Комп’ютери, ноутбуки, комплектуючі, периферія та аксесуари, вигідні ціни Каталог товарів
Спілкуємося українською?
Залишити російську
Комп'ютери Artline Комп'ютери Artline 0 1 2 3 4 5 6 7 0 1 2 3 4 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 0 1 2 3 4 0 1 2 3 4 5 6 Сервери Artline 3D пристрої та аксесуари 3D пристрої та аксесуари 3D принтери Філаменти та смоли Запасні частини 3D сканери Одноплатні комп'ютери Додаткове обладнання Гравери Ноутбуки Ноутбуки 0 1 2 3 4 5 0 1 2 3 4 Монітори Комплектуючі Комплектуючі Відеокарти Процесори Материнські плати Оперативна пам'ять Системи охолодження Корпуси QUBE Блоки живлення SSD накопичувачі HDD накопичувачі Звукові карти Контролери Додаткові аксесуари Комп'ютерна периферія Комп'ютерна периферія ДБЖ, стабілізатори, батареї Клавіатури Мишки Килимки для мишки Навушники та гарнітури Крісло для геймера Комп'ютерний стіл Кріплення для монітора (кронштейни) Веб-камери Ігрові контролери Акустичні системи Мережеві фільтри Принтери та БФП Обладнання для проведення конференцій Графічні планшети Презентери Аксесуари для клавіатур та мишок Витратні матеріали USB флешки Перехідники та адаптери Командна панель для ПК Шредери Мережеве обладнання Мережеве обладнання Маршрутизатори Комутатори Точки доступу / Ретранслятори Wi-Fi адаптери Bluetooth адаптери Мережеві карти та адаптери IP телефони Мережеві сховища (NAS) LAN-кабелі (патч корди) PoE адаптери Powerline адаптери VoIP-шлюзи Медіаконвертери Підсилювачі зв'язку Модеми Трансивери KVM-Перемикачі Комутаційні шафи Стійки Патч-панелі Блоки розеток Електрогенерація Електрогенерація Системи збереження енергії Енергостанції Зарядні станції Генератори Інвертори Акумуляторні батареї Повербанки Сонячні панелі Зарядні станції для електромобілів Пуско-зарядні пристрої Батарейки та акумулятори Аксесуари електрогенерація Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Аксесуари Смартфони Планшети Електронні книги Кнопкові телефони Автомобільні насоси Смарт-годинники Карти пам'яті Телевізори Проекційне обладнання Фотоапарати Освітлення Автомобільні пилососи Ігрові консолі Розумний дім та безпека Розумний дім та безпека Сигналізації Камери відеоспостереження Відеореєстратори Панелі виклику Аксесуари для відеоспостереження Розумні розетки Смарт приставки Програмне забезпечення Програмне забезпечення Операційні системи Офісні програми Ігри Побутова техніка Побутова техніка Кондиціонери Зволожувачі повітря Роботи пилососи Ваги Обігрівачі Чайники Електрогрилі Мийки високого тиску Активний відпочинок та туризм Активний відпочинок та туризм Окуляри для керування дронами Пульти керування для дронів Приймачі та передавачі для дронів Квадрокоптери (дрони) Автохолодильники Каністри Ліхтарики Туристичний посуд Туристичні пальники Гамаки Дорожні валізи Електротранспорт Електротранспорт Електровелосипеди Електросамокати Електроскутери

Ігровий ПК для Death Stranding

Купити ПК для Death Stranding

Death Stranding – комп'ютерна гра в жанрі action з відкритим світом, розроблена студією Kojima Productions і випущена компанією Sony Interactive Entertainment для Sony PlayStation в 2019 році. У 2020 році гра вийшла на Microsoft Windows.

