background
Комп’ютери, ноутбуки, комплектуючі, периферія та аксесуари, вигідні ціни Каталог товарів
Спілкуємося українською?
Залишити російську
Комп'ютери Artline Комп'ютери Artline 0 1 2 3 4 5 6 7 0 1 2 3 4 0 0 1 2 3 4 5 6 7 8 0 1 2 3 4 0 1 2 3 4 5 6 Сервери Artline 3D пристрої та аксесуари 3D пристрої та аксесуари 3D принтери Філаменти та смоли Запасні частини 3D сканери Одноплатні комп'ютери Додаткове обладнання Гравери Ноутбуки Ноутбуки 0 1 2 3 4 5 0 1 2 3 4 Монітори Комплектуючі Комплектуючі Відеокарти Процесори Материнські плати Оперативна пам'ять Системи охолодження Корпуси QUBE Блоки живлення SSD накопичувачі HDD накопичувачі Звукові карти Карти відеозахоплення Контролери Додаткові аксесуари Обладнання для майнінгу Комп'ютерна периферія Комп'ютерна периферія ДБЖ, стабілізатори, батареї Клавіатури Мишки Килимки для мишки Навушники та гарнітури Мікрофони Крісла Комп'ютерний стіл Кріплення для монітора (кронштейни) Веб-камери Ігрові контролери Акустичні системи Мережеві фільтри Принтери та БФП Обладнання для проведення конференцій Графічні планшети Презентери Аксесуари для клавіатур та мишок Витратні матеріали USB флешки Перехідники та адаптери Командна панель для ПК Шредери Мережеве обладнання Мережеве обладнання Маршрутизатори Комутатори Точки доступу / Ретранслятори Wi-Fi адаптери Bluetooth адаптери Мережеві карти та адаптери IP телефони Мережеві сховища (NAS) LAN-кабелі (патч корди) PoE адаптери Powerline адаптери VoIP-шлюзи Медіаконвертери Підсилювачі зв'язку Модеми Трансивери KVM-Перемикачі Комутаційні шафи Стійки Патч-панелі Блоки розеток Електрогенерація Електрогенерація Системи збереження енергії Енергостанції Зарядні станції Генератори Інвертори Акумуляторні батареї Повербанки Сонячні панелі Зарядні станції для електромобілів Пуско-зарядні пристрої Батарейки та акумулятори Аксесуари електрогенерація Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Електроніка, ТВ, мобільні гаджети Смартфони Планшети Електронні книги Кнопкові телефони Смарт-годинники Аксесуари Карти пам'яті Телевізори Проєкційне обладнання Фотоапарати Освітлення Автомобільні насоси Автомобільні пилососи Відеореєстратори Повітродувки Ігрові консолі Розумний дім та безпека Розумний дім та безпека Сигналізації Камери відеоспостереження Мережеві IP відеореєстратори Панелі виклику Аксесуари для відеоспостереження Розумні розетки Смарт приставки Програмне забезпечення Програмне забезпечення Операційні системи Офісні програми Ігри Побутова техніка Побутова техніка Кондиціонери Зволожувачі повітря Роботи пилососи Ваги Обігрівачі Чайники Електрогрилі Мийки високого тиску Активний відпочинок та туризм Активний відпочинок та туризм Окуляри для керування дронами Пульти керування для дронів Приймачі та передавачі для дронів Квадрокоптери (дрони) Автохолодильники Каністри Ліхтарики Туристичний посуд Туристичні пальники Гамаки Дорожні валізи Сумки Електротранспорт Електротранспорт Електровелосипеди Електросамокати Електроскутери
#resheniya-dlya-igr

Істинна кінцівка Cyberpunk 2077

cyberpppp

Подейкують, що в Cyberpunk 2077 немає істинної кінцівки. Мовляв кожна має свій сенс і власну вагу в історії найманця V, котрий може стати як легендою Найт-Сіті, так і другом Арасаки. І не тільки. Плутанина з кінцівками почалась після релізу DLC Phantom Liberty. Якщо запустити доповнення після проходження, V залишиться на Землі, що вказує на істинність декотрих інших варіантів. Чи ні? Сьогодні ми розплутаємо цей клубок з мережевих кабелів, імплантів і різких сценарних ходів. А перед цим залишу ваше запрошення на сайт інтернет-магазину Артлайн, де ви завжди можете придбати топовий ігровий ПК. Ловіть знижку до школи на товари від Kingston до 24% протягом наступних 11 днів.

