Radeon RX 6800 XT – це високопродуктивна ігрова відеокарта AMD. Карта вже якийсь час знаходиться в наших лабораторіях, і сьогодні ми можемо показати вам, як працює даний графічний процесор. Але одразу скажемо, що продуктивність у нього на дуже високому рівні! Це стало можливо завдяки тому, що модель пропонує значний обсяг відеопам'яті – 16 ГБ.
Зміст:
Особливості карти
6800 XT заснований на архітектурі RDNA2 з використанням 7-нанометрового процесу TSMC. Графічний процесор містить 4608 ядер, 288 TMU та 128 ROP у 72 CU. Ядра працюють з тактовою частотою до 2250 МГц, а з 16 ГБ пам'яті GDDR6 16 Гбіт/с на шині пам'яті шириною 256 біт він має пропускну здатність 512 ГБ/с. Він розрахований на 300 Вт TBP і, звичайно, підтримує PCI Express 4.0.
Також є такі важливі функції, як підтримка трасування променів, 128 МБ AMD Infinity Cache та загальна пам'ять доступу. AMD демонструє новий дизайн еталонної карти Radeon, який виглядає значно краще ніж більшість сучасних моделей. Давайте перейдемо до результатів тестування.
Устаткування тестового стенду
Тестова платформа включала наступні комплектуючі:
- Процесор AMD Ryzen 9 5950X;
- Кулер Noctua NH-U12S;
- Материнську плату Gigabyte X570 AORUS ULTRA;
- 4 модулі DDR4-3200 загальним об'ємом 64 ГБ;
- Твердотільний SSD Samsung 970 Pro 1 ТБ;
- Операційна система Windows 10 Pro 64-bit.
Для отримання результатів використовувалися відеокарти:
- Radeon RX 6800 XT 16 ГБ GDDR6;
- Radeon RX 5700 XT 8 ГБ GDDR6;
- Radeon RX 5700 8 ГБ GDDR6;
- Radeon VII 16 ГБ HBM2;
- Radeon RX Vega 64 8 ГБ HBM2.
Результати тестів
Ми використовуємо тестову систему із процесором Ryzen 9 3950X. Даний ЦП мало впливає на продуктивність 1440p і практично не обмежує результати 4K, тому з використанням нових моделей, зокрема, 5950X, зміниться дуже мало.
Почнемо з однієї із нових ігор. Godfall у роздільній здатності 1440p демонструє дуже високу продуктивність у порівнянні з Radeon RX 6800 XT, перевершуючи всіх своїх конкурентів із великим відривом.
У порівнянні з 5700 XT ми бачимо збільшення частоти кадрів на 92% з 52 до 100 кадрів за секунду, що є величезним стрибком. Звичайно, 6800 XT – графічний процесор іншого рівня, але 5700 XT вважався флагманською ігрою відеокартою AMD попереднього покоління.
При переході на 4K 6800 XT теж на самій вершині, хоча їй вдалося зрівнятися з RTX 3080. Ми також бачимо продуктивність 60 кадрів за секунду при 4K у цьому візуально вражаючому випробуванні.
У той час як Godfall – це гра, яка спонсорується AMD, цього не можна сказати про Watch Dogs Legion. Але навіть у цьому випадку Radeon RX 6800 XT, як і раніше, вражає при роздільній здатності 1440p, показуючи середню швидкість 85 кадрів в секунду при найвищих налаштуваннях якості зображення, які є у грі.
При роздільній здатності 4K ми спостерігаємо невелике зниження продуктивності, проте карта все одно відмінно масштабується при більш високих роздільних здатностях.
Переходимо до Assassin's Creed Valhalla. Radeon RX 6800 XT виключно добре працює в цій програмі, знову ж таки, перевершуючи всіх своїх конкурентів з переконливим відривом при роздільній здатності 1440p. Можливо, нові моделі зможуть покращити продуктивність у цій грі за допомогою майбутніх оновлень драйверів, але на даний момент AMD має серйозну перевагу у продуктивності.
Графічні процесори Ampere можуть відмінно працювати в 4K, тому 6800 XT показує вражаючі результати, хоча цифри вже трохи менші, ніж ті, що ми бачили під час роботи в 1440p.
Dirt 5 – ще одна порівняно нова гра, яка спонсорується AMD, і тут графічні процесори Radeon, зрозуміло, показують чудові результати. Цілком можливо, рано чи пізно конкуренти зможуть частково компенсувати різницю за рахунок оптимізації драйверів. Ще невідомо, скільки часу це займе, враховуючи, що їм знадобилося чимало часу, щоб збільшити продуктивність у Forza Horizon 4, схожій на Dirt 5 грі.