 

 

Зміст:

  1. Ігрові комп'ютери для геймингу
  2. Про гру
  3. Системні вимоги ігрового ПК для Death Stranding
  4. Як підібрати оптимальний ПК для Death Stranding
  5. Огляд гри Death Stranding
  6. Атмосфера
  7. Геймплей
  8. Графіка
  9. Оптимальний ПК для Death Stranding від ARTLINE
  10. Питання та відповіді

 

 

Про гру

 

death stranding синопсис

Death Stranding – гра про життя людства в постапокаліптичному світі після катастрофи, яка практично знищила всіх розумних істот на планеті Земля. Події гри відбуваються на території Сполучених Штатів Америки, де ви – кур'єр на ім'я Семюель Портер-Бріджес. Сем переносить важливі вантажі, необхідні для існування людей, що вижили в містах та на закритих базах. За кожним новим кроком його чекає небезпека, але у Сема є велика мета – з'єднати Америку єдиною хіральною мережею.

Гра отримала високі відгуки від гравців і критиків після свого релізу. Гру назвали найбільш незвичайним ексклюзивом для PS4, зазначивши її нетрадиційність і унікальність. Прототипами головних персонажів стали відомі актори, такі як Норман Рідус, Мадс Міккельсен і Леа Сейду. Зйомки відбувалися з використанням технології захоплення руху.

 

 

Системні вимоги ігрового ПК для Death Stranding

 

Death Stranding – гра з величезними амбіціями і абсолютно новим поглядом на індустрію. Вона пропонує гравцям не тільки чарівливу графіку, але й новаторські ігрові рішення з високим ступенем опрацювання. Виглядає все це вкрай реалістично, через що відірватися від гри практично неможливо. Чи потребує вона серйозних системних параметрів від вашого ПК? Так, але гра ніколи не перегинає палицю. Гарна оптимізація і прямі руки майстрів дозволять вам пограти в Death Stranding на рекомендованому графічному рівні за допомогою типового (сучасного) ігрового комп'ютера. Виглядають системні вимоги наступним чином:

 

Мінімальні системні вимоги Death Stranding

  • Процесор: Intel Core i5-3470 / AMD Ryzen 3 1200
  • Оперативна пам'ять: 8 гігабайт
  • Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 1050 / AMD Radeon RX 560
  • Операційна система: Windows 10

 

Рекомендовані системні вимоги Death Stranding

  • Процесор: Intel Core i5-4460 / AMD Ryzen 5 1400
  • Оперативна пам'ять: 8 гігабайт
  • Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 1050 Ti / AMD Radeon RX 570
  • Операційна система: Windows 10

 

Максимальні системні вимоги Death Stranding

  • Процесор: Intel Core i7-3770 / AMD Ryzen 5 1600
  • Оперативна пам'ять: 8 гігабайт
  • Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 1060 / AMD Radeon RX 590
  • Операційна система: Windows 10

 

ВАЖЛИВО: Death Stranding не працюватиме на старих версіях Windows 10, тому ми радимо вам оновитися.

 

 

Як підібрати оптимальний ПК для Death Stranding

 

Який процесор потрібен для Death Stranding

Системні параметри Death Stranding не сильно відрізняються між собою. Маючи в своєму розпорядженні 4-ядерний процесор нових поколінь, ви з легкістю зможете пограти в Death Stranding на максимальних графічних налаштуваннях. Варто відзначити, що інші системні компоненти вашого ПК також повинні перебувати на хорошому рівні.

Яка відеокарта потрібна для Death Stranding

Для того, щоб пограти в Death Stranding без гальм, вам потрібна відеокарта ігрового рівня з не менш ніж 4 гігабайтами відеопам'яті. У приклад можу поставити власну Nvidia GeForce GTX 1050 – на ній гра демонструє злагоджену роботу на рекомендованих графічних налаштуваннях. Варто зазначити, що для кращої продуктивності можна знизити рівень промальовування тіней. Для гри на максимальних налаштуваннях вам знадобиться більш потужна відеокарта 1060 з 6 гігабайтами пам'яті і в два рази більшим числом уніфікованих конвеєрів. Відеокарта повинна підтримувати DirectX 12, що гранично важливо. Також мушу зазначити, що з деякими драйверами на Nvidia гра грішить (на деяких рівнях) зникненням текстур. Допомагає установка драйвера версії 451.67.