 

ДИВИСЬ ЦЕЙ РОЛИК НА YOUTUBE

 

Cyberpunk 2077 має шість фіналів, якщо не враховувати фінали DLC. Кожен з них розкриває одну з сюжетних гілок, дозволяючи нам вповні зануритись в ту чи іншу історію. І це справді так: кожне нове проходження на іншу кінцівку відкриває завісу, котру можна відкрити лише раз. Питання в іншому – котрі двері правильні?

Так, я вже казав, що істинної кінцівки в Кіберпанку немає – офіційно. Я маю неофіційну думку, до котрої акуратно підведу вас сьогодні під гаслом «канон є» і цей канон доволі жорстокий. Та для того, щоб дістатись до істини, потрібно розібратись в інших фіналах – декотрі з них доволі абсурдні, тоді як інші не вирішують проблему, а заморожують її. Все ж, для початку потрібно відповісти на одне питання – хто такий V? Ми можемо обрати передісторію героя, але жодна з них так і не дасть чітких фактів біографії протагоніста. Єдине, що ми знаємо – це найманець, котрий дуже сильно хоче в вищу лігу. В інших відео по Кіберпанк я розповідав, що світ цієї гри – це несправедлива ієрархічна система зі страшенно глибокою прірвою нерівності. Від імплантів до їжі – нерівність в Найт-Сіті змальовується дуже відкрито. І навіть якщо ти козачок в Корпорації, це не означає що ти спочиваєш на золотих лаврах. Ти дещо вище в соціальному щаблі, та все ж ця висота не так вже й далеко до соціального дна.

Головна мрія Ві – пройти в так звану вищу лігу, а потім і взагалі стати легендою Найт-Сіті. Юнацький максималізм головного героя згасає, коли він дізнається про власну приреченість. Звісно, тут ми можемо поводитись так, як того захочемо, однак варіант депресульки в діалогах є постійно, що теж натякає на далеко не найкращий стан Ві. Під нього й підганяють кінцівку під назвою «Інший шлях», де Ві просто накладає на себе руки на балконі. Це найбільш безпонтова і без’яєчна кінцівка, котра не відповідає нашим діям до сцени на балконі, тож – це фейкова кінцівка.

Наступна кінцівка в рейтингу – піти за Арасаку, але в кінці обрати вірант відправитись на Землю, щоб дожити там свої останні 6 місяців. Цей варіант може перегукуватись з кінцівкою Phantom Liberty, будучи прямою передісторією DLC. Та про нього ми поговоримо пізніше. Що не так з цим фіналом? Як ми знаємо, обравши Арасаку і допомігши Ханако, нас будуть лікувати, але вилікувати так і не зможуть. Корпорація, котра й стала причиною нашої проблеми, не зможе стати її вирішенням. Єдиний варіант – довіритись їм і перенести свою свідомість до Мікоші, щоб колись Арасака перенесла вас до нового тіла. Звучить не так погано, тим паче ми врятували життя самого Імператора та його доньки, що не може просто так залишитись без винагороди. Все ж, Корпорації в цьому світі – це хижі звірі, котрі думають лише про владу та збагачення. Їх не цікавлять сентименти, тому дана кінцівка – це заморозка конфлікту. Цей фінал не вирішує нічого і ніяк не розв’язує шлях Ві, тому він примарно фейковий фінал з елементами хоррору, котрі вказують на його невірність.

Далі в рейтингу фінал за Панам і кочівників. Дуже часто цю кінцівку трактують як позитивну або взагалі істинну, та насправді це такий ж примарно-фейковий варіант, як і кінець за Арасаку. От лише більш позитивний. Якщо ми розвиватимемо стосунки з Панам Палмер, ми зможемо вийти живим з Арасака-тауер, а після ще й отримати надію на порятунок. В кінці Панам каже, що знає людей, котрі витягували з того світу і не таких мерців як Ві. Вона не уточнює хто це, та швидш за все мова йде про Clan Techs – це група мандрівних технарів, котрі в цьому світі можуть майже що все. Такі собі чарівники технологій, котрі розбирались з ситуаціями куди складнішими ніж у Ві. Клан-Текс вміють працювати з нейроінтерфейсами та глибоким копіюванням свідомості, діють незалежно від Корпорацій. Погодьтесь, якщо мова йде про них, то звучить дана кінцівка доволі переконливо, от лише про цей клан не згадується в грі, є він лише в лорі світу Кіберпанк. Тим паче ми все одно не маємо однозначної відповіді на наше запитання – чи зможуть, чи захочуть і чи взагалі знайдуться ці технологи? Примарно-фейкова кінцівка.

