за що так люблять Прототип? За жорстокість, брутальність і вседозволеність? Звісно, але перш за все сюди приходять за високодинамічним і феєричним геймплеєм, який на 2009-й рік просто зривав дах. Герой може пересуватись як по горизонталі, так і по вертикалі, може літати, стрибати з висоток без жодної шкоди, руйнуючи під собою асфальт, перетворювати свої руки на зброю і перевтілюватись в інших людей шляхом їх поглинання. Поглинання додає ХП і дозволяє побігати в скіні будь-якого перехожого – бачили стару бабцю, яка лупить так, що дерева зносяться? Це було весело, до того ж поглинання людей дозволяє отримати не тільки їхні вміння, але й їхні спогади. Саме таким чином Алекс висвітлює правду в темноводній історії свого життя. Жодних моральних принципів, жодної жалості.

Місто в Прототипі – це суворий представник відкритого світу кінця нульових, тобто величезний шматок пластикових текстур різної величини, в якому тупоголові боти намагаються імітувати життя. В місті постійно відбувається абсолютний хаос – бійки з зомбі, сутички з військовими, безкінечні веремії монстрів, які розривають людей на шматки. Боротись будемо з усіма і для цього будемо використовувати найжорсткіші методи. В грі була чудова, легка і безкомпромісна бойова система з системою розчленування і насичених та кровавих добивань. Вміння Алекса приносили подив: його руки могли перетворитись на суцільні кігті або величезний тесак, сам герой міг приймати броньовану форму, випускати з рук різні м’ясні крюки, підвищувати власну м’язову масу для підняття важких предметів і багато чого іншого. З одного боку кидаєшся танками в військових, мечем з руки за один замах ріжеш десять зомбі, після чого накидаєш по голові кувалкою великим мутантам. Ця гра не знала знаку стоп, тому подібним безумством вона змушувала тебе займатись до самого кінця. І це було до біса весело! Навіть сутички з босами були доволі простими і не могли зупинити Алекса Мерсера, який намагався зрозуміти хто він чи що він і відшукати своє місце в цьому новому й жахливому світі.

Успіх першої частини за долю секунди мотивував Radical Entertainment на сіквел. Вони вже мали на руках робочу схему і багацько фанатів по всьому світу, до того ж на руках всі ассети, які дозволять склепати гру за мінімальний часовий проміжок. Так і сталось, Прототайп 2 анонсували вже через рік після релізу першої частини. Хлопці пішли тим самим шляхом: випустили ще один комікс про Мерсера, який теж чудово залетів. Та яка несподіванка чекала фанатів на виході.

Другий Прототип зумів покращити і так хорошу геймплейну складову і наповнити гру новими елементами, а також відполірувати старі механіки. Гра суттєво покращилась в графічному плані, але в плані геймдизайну залишилась такою ж. Не дивлячись на те, що місто стало виглядати значно краще, воно залишилось таким ж пустим. Гра намагалась насипати різних активностей, але виконувати їх не зобов’язувала, адже чимось подібним ми все одно займались за сюжетом.

Найбільшим розчаруванням в Прототип 2 став новий головний герой – Джеймс Хеллер, боєць корпусу морської піхоти. Він повертається в США з війни на Близькому Сході і застає свою сім’ю мертвою. Дядько відправляється на завдання з квитком в один кінець і зустрічає Мерсера, який перетворює його на подібного собі. Ми отримуємо ті ж здібності, що й Мерсер, і відправляємось займатись абсолютно тим самим: різати, трощити і вбивати. І це не дивлячись на те, що Хеллер подається як добряк.

Гра вкотре отримала хороші оцінки від критиків та гравців, але всі вони стосуються геймплею. Сюжет другої частини вбив серію, як Хеллер вбив на кінці Мерсера. Схоже на те, що це і є головною причиною занепаду серії, причиною прохолодного сприйняття публікою, не дивлячись на непогані продажі на перших порах. Прототипу потрібен був хороший сценарист, який б зумів продовжити історію Мерсера і розкрити персонажа повністю замість того, щоб робити з нього лиходія в другій частині. Так ця серія безслідно зникла і сьогодні про неї мало хто згадає. Але надія є – є чутки про те, що Майкрософт хоче воскресити серію і випустити третю частину. Тільки уявіть як вона могла б виглядати з сьогоднішньою графікою і технологіями на Unreal Engine 5. Мріяти ніколи не пізно.

 

А ти грав у Прототип? Пиши свої враження в комент під відео на YouTube і заходь на сайт нашого інтернет-магазину ARTLINE. Саме там ти зможеш купити топову ігрову збірку. Підписка на ARTLINE PLAY робить тебе щасливішим :)