Скільки ОЗУ і який накопичувач потрібен для Death Stranding

У плані ОЗУ гра видає дивовижний показник на максимальних налаштуваннях – всього лише 8 гігабайт DDR4. Інші сучасні ігри на налаштуваннях такого рівня вимагають 16, а то і всі 32 гігабайти пам'яті! Свято триває і на HDD-дисках, які прекрасно справляються з грою, де немає тривалих завантажень.

 

 

Огляд гри Death Stranding

 

Атмосфера

Комп'ютерні ігри – це форма мистецтва з множинними способами його вираження. У них воєдино переплітається художній і кінематографічний твір, породжуючи не тільки ідею, але й її бачення. Сучасна комп'ютерна гра – це інтерактивний фільм, в якому ти є частиною віртуальної реальності. І не встигаєш помітити, як день змінюється ніччю, а час тікає з-під твоїх пальців, які нескінченно стукають по клавіатурі або кнопках геймпада. Беззаперечні шедеври в індустрії комп'ютерних ігор зустрічаються не так часто, як того хотілось би. Якщо за рік вийдуть дві великі гри - це вже чудово, адже час, проведений в них, незабутній. У 2019 світ побачив Death Stranding, в 2020 році Death Stranding побачили користувачі ПК. За цей рік ми встигли багато почути про цю гру. Деякі називали її дорогим пранком, інші – симулятором кур'єра, тоді як деякі зуміли перейнятися грою, стримуючи власні емоції при собі. То що ж таке цей ваш Death Stranding?

death stranding атмосфера

По-перше, Death Stranding – це абсолютно інше бачення ВСЬОГО. Це інший погляд на постапокаліптичний світ, інший погляд на ігрові механіки, інший погляд на атмосферу і стилістику, і, що найголовніше, – інший погляд на ігрові завдання. Гра з легкістю спантеличує, і робить це з перших секунд. Тебе зустрічає красива картинка з Норманом Рідусома, а після відбуваються речі, які блискавично викликають подив. Що ж тут відбувається і чому? Відповіді на ці питання будуть відкриватися поступово. Адже поспішати тут нікуди, і про це твердить сама гра.

Після катастрофи на Землі під назвою «Вихід Смерті», що і є в перекладі Death Stranding, звичний світ був зруйнований. На планеті поширилася матерія під назвою хіралій – вона здатна змінювати час і створювати унікальні явища. Одним з таких є темпоральний дощ, який прискорює всі життєві процеси, викликаючи швидке старіння і смерть. Через нього люди повинні постійно використовувати спеціальні захисні костюми, перебуваючи на відкритій місцевості. У разі смерті людське тіло повинно бути спалено, інакше воно викликає наступне унікальне явище під назвою «виплеск порожнечі». Якщо за 48 годин тіло не буде передано вогню, воно спровокує величезний вибух, породжуючи велику Тварюку. Тварюки - це мерці, що потрапили в нашу реальність з загробного світу. Вони є дзеркальними відображеннями людей, і тіла їх створені з антиматерії. Прості смертні не можуть їх побачити, видно тільки сліди, які ті залишають на землі. Але для людей з ДУМом тварюки можуть бути помітні, або відчутні, в залежності від сили вродженого таланту. Виплеск смерті зруйнував баланс між двома світами, через що кожен померлий тепер перетворюється в Тварюку, якщо його не спалити. Кожен труп тепер становить величезну небезпеку, адже, як говорилося раніше, він провокує вибух величезних розмірів. Вмираючи, душа людини потрапляє на Берег – індивідуальний загробний світ, перший пункт подорожі між іншими світами. Деякі отримали здатність повертатися до власного тіла після смерті. Таких людей називають поверненцями. Наш герой, Семюель, є таким, а також він  володіє ДУМом. Сем унікальний, і його таланти дозволяють йому вже багато років успішно працювати кур'єром, підтримуючи життя людства на території США. Але є й інші люди з цим даром, і у деяких такий талант виражений набагато сильніше, через що ті можуть телепортуватись і навіть керувати тварюками. Одним з таких є антагоніст на ім'я Хіггс.

