Компанія Nvidia пропонує клієнтам професійні відеокарти серії Ada Lovelace. Модель RTX 6000 Ada стала дебютним варіантом цих графічних процесорів. Така відеокарта здатна вирішити навіть найскладніші завдання за допомогою відеопам'яті на 48 Гб та величезної продуктивності, одинарна точність якої становить до 91.1 терафлопс.
Цей клас відеокарт орієнтований на надійність та стабільність. Це досягається шляхом встановлення системи з низьким енергоспоживанням та частотою. Подібні графічні процесори мають великий обсяг відеопам'яті. Зараз 48 Гб відеопам'яті – це вдвічі більше, ніж користувачі можуть отримати від відеокарт GeForce. Не зовсім правильно порівнювати споживчі та професійні відеокарти, але отримані результати дозволять вам побачити реальний рівень продуктивності.
Зміст:
- Тестова установка
- Монтаж відео: DaVinci Resolve Studio
- Монтаж відео: Adobe Premiere Pro
- Покращення відео/фото за допомогою ШІ: Topaz AI Suite
- Розробка ігор / віртуальне виробництво: Unreal Engine
- Графічний рендеринг: V-Ray
- Графічний рендеринг: OctaneRender
- Графічний рендерінг: Redshift
- Графічний рендерінг: Blender
- Де можна купити відеокарти NVIDIA RTX 6000 Ada та RTX A6000?
Тестова установка
У тестах ми побачимо, як функціонує пристрій NVIDIA RTX 6000 Ada. Також ми проведемо порівняння з минулим поколінням графічних процесорів, наприклад RTX А4000, А5000, А6000. Для отримання більш точних результатів до тестів ми додали Quadro RTX 6000.
Ще ми захотіли провести порівняння з AMD, тому були обрані найефективніші пристрої Radeon PRO WX 9100 та W6800. Ці дві моделі відеокарт є топовими на даний момент. Наша тестова система буде однією з найшвидших. Вона базується на AMD Threadripper Pro 5975WX, що дає змогу нівелювати можливі вузькі місця процесора.
Монтаж відео: DaVinci Resolve Studio
Наш перший тест дозволив побачити продуктивність 6000 Ada у програмі DaVinci Resolve Studio. Відмінною особливістю даного нелінійного редактора стала можливість застосування високопродуктивних відеокарт та установок із кількома такими пристроями. Цей софт використовується в таких цілях:
• дебайеризація медіафайлів RAW;
• кодування/декодування Н.264/HEVC;
• обробка ефектів GPU.
Якщо подивитися на загальну продуктивність, то 6000 Ada випереджає А6000 на 12%. Завдяки такій продуктивності вона також випереджає на 40% Radeon PRO W6800.
У другому тесті використовувалися ефекти із прискоренням на відеокарті. Тут 6000 Ada спромоглася продемонструвати всі свої переваги. Цей графічний процесор став швидше на 50% порівняно з А6000 і вдвічі перевершив Radeon PRO W6800. Такі ефекти із прискоренням у відеокарті є вузьким місцем для процесора, тому 6000 Ada дозволяє отримати суттєве збільшення продуктивності, особливо при масштабуванні кількості графічних процесорів.
При кодуванні/декодуванні Н.264/HEVC використовуються спеціальні чіпи, що дозволяє отримувати однакову потужність для відеокарт одного сімейства. У наших тестах А6000 Ada є на 17% швидше, ніж А6000 та на 80% швидше Radeon PRO W6800. Комп'ютери з відеокартою RTX A5000 слабші на 16%.
Для мультимедіа RAW відсутня суттєва різниця у продуктивності. Тут 6000 Ada показує приблизно аналогічні результати, як і A6000. Якщо зробити загальний висновок, то 6000 Ada відмінно підходить для цього софту. За багатьма напрямами дана відеокарта істотно випереджає інші графічні процесори.
Монтаж відео: Adobe Premiere Pro
Якщо провести порівняння з DaVinci Resolve, то тут немає такої великої прив'язки до відеокарти. При цьому потужний графічний процесор може суттєво вплинути на робочий процес. Якщо подивитися на оцінки цього тесту, 6000 Ada виходить на перше місце. Найближчий конкурент А6000 відстає на 10%, а Radeon PRO W6800 поступається приблизно 50%. Низькі оцінки цієї відеокарти від AMD можуть бути пов'язані з несправним драйвером. Найближчим часом ми очікуємо кращої оптимізації цього софту.
Кожна оцінка тесту базується на кількох завданнях, які обмежені центральним процесором. У цьому напрямку 6000 Ada показує хороші результати, випереджаючи переслідувачів PRO W6800 на 43% та А6000 на 24%.
На 3 графіку демонструються середні показники для HEVC та Н.264. Для виконання цих завдань AMD запропонувала покращені відеокарти Radeon 7000. При цьому графічний процесор PRO W6800 базується на застарілій архітектурі, тому ми побачили погану продуктивність тестів для HEVC 8К.
Якщо провести порівняння з А5000 та А6000, то у 6000 Ada можна побачити незначні переваги у швидкості. Ми думали, що нова відеокарта буде значно продуктивнішою. Наприклад, у цьому тесті на DaVinci Resolve вона випередила попередні моделі на 17%. Ми вважаємо, що проблема може бути пов'язана з тим, що Premiere Pro не має нових опцій кодування/декодування, які підтримує 6000 Ada.
На 4 графіку демонструються можливості пристроїв під час дебайєризації кадрів RED RAW. Ця сфера може бути вузьким місцем центрального процесора. Тому у продуктивності відеокарт відсутня суттєва різниця.