Далі у нас на черзі Death Stranding, і ми знову бачимо вражаючі результати 6800 XT у роздільній здатності 1440p. Тут він може зрівнятися навіть із сучаснішими моделями, трохи випереджаючи все те, що було раніше. Навіть у 4K продуктивність дуже хороша. Ми сумніваємося, що хтось буде скаржитися на таку продуктивність при роздільній здатності 4K.
Результати Microsoft Flight Simulator 2020 у роздільній здатності 1440p є хорошими, з покращенням продуктивності майже на 60% порівняно з 5700 XT, в середньому 51 кадр/с, що ставить його на один рівень із кращими відеокартами сучасності. Тим не менш, продуктивність значно знижується при роздільній здатності 4K, і тепер 6800 XT трохи повільніше. Порівняно з 5700 XT він на 74% швидший.
Якщо говорити про результати Shadow of the Tomb Raider, 6800 XT знову показує значну різницю зі своїми конкурентами при роздільній здатності 1440p. У даному випадку ми не говоримо про той же рівень продуктивності або невелику різницю (на кшталт між 151 і 154 кадрами в секунду). Різниця, як бачите, велика. Знову ж таки, ми бачимо, що 6800 XT непогано справляється з роботою в роздільній здатності 4K.
Частота кадрів у Tom Clancy's Rainbow Six Siege дуже конкурентоспроможна, 6800 XT пропонує чудову продуктивність, видаючи в середньому по 337 кадрів за секунду. 6800 XT також залишався сильним у роздільній здатності 4K. Він здатний видавати в середньому 168 кадрів за секунду, що є чудовим результатом, забезпечуючи високий рівень продуктивності.
Надалі немає ніякого особливого сенсу відображати графіки, так як відеокарти будуть розташовані в тому ж порядку, як і в попередніх іграх. 6800 ХТ краще, ніж будь-який з його конкурентів від AMD. Таким чином, ми просто будемо озвучувати, скільки кадрів в секунду видає графічний процесор в конкретній грі. Як і в діаграмах, ми будемо наводити 2 цифри – середній FPS і мінімальний.
Продовжимо з F1 2020. Тут 6800 XT забезпечує високу продуктивність, у середньому працюючи зі швидкістю 197 кадрів за секунду. Він був на 55% швидше, ніж 5700 XT у 1440p. Збільшення роздільної здатності до 4K призвело до того, що 6800 XT перевершив старіший 5700 XT на колосальні 72% – 124 та 100 fps проти 72 та 59 відповідно. Загалом це чудовий результат. 120+ кадрів за секунду при 4K у F1 2020 – це досить багато.
Переходячи до тестування Gears 5, ми знову бачимо сильну продуктивність 1440p у 6800 XT – 111 та 88 кадрів за секунду. Схоже, ми зіткнулися з демонстрацією відмінного поєднання даної відеокарти з процесором Ryzen 9 3950X. При роздільній здатності 4K графічні процесори Ampere з великою кількістю ядер теж показують себе добре, що призводить до високої продуктивності 6800 XT. Кінцевий результат – 66 та 56 fps.
Horizon Zero Dawn теж добре працює на 6800 XT у роздільній здатності 1440p, забезпечуючи високу продуктивність – 117 та 86 кадрів за секунду. Ми бачимо, що при роздільній здатності 4K результати значно знижуються, але все одно виглядають відмінно – у цій грі відеокарта видає вражаюче 66 та 57 fps. В порівнянні з 5700 XT ми говоримо про покращення майже на 80%.
Результати Assassin's Creed Odyssey дуже відрізняються від Valhalla. При роздільній здатності 1440p 6800 XT рендерить менше кадрів за секунду в Odyssey, тоді як графічні процесори Ampere рендерять більше. В результаті 6800 XT все одно був швидше при роздільній здатності 1440p – 80 і 52 fps, що на 29% швидше, ніж 5700 XT (62 і 40). Потім бачимо, що 6800 XT знову вдається випередити всіх своїх конкурентів. Дана модель видає 65 та 45 fps. 6800 XT виявляється трохи швидше, ніж 5700 XT (у якого було 38 та 28 кадрів за секунду), а саме, на 71%.
World War Z теж чудово показує можливості 6800 XT, яка працює із середньою швидкістю 207 кадрів за секунду (мінімальний fps дорівнює 160). У роздільній здатності 4K цифри не набагато менше – 132 і 122 fps.