Пробігшись основними ідеями, для ключового розуміння того, що відбувається в грі, ми вирушаємо до сюжетного пункту, з безліччю оригінальних кат-сцен і їх чудовою режисурою. Відчуття новизни і нерозуміння буде переслідувати вас перші шість годин гри, адже пояснювати вона любить плавно і тривало. Кінематографічна складова тут знаходиться на найвищому рівні. Вона, як в хорошому фільмі, інтригує, захоплює, змушує співпереживати і вражає до самих глибин. Action починається з самого початку, і побудова всіх ігрових аспектів створена таким чином, щоб гра постійно займала вас чимось новим, не дозволяючи занудьгувати ні на хвилину. Величезна кількість термінів і дивацтв оточить вас, аж голову крутить від побаченого і почутого. Дивне відчуття переслідуватиме вас, і з кожним новим сюжетним поворотом воно лише збільшить себе в розмірах, перебуваючи в пошуку раціональних відповідей.

Після ми вперше виходимо у відкритий світ, відчуваючи цікаві механіки, про які ми поговоримо в пункті «геймплей». Перед нами постає дивний новий світ, красивий і похмурий, незвичайний і зовсім не схожий на світ після так званого апокаліпсису. Красиві пейзажі із зеленої трави, моху на каменях, квітів, очеретів, і чорних скелястих гір нагадують природу Шотландії. У небі нависає веселка, тонка, як молодий Місяць – поганий знак, що говорить про наближення тварюк і темпорального дощу. Але дощ не буває вічним. Після ваш капюшон відкидається назад, і гра вмикає чудову композицію групи Low Roar – Don`t Be So Serious. Тільки ви, природа, що зачаровує, і відмінна музика. Куди мандруєш, друже?

Міста майбутнього в Death Stranding виглядають не так, як ви встигли собі уявити. Це величезні бункери з передовими технологіями, які використовують хіраль. Так як людей в новому світі залишилося небагато, робочої сили практично немає. До того ж, споруди таких масштабів вимагають величезної кількості часу. Темпоральний дощ - наступна перешкода, яку не можна передбачити. Справа в тому, що метеорологічні станції не пов'язані мережею з містами. Через застаріле або поламане обладнання вони не можуть передбачати погоду, а також передавати дані іншим. Тому люди зуміли вивчити нову матерію, яка нагородила їх неймовірними здібностями. За допомогою хіралі працюють спеціальні 3D-принтери, які створюють споруди за кілька секунд. Для цього вони також використовують і фізичні компоненти. Але проблема залишається, адже 3D-принтери не можуть створювати їжу і воду. Для цього людство використовує спеціалізованих кур'єрів, таких як Семюель. Свого часу люди використовували роботів, але ті часто не поверталися з експедиції через довгий шлях або погані природні умоив. Людський фактор в такій роботі вкрай важливий, але, на жаль, самі кур'єри теж пропадають, розкидаючи вантаж по шляху.