Тепер ж щаслива кінцівка без хеппі-енду як такого. Це одна з кінцівок доповнення Phantom Liberty, в котрій нам потрібно піти за НСША. Вірніше, вихід на цю кінцівку подвійний, лиш з невеликими нюансами, котрі не стосуються сьогоднішньої теми. Сорі, та наливати води на півтори години в темпі асфальтового катка не в моєму стилі, тож сфокусуємось на головному чіткіше. Лише НСША в Cyberpunk 2077 реально зможуть позбавити нас від біочіпа. Біда лиш в тому, що разом з біочіпом довелось зняти всі імпланти і Ві більше ніколи не матиме змоги їх вставляти. Ві доведеться жити в тілі простої людини в світі майбутнього і просто стати ніким. Не легендою Найт-Сіті, як і хотів наш герой з самого початку, а просто ніким. Це і є примарна свобода, ціна, котру ми платимо, і це погана кінцівка. Вона йде всупереч головних переконань Ві і залишає нас беззахисними в новому, але жорстокому світі. Та що дійсно дивує, то це невеликі можливості Арасаки. Ці хлопці навіть зі своєю технологією не змогли впоратись – ну майже зі своєю, адже створила «Душогуб» Альт Канінгем. Все ж за такий проміжок часу можна було якось з цим всім владнати, чи не Windows Vista! Фактично лише НСША змогли від'єнати чіп – більше ніхто в грі цього зробити не зміг, що свідчить про їхні обширні можливості. Все ж кінцівка одна з найгірших.

Наступний пласт фіналів стосується Джонні, і, скажу вам, не лише сам пласт, але й все тут загалом стосується саме Джонні. Адже Джонні – це і є головний герой Cyberpunk 2077. Вся ця історія, історія з безіменним найманцем Ві, котрий займався дрібними крадіжками і чисто випадково став машиною для вбивства легенд Найт-Сіті а.к.а. Скіф зі Сталкер 2 – все це лише вид збоку на головну історію, історію Джонні Сільверхенда, котра, попрошу, триває майже що століття! Рок-зірка революціонер, котра перетворюється на терориста задля порятунку простих людей, яка в результаті втрачає душу і потрапляє до цифрової в’язниці на багато років, а після стає енграмою в голові дрібного вуличного найманця. Може, порівняємо історію Ві з історією Сільверхенда? Та тут і порівнювати немає що, адже Ві повинен асоціюватись з гравцем, бути так званим бойовим свідком, а не головним героєм. Відсутність біографії, якихось особливих переконань та й емоцій як таких у Ві – навмисний хід задля сприйняття Ві як власного Я самим гравцем. Немов Джонні сидить саме у нас в голові, а варіантів відповіді лише три, та й то часто два з них – нейтральні і не приводять ні до чого. Що найважливіше – геймплейно виходи на кінцівки з Джонні найбільш технічні.