Не менш круто виглядають і результати у Metro Exodus при 1440p з цими графічними процесорами вищого рівня – 157 та 134 fps. Дані 4K не обмежуються ЦП, і тут 6800 XT видає в середньому 105 кадрів в секунду при 4K (мінімальний fps становить 90), що виглядає досить добре.
Тестування з Resident Evil 3 показує, що 6800 XT випереджає інших конкурентів від AMD при роздільній здатності 1440p. 190 та 153 кадри в секунду є відмінним рівнем продуктивності. Це неймовірний приріст продуктивності на 92%, порівняно з 5700 XT. У 4K ми також бачимо чудову роботу 6800 XT – 98 та 82 fps. Це ще одне свідчення того, що ця модель відмінно підходить для 4K ігор.
Doom Eternal показує, що 6800 XT видає більше 300 кадрів в секунду при роздільній здатності 1440p (якщо бути точним, 308 fps; мінімальне значення дорівнює 234), забезпечуючи дивовижну продуктивність! Це означає, що він був на 72% швидше, ніж графічні процесори 5700 XT (179 та 141) та Radeon VII (178 та 141). Цей потужний буфер відеопам'яті обсягом 16 ГБ буде добре працювати і при роздільній здатності 4K. У даному режимі 6800 XT вдається перевершити 5700 XT з відривом 127% - 175 та 147 fps проти 77 та 65 відповідно. Продуктивність у порівнянні з високопродуктивними графічними процесорами Ampere також була гарною.
У найпопулярнішій грі Wolfenstein: Youngblood при 1440p відеопроцесор видає 241 кадр/с у 6800 XT (мінімум 165 fps). Це ще одна гра, в якій ми спостерігаємо підвищення продуктивності більш ніж на 90% порівняно з 5700 XT (125 та 87 fps). Radeon RX 6800 XT також вражає і у 4K. 6800 XT у Youngblood працює із середнім значенням 137 кадрів за секунду та мінімальним 122.
Останньою грою, яку ми тестували, є Hitman 2, і, як і в Metro Exodus, ми бачимо чудову «співпрацю» з процесором AMD 3950Х при роздільній здатності 1440p – 126 та 105 fps. Дані 4K не обмежуються ЦП, і 6800 XT показує 81 та 70 кадрів в секунду.
На графіці нижче ви можете бачити ігрову продуктивність у 18 протестованих нами іграх. Ви можете слушно помітити, що ми не брали дані у роздільній здатності 1080p на графіках нижче. Тому ми вирішили виправити це наприкінці огляду. Отже, подивимося на середні дані 1080p, і, як ви можете бачити при цьому нижчій роздільній здатності, Radeon RX 6800 XT теж показує хороші результати.
Якщо взяти середні результати всіх 18 ігор при роздільній здатності 1440p Radeon RX 6800 XT (показані на графіках та в тексті вище), ми побачимо, що порівняно з 5700 XT має місце приріст продуктивності в середньому на 67%. Це справді вражає. У 4K RTX 6800 XT був набагато швидше, ніж 5700 XT. Розглянутий графічний процесор RDNA2 був швидшим, і це, очевидно, суттєве підвищення продуктивності, навіть з урахуванням доступності.
Дивлячись на дані в роздільній здатності 1080p, ми бачимо, що в порівнянні з 5700 ХТ, 6800 XT Radeon має вдвічі більше VRAM і, отже, видає більш високий рівень продуктивності.
У відео нижче представлені результати тестування ще у 20 іграх.
Продуктивність трасування променів
Можливості, які повинна підтримувати відеокарта високого рівня, повинні обов'язково включати такі речі, як трасування променів. Хоча на сьогоднішній день існує небагато ігор, в які варто грати із включеною цією функцією, у майбутньому вона, напевно, стане більш поширеною. Тому ми вирішили згаяти час на тестування продуктивності трасування променів.
Перша гра з досить безглуздими тіньовими ефектами, тобто з трасуванням променів – це Dirt 5. У ній бачимо зниження продуктивності лише на 20% порівняно з грою без цієї функції. Те саме спостерігається і в Shadow of the Tomb Raider. На даний момент ми не знаємо, що робити з продуктивністю трасування променів 6800 XT, тобто, що робити, щоб збільшити її. Ця функція просто не дає бажаного результату, як і в інших відеокартах.
Де придбати комп'ютер з Radeon RX 6800 XT
У магазині Артлайн є багато готових моделей персональних комп'ютерів з відеокартою Radeon RX 6800 XT. Ви також можете замовити конфігурацію окремо.
м. Київ, вул. Кириловська, 104
- (080) 033-10-06
- (044) 338-10-06
- (066) 356-10-01
- (097) 356-10-01
- (063) 356-10-01