death stranding атмосфера

Відвідавши перше місто в грі, ми стикаємося з першим автоматом, який служить в якості ігрового меню. Тут гравець вперше знайомиться з інтерфейсом гри, красивим, але складним у використанні. Неодноразово ви будете грішити на нього, адже виконано інтерфейс надто хитромудро, а також інтуїтивно важко. Щоб повністю розібратися з ним, вам доведеться пограти тривалий час, адже спочатку проблеми можуть виникнути навіть при отриманні замовлення. З автомата до вас постійно будуть звертатися голограми живих людей з нескінченними дорученнями. Діалог з гравцем тут не припиняється ніколи – гра не залишає вас одного, забезпечуючи рядом порад і побажань. Зв'язок з вами присутній практично завжди, адже на вашій руці знаходиться спеціальний браслет-КПК. Гра демонструє нововведення нового світу, запаморочливі обманки свідомості і реальну симуляцію життя в утробі в особі ББ – Бридж-Бебі, справжньої дитини в спеціальній колбі, яка функціонує в якості детектора розпізнавання тварюк. Дитина підключається до костюму, після чого активується тільки в екстрених моментах. Під час кожного підключення головний герой гри бачить флешбеки з минулого ББ, в яких бере участь Мадс Міккельсен. Хто він і що там відбувалося – про це ви дізнаєтеся особисто.

Сюжетне напруга спадає після перших трьох годин гри. Спочатку вас годують величезною кількістю кат-сцен з високим коефіцієнтом враження, після демонструють вашу смерть і повернення в найбільш цікавій манері кіномистецтва. І тут на передній план виходить стилістика гри – чорнильні плями на тлі сірого неба і зеленої трави; тисячі мертвих косаток на березі моря, забруднені чорним; чорні фігури з тягучими «хвостами», що полюють на тебе, утримують тебе за ноги при ідентифікації, намагаються затягнути тебе до чорнильного дна, після чого з'являється справжній монстр посеред чорнильного океану, що заливає все навколо. Що тут коїться?

Головний герой, Семюель Бріджес, мовчазний і таємничий. На його тілі ми можемо побачити сліди від рук, адже Сем – недоторканий. Будь-який контакт з тілами інших людей залишає слід на його шкірі. Блукач і вигнанець, він вважає за краще вести аскетичний спосіб життя, в той самий час, допомагаючи людству в боротьбі з вимиранням. Прийшовши на одну з баз, Сем може відпочити в особистому приміщенні – своєрідній крапці сейву, в якій вам доведеться прийняти душ, полегшити товсту кишку і прочитати пошту. Все це супроводжується кат-сценами, і кожен раз гра намагається жонглювати ними, вбиваючи одноманітність. Згодом виявляється, що кров головного героя здатна вбивати тварюк. Ну а далі – без спойлерів. В особистому приміщенні ми не тільки здаємо кров, коли спимо, але і здаємо сечу, а також кал, з яких розробники виготовляють засоби захисту від тварюк. Також можна міняти імідж нашого персонажа за допомогою різних аксесуарів. Обов’язково зацініть окуляри Гордона Фрімена.

Підготувалися і вирушаємо в дорогу. Рухаємося акуратно, щоб не пошкодити вантаж. Час від часу слухаємо гарну музику групи Low Roar (в більшості своїй грає тільки вона) в місцях, де гра цього вимагає. Насолоджуємося красивими краєвидами і намагаємося вижити в цьому незвичайному і суворому світі, який надовго вріжеться в нашу пам’ять.

 

Геймплей

Геймплей Death Stranding не схожий ні на що. Це гра, яка вимагає від вас постійної уваги. Тут ви не зможете однією рукою пити чай, а іншою управляти персонажем, збираючи по дорозі лут і розставляючи headshot'и ворогам. То з чого б почати?