Якщо до всіх інших кінцівок достатньо просто робити те, що кажуть, то для виходи на кінцівки з Джонні треба вибудовувати з ним хороші стосунки всю гру. Нам завжди підсовують варіанти бути мудаком і поводитись як тряпка для підлоги, та якщо розуміти просту істину, діалоги вестимеш вірно – Джонні завжди говорить правду. Джонні в цій грі завжди правий. Якщо ви проходите свідомо і вдумуєтесь в кожен вибір і кожну цитату Джонні, ви розумієте його правоту. Він щоразу говорить логічні і зважені речі, які згодом виявляються правдою. Ще б пак, цей чувак знає людей, тим паче з таким солідним досвідом за спиною! Я дійшов до цього саме в недавньому проходженні, хоч за всі роки існування цієї гри проходив її на безліч інших кінцівок. Саме Джонні завжди бажатиме нам насправді добра, якщо ми не будемо поводитись як рагуль. Якщо слухати Джонні, підходити до нього з розумінням, йти йому на зустріч і давати тіло час від часу – він обов’язково робитиме все, щоб хоч якось нам допомогти. Він виказуватиме свої істинні почуття до нас, а з цього чувака багато не витягнеш. Та і тут є проблема – якщо занадто часто йти йому назустріч, після втратиш тіло. Сільверхенд перепише твою свідомість, тому й тут треба бути обачним. Ну а найкраща обачність – необачність. Якщо завтикати на сцені з балконом, де і вирішуються всі кінцівки гри, на відміну від інших кінцівок Джонні з добрими відносинами, які треба будувати все проходження, Джонні запропонує штурмувати Арасака-тауер вдвох. Це секретна кінцівка, яка теж може бути каноном, та і тут є певна проблемка. 

Тоді як ми завалимо всіх і помстимось Смешеру, ми підключимось до Мікоші і зустрінемось з Альт Канінгем, котра скаже, що наше тіло починає сприймати нашу свідомість як ворожу, тоді як свідомість Джонні навпаки приймає. Тут навіть за найкращих стосунків з Джонні Ві скаже, що він мудак, але вибір є: віддати тіло Джонні і піти з Альт за Темний Заслон, щоб стати її частиною і перетворитись на щось більше або піти і дожити свої 6 місяців в реальному світі. Треба сказати, що вихід на цей діалог і на цей вибір є й в інших фіналах за Джонні. Та навіть тут є розвилка – ми підемо найцікавішим фіналом в цьому варіанті, а саме – залишитись в своєму тілі. Через деякий час на нас вийде пан Блакитноокий – це своєрідний Гюнтер о’Дім в світі Кіберпанк. Голубоокий запропонує нам 100% порятунок, та для цього нам треба штурманути найбільшу цифрову в’язницю Арасаки в космосі, на що ми погоджуємось. Гра закінчується непрозоро, але це все одно друга найближча кінцівка до істинної. Не перша тому, що не дає прямої відповіді на долю Ві, ніби зав’язка для Кіберпанк 2. Сам містер Блакитноокий – це потужний іскін, який зумів вийти з-за Чорного Заслону. Він настільки потужний, що насправді може керувати всім Найт-Сіті. Блакитноокий насправді контролює головну корпорацію Найт і підпорядковує собі все місто. Саме він стояв за переписуванням свідомості майбутнього мера Пералеса – постать Блакитноокого можна побачити навпроти останнього місця зустрічі. Тобто більшість еліт контролює потужний іскін, більшість корпорацій теж. Штучний інтелект підпільно править цим світом, а люди в ньому – лише іграшки. Блакитноокий настільки потужний, що може в одній з кінцівок сто відсотково врятувати Со-Мі на Місяці. Свідчить це про те, що і нас він може врятувати. 

Все ж, як на мене це не істинна кінцівка гри, хоч і безперечно найцікавіша. Я казав, що Кіберпанк 2077 – це про Джонні Сільверхенда, котрий навіть після багато років цифрового ув’язнення продовжив боротьбу в іншому тілі. Все впирається в діалог в Мікоші з Альт – чи ми віддамо тіло Джонні, чи відправимось до Блакитноокого. Якщо ми віддамо тіло Джонні, він покине Найт-Сіті на автобусі і почне нове життя, а Ві назавжди стане частиною Альт. Це і є істинна кінцівка Кіберпанк 2077, оскільки лише в такому випадку всі поставлені цілі досягнуті: Арасака в занепаді, Ві став легендою Найт-Сіті, а Джонні отримав свободу, істинну свободу, а не примарну, не примарний і мізерний шанс на виживання. Лише в такому випадку гра не залишає в кінці «хтозна що там буде», вона розставляє всі крапки над і. Джонні відпускає старе життя і починає нове, в новому тілі, в новому місті. Можливо, в Чикаго, де можуть розвернутись події Кіберпанк 2? Хтозна. Позитивних варіантів для Ві тут немає, лише декотрі з надією на краще, і декотрі абсолютно відірвані від реальності й істинних мотивів Ві. Джонні не забуде нашого героя, себто – нас. І це ще одна гра зі свідомістю.