Покращення відео/фото за допомогою ШІ: Topaz AI Suite
Перед вивченням результатів тестів ми хочемо повідомити, що продуктивність відеокарти залежить від вибраної програми у Topaz AI Suite. Ми зосередилися на чотирьох програмах: DeNoise AI, Sharpen AI, Gigapixel AI, Video AI.
На першому графіці демонструється загальний бал тестування. Результати складаються із середнього арифметичного показника для кожної з цих програм. При цьому рівень продуктивності для кожної програми може суттєво змінюватися. У підсумковому рейтингу перше місце посіла карта 6000 Ada, але в інших тестах вона поступалася конкурентам.
На другому графіку можна побачити Topaz Video AI. Тут 6000 Ada перевершує найближчого конкурента А6000 за швидкістю на 12%. Radeon PRO W6800 поступається А6000 на 14%.
Ми розглянемо ще три програми для роботи з фотографіями. На графіку 3 пропонуються результати Gigapixel AI, на графіку 4 – для Sharpen AI. У цих тестах 6000 Ada спромоглася на 10% обійти А6000. З софтом Gigapixel AI карти від AMD працюють погано, тому 6000 Ada за швидкістю випереджає картку від цього виробника на 60%.
Остання програма, що тестується – це DeNoise AI, підсумки демонструються на графіку 5. Ми нагадаємо, що при роботі з цим додатком відеокарта особливого значення не грає. Обробкою файлів тут займається штучний інтелект.
Все це призвело до того, що різниця у продуктивності графічних процесорів тут невелика. 6000 Ada відстала від конкурентів, але це невелика різниця, яка перебуває у рамках похибки.
Розробка ігор / віртуальне виробництво: Unreal Engine
Тут ми проводили тест сцен із трасуванням променів і без них. Це дозволяє отримати необхідні результати про карту та побачити, як зможуть виграти робочі процеси від нових відеокарт. Явним переможцем тестів стала 6000 Ada, цій відеокарті вдалося генерувати FPS на 60% більше, ніж у А6000. Зараз для більшості робочих процесів, наприклад, розробка гри, виробництво віртуального контенту, не потрібні підвищені частоти кадрів для повсякденної роботи. Це дозволяє демонструвати більше ефектів на екрані, зберігаючи потрібну якість.
Деякі користувачі Virtual Production можуть бути розчаровані тим, що немає NVLink. Цей софт один GPU виділяє для зовнішньої піраміди, інший – для усіченої. Всі ці завдання технічно можна виконати через PCIe, але порівняно з NVLink спостерігається суттєве зменшення доступної пропускної спроможності. Якщо знизити продуктивність, то цю пропускну здатність можуть швидко перевищити такі показники:
• бітова глибина;
• частота кадрів;
• висока якість.
У сфері віртуального виробництва відеокарти від AMD не знаходяться на лідируючих позиціях. При цьому вони залишаються актуальними у сфері розробки комп'ютерних ігор завдяки об'єму відеопам'яті 32 Гб та підвищеній продуктивності під час розтеризації.
Графічний рендеринг: V-Ray
Цей тест можна назвати зразковим для відеокарти 6000 Ada. Вона спромоглася вдвічі випередити конкурента А6000. Подібні відеокарти показують чудові результати, якщо одночасно працює кілька графічних процесорів. Тут можуть працювати до 3 відеокарт на одній робочій станції. При цьому багато споживчих відеокарт обмежені можливістю використання 2 пристроїв. Якісні робочі станції Artline дозволяють підключати максимальну кількість графічних процесорів. Для отримання максимальної ефективності у рендерингу 6000 Ada буде оптимальним вибором.
Графічний рендеринг: OctaneRender
Раніше в V-Ray ми спостерігали, як 6000 Ada ефективно працювала з цим движком рендерингу. Лідер на 83% швидше А6000, тому апаратне забезпечення для виконання цих завдань не йде в жодне порівняння. Це найкращий варіант серед графічних процесорів у рендерингу.
Графічний рендерінг: Redshift
Тести з Redshift Benchmark наочно демонструють самі результати, які ми бачили в інших варіантах рендерингу. 6000 Ada виконала тест за 87 секунд, що швидше за А6000 на 83%. Quadro RTX 6000 продемонстрував показник 242 секунди, що в 3 рази повільніше лідера. Комп'ютери з відеокартою RTX A4000 також відстають у 3 рази.
Графічний рендерінг: Blender
Особливістю даного графічного рендерера стало те, що його підтримує AMD та NVIDIA. У цій галузі довгий час NVIDIA була домінуючим виробником пристроїв, а API-інтерфейс Optix та CUDA демонстрували потужні результати.
У Blender найбільший приріст має 6000 Ada, результати цього графічного процесора на 117% більші, ніж у А6000 і в 3.5 рази більші, ніж у Quadro RTX 6000. У наших тестах присутні відеокарти від AMD, вони ще мають можливість повернути втрачені позиції в рендерингу.
Де можна купити відеокарти NVIDIA RTX 6000 Ada та RTX A6000?
В інтернет-магазині Артлайн пропонуються клієнтам такі відеокарти. Користувачі можуть детально вивчити їх параметри та вибрати оптимальний варіант. 6000 Ada є лідером у всіх наших тестах, на другому місці йде А6000. У будь-якому випадку саме ці дві відеокарти зараз лідирують у галузі створення контенту.
м. Київ, вул. Кирилівська, 104
- (080) 033-10-06
- (044) 338-10-06
- (066) 356-10-01
- (097) 356-10-01
- (063) 356-10-01