death stranding геймплей

Death Stranding часто називають симулятором кур'єра. Справа в тому, що основні механіки тут стосуються ходьби. На спеціальних рейках за спиною ви переносите великий вантаж. Для цього вам потрібно балансувати його, адже ви впадете, як і в реальному житті. Впавши, вантаж отримує пошкодження. Ваше завдання в тому, щоб пройти від точки А в точку Б, зберігши цілісність вантажу. Для цього в грі присутній цілий ряд фізичних законів. Є така штука як інерція, і вона дійсно працює! Ходьба в Death Stranding виглядає по-справжньому вражаючою, і хто б міг подумати, що в комп'ютерній грі ви будете отримувати задоволення від такої простої дії? Карта світу тут побудована таким чином, щоб створити труднощі при переміщенні. Вам доведеться обходити камені, переступати їх, зміщувати точку тяжкості, балансувати, як під час спуску, так і під час переходу річки. Також доводиться розраховувати вагу вантажу, правильно оптимізувати його, щоб встановити нові поклажі. Чим більше вантажу, тим вищою стає вишка з контейнерів на вашій спині, ускладнюючи ходьбу. Впавши, вам доведеться збирати вантаж - зайшовши занадто глибоко в річку, вантаж вам доведеться виловлювати. Але ви не позбавлені помічника. На вашому плечі є спеціальний розумний сканер, який сканує місцевість, відзначаючи ступінь небезпеки проходу. Також сканер шукає матеріали та інші вантажі, які можна підібрати. Реагує він і на тварюк, і виглядає це завжди круто. Кодзіма – Джеймс Кемерон в світі комп'ютерних ігор. Чудові постановки тут супроводжують вас завжди, не дозволяючи розсіювати увагу. Навчившись пересуватися в Death Stranding, ви починаєте подорожувати на далекі дистанції. Тут з'являється параметр витривалості, який падає не тільки від пробіжок і балансування ходьби з двома руками на шлейках, а й від переходів через річку, а також від загальної втоми організму. Під час довгих експедицій, ви будете помічати, як шкала рівня втоми наповнюється білими обрисами, які не можна відновити. Це – загальний параметр втоми всього організму, відновити який можна тільки за допомогою сну. Спати Сем може і на свіжому повітрі, тільки це абсолютно неефективно для нормального поповнення енергії. Частенько персонаж повинен просто перепочити і віддихатися, адже піднятися він може практично на будь-яку точку. Висот, які не можна підкорити в Death Stranding не існує, головне знайти найкращий прохід. Все це концентрує вашу увагу, створюючи все більшу ступінь занурення в гру. А далі ще цікавіше - на арену виходить темпоральний дощ. Він знищує ваші контейнери, тому рухатися треба швидко. Ось тільки справа в тому, що там, де дощ - там і Тварюки. Вони можуть бачити вас тільки тоді, коли ви пересуваєтеся швидко, тому при зустрічі з ними вам доводиться йти навприсядки, періодично закриваючи рот рукою, затамувавши подих. Тут вибирати кращий шлях потрібно як можна швидше, адже знайшовши вас, Тварюки швидко починають підлаштовувати ситуацію під себе, хапаючись за ваші ноги, як зомбі. Талант Сема - можливість відчувати їх. Саме тому йому вдається проходити там, де не пройшов би простий чоловік. Кожна зустріч з тварюками хвилююча, адже противників такого типу в комп'ютерних іграх зустрінеш не часто. Більш того, вони тут і є головними! По мірі проходження, ви зможете боротися з ними, спрощуючи власні завдання, водночас ускладнюючи їх. Тут справа знову бере курс на оптимізацію вантажів, яка частенько любить дратувати.

Але тема основного фундаменту Death Stranding – ходьби, на цьому не закінчується, адже у вас є величезна купа можливостей. Так, щоб забратися на круті вершини, вам знадобиться драбина. Розміщуючи драбину, ви можете не забирати її, щоб інші кур'єри могли нею користуватися. Натомість вони залишають вам лайки, підвищуючи ваш рейтинг. Сам Кодзіма говорить висловлюється про це так:

death stranding кодзіма

«Death Stranding працює за принципом «омоіярі» – глибокого і шанобливого зв'язку, коли відчуваєш емпатію, допомагаючи іншим людям. У грі є непрямий зв'язок з іншими гравцями, які роблять те ж саме, що і ви – по-своєму з'єднують світ. У будь-який момент гравець може порівняти, з'єднує він світ так само, як і інші гравці, або у нього якийсь унікальний стиль. Незважаючи на те, що ви граєте один, ви бачите сліди інших, який шлях вони пройшли і де вони були. Наприклад, якщо я вип'ю з цього стакана і поставлю його назад на стіл, то потім, граючи після мене, ви побачите, як я це зробив, але мене самого ви не побачите. У нас з вами не буде прямої взаємодії. Така форма з'єднання крізь час – це форма листування, яка мала місце сотні років назад, коли ми обмінювалися листами, залишаючи певні артефакти в житті один одного. В Death Stranding я якраз і намагався відійти від парадигми, яка тяжіє над нами всіма. Зараз ми об'єднані інтернетом, соціальними мережами, ми завжди онлайн. Я ж хотів повернутися до старовинних методів з'єднання через предмети, історію і час. Я хочу, щоб люди ще раз задумалися про те, як вони пов'язані один з одним».

 

І це працює. Гра породжує найпростіші потреби, які вимагають, як здається, найпростіших рішень. Для того, щоб перейти через глибоку річку, вам знадобиться побудувати міст. Використовуючи 3D-принтер, вам знадобляться ресурси, які потрібно відшукати і принести. Після ваш міст залишиться стояти, допомагаючи іншим кур'єрам в дорозі. Меню будівель тут велике, доводиться постійно придумувати точки розміщення генераторів для зарядки акумуляторів, вишок для пошуку ресурсів, мостів і укриттів від темпорального дощу. Крім загального благополуччя потрібно стежити за станом здоров'я власного персонажа, поповнюючи флягу з водою і вишукуючи кріптобіотів, що служать їжею і заволодіють лікувальними властивостями. Пізніше дистанції збільшуються і у вас з'являється власний байк і вантажівка. На них можна ставити вантаж, але будьте уважні, адже частенько заряду акумулятора не вистачає і доводиться кидати транспорт, так як ви знаходитесь поза зоною хіральної мережі. Їзда на транспорті тут виконана оригінально через ландшафт з величезною кількістю перешкод. Говорити про неї можна довго, але краще разок відчути (не вірте тим, хто пише в Інтернеті, що в Death Stranding найгірша їзда, яку хто-небудь коли-небудь бачив – це не GTA, панове).

По мірі проходження, гра постійно підкидає нам нові механіки, змушуючи нас постійно навчатися. Ступінь входження в Death Stranding досить високий, адже тут немає звичних правил, за якими постійно рухаєшся. Вам завжди доведеться виконувати нові завдання, знайомитися з новими механіками, навчатися чомусь новому. І це прекрасно, адже, як і в випадку з сюжетними поворотами, тут ніколи не знаєш чого очікувати.

death stranding геймплей

Не менш важлива тема – бойова система. Чи є в Death Stranding перестрілки взагалі? Як говорилося спочатку цієї статті – ця гра викриває інший погляд на ВСЕ. Суперники в грі – не тільки Тварюки, а й живі люди, мародери і терористи. Озброєні вони спеціальними електричними списами, які чудово летять в ціль. Входячи на їх територію, вас швиденько ідентифікують, якщо ви не підкрадаєтеся, звісно. Після починається бій, і, скажу я вам, серйозної загрози він не становить навіть з шістьма супротивниками. Головне гарненько підібрати тактику і підловити опонента, після чого накинути йому по фізіономії. Після у вас з'являється пушка, що зв’язує нитками, гармата-липучка та інша зброя, що полегшує життя. Всі механіки працюють дуже прискіпливо – зв'язавши ворога в річці, той негайно тоне, захлинаючись водою. Потрапляючи списом в транспорт, суперники знерухомлюють його, змушуючи вас прийняти бій.

Стежити в Death Stranding потрібно не тільки за дорогою, але і за всім. Ваш ББ може розплакатися, і його потрібно буде заспокоїти. Взуття може зноситися, після чого доведеться створювати нове, або використовувати сандальні кущі. За боєприпасами стежити потрібно постійно, адже без них нікуди. Високий ступінь входження тут повністю виправданий, адже мільйон занять в грі вже чекає вас, як і неймовірна сюжетна лінія.

 

Графіка

death stranding графіка

Графіка Death Stranding знаходиться на найвищому рівні сучасності. Чудові краєвиди, опрацьовані деталі, прекрасне освітлення і фантастична гра тіней - ось, що пропонує нам Kojima Productions. Гра використовує двигун Decima, створений нідерландською компанією Guerilla Games (використовується в Horizon Zero Down і Killzone). Він володіє ресурсами для створення цілих світів, що і довів Кодзіма в Death Stranding. Гра кольорів заслуговує усіляких похвал, а також мінімалістичний інтерфейс, стильний і стриманий. Для правильної передачі емоцій і лицьової анімації використовували технологію захоплення руху. Вийшло все як у справжньому фільмі, не залишаючи ні найменшої частки сумніву. Частенько хочеться просто зупинитися і спостерігати за тим, як тут пробігає день, закінчуючи свій наступний хіральний викид.

 

 

Підбираємо оптимальний ігровий ПК для Death Stranding від ARTLINE

 

Ігрові ПК від компанії ARTLINE зможуть подарувати вам довгі і щасливі години геймплею Death Stranding на позамежних налаштуваннях. Ми виробляємо ПК вже багато років і активно стежимо за ринком комп'ютерних ігор. Будь-які сучасні рішення завжди на нашому боці, тому сьогодні ми підібрали для вас чотири моделі, кожна з яких дозволить вам запускати важкі ігри без будь-яких перешкод.

 

 

Стандартні системні вимоги Death Stranding для ПК

Комп'ютер ARTLINE Gaming X45v24

  • Процесор: AMD Ryzen 3 3300X (3.8 – 4.3 Ghz)
  • Оперативна пам'ять: 16 GB (DDR4 3200 Gaming)
  • Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 1650 (4 GB)
  • Накопичувач: SSD + HDD (240 GB + 1 TB)

 

Високі системні вимоги Death Stranding для ПК

Комп'ютер ARTLINE Gaming X61v08

  • Процесор: AMD Ryzen 5 3600 (3.6 – 4.2 Ghz)
  • Оперативна пам'ять: 16 GB (DDR4 2666 Gaming)
  • Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 1650 SUPER (4 GB GDDR6)
  • Накопичувач: SSD + HDD (240 GB + 1 TB)

 

Ультра системні вимоги Death Stranding для ПК

Комп'ютер ARTLINE Gaming X53v19

  • Процесор: Intel Core i5-9400F (2.9 – 4.1 Ghz)
  • Оперативна пам'ять: 16 GB (DDR4 2666 Gaming)
  • Відеокарта: Nvidia GeForce GTX 1660 SUPER (6 GB)
  • Накопичувач: HDD (1 TB)

 

4К системні вимоги Death Stranding для ПК

Комп'ютер ARTLINE Gaming X81v07

  • Процесор: AMD Ryzen 7 3700X (3.6 – 4.4 Ghz)
  • Оперативна пам'ять: 16 GB (DDR4 3200 Gaming)
  • Відеокарта: Nvidia GeForce RTX 2060 (8 GB)
  • Накопичувач: SSD + HDD (240 GB + 2 TB)

 

 

Питання та відповіді

 

  • Чи запуститься Death Stranding на Windows версії 1607?
  • Ні, гра вимагає більш нової версії Windows, ймовірно – 1909.

 

  • Пропадають текстури в Death Stranding?
  • Для того, щоб не пропадали текстури в Death Stranding, встановіть драйвер версії 451.67 (для Nvidia), після чого перезавантажте комп'ютер. Також можна випробувати і більш нові версії драйверів, окрім 451.77 – на ньому була помічена дана проблема.

 

  • Де купити Death Stranding?
  • В офіційному магазині Steam.