Cyberpunk 2077 – комп'ютерна гра в жанрі action–RPG, що розробляється польською студією CD Projekt RED. Реліз гри повинен відбутися 19 листопада 2020 року на таких платформах як Microsoft Windows, Sony PlayStation 4, Sony PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X.

 

Підібрати ігровий комп'ютер

 

Зміст:

  1. Ігрові комп'ютери для геймінгу
  2. Про гру
  3. Системні вимоги ігрового ПК для Cyberpunk 2077
  4. Як підібрати оптимальний ПК для Cyberpunk 2077
  5. Огляд гри Cyberpunk 2077
  6. Атмосфера
  7. Геймплей
  8. Графіка
  9. Підбираєм оптимальний ПК для Cyberpunk 2077 від ARTLINE
  10. Питання та відповіді

 

 

Про гру

 

В Cyberpunk 2077 ми потрапляємо в недалеке майбутнє, в якому люди активно використовують технології, щоб удосконалити власний організм. Ви граєте за персонажа на прізвисько V, історія якого пов'язана з містом Найт–Сіті, що в Каліфорнії. Він – найманець, який бажає піднятися з самих низів, використовуючи для цього будь–які методи.

 

ЯК ВИГЛЯДАЄ CYBERPUNK 2077 В 2022-МУ? ОГЛЯД НА YOUTUBE ВІД ARTLINE!

 

Реліз гри переносився кілька разів. 18 червня 2020 року CD Projekt RED знову перенесла вихід на кілька місяців і, сподіваємося, це перенесення буде останнім.

 

 

Системні вимоги ігрового ПК для Cyberpunk 2077

 

Системні вимоги для Cyberpunk 2077 були представлені ще в 2018 році. Варто відзначити, що вони здадуться вам оптимальними, за рахунок чого пограти в нове творіння від CD Projekt RED зможе велика кількість гравців. Як пам'ятаємо по третій частині «Відьмака», компанія завжди відмінно оптимізує свої ігри, демонструючи високий рівень професіоналізму і відповідальності. Виглядають системні вимоги наступним чином:

 

Мінімальні системні вимоги Cyberpunk 2077

 

Рекомендовані системні вимоги Cyberpunk 2077

 

 

Як підібрати оптимальний ПК для Cyberpunk 2077

 

Який процесор потрібен для Cyberpunk 2077

Офіційні характеристики стверджують, що Cyberpunk 2077 зможе запуститися навіть на 2–ядерному процесорі, який працює на чотири потоки. Якщо така інформація виявиться правдою – це прекрасна новина для власників слабких ПК. Для комфортної гри вам знадобляться процесори нових поколінь, і їхня кількість ядер починається з чотирьох. Зверніть увагу на такі процесори як Intel Core i5–9600K і AMD Ryzen 7 2700 для гри на високих налаштуваннях. Для гри в 4К радимо вам звернутися за допомогою до Intel Core i7–10700K.

 

Яка відеокарта потрібна для Cyberpunk 2077

У плані відеокарти Cyberpunk 2077 виставляє високі вимоги. Коротше кажучи, вам потрібна відеокарта ігрового плану, вибір якої можна почати з Nvidia GeForce GTX 960 (за рекомендацією розробників). Для комфортної гри ми радимо вам зупинитись на 10–й серії відеокарт Nvidia, для гри в 4К вам знадобитися ігрова серія RTX. Гра підтримує технологію трасування променів, а також технологію підвищення продуктивності Nvidia DLSS 2.0. Так в грі відображення з трасуванням променів можуть тягнутися до декількох кілометрів. Використовуються вони для всіх типів поверхонь.

 

Скільки ОЗУ і який накопичувач потрібен для Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077 не змусить вас обзаводитися ще однією планкою ОЗУ, якщо на борту знаходиться від 6 до 8 гігабайт DDR4. Для гри в 4К планочку доведеться прикупити, підвищивши загальний показник до 16 гігабайт. У плані накопичувача радимо вам вибрати комбінацію SSD + HDD, так як гра важитиме пристойно.

 

 

Огляд гри Cyberpunk 2077

 

Атмосфера

Cyberpunk 2077 переносить нас у світ майбутнього, в світ нових технологій і старих людських проблем. Автори з CD Projekt RED не раз стверджували, що, розробляючи гру, вони відштовхувалися від старих канонів жанру кіберпанк. До них відносяться книги Вільяма Гібсона і Філіпа Діка. Останній зумів зробити справжню революцію в жанрі своїм романом «Чи мріють андроїди про електровівць?», за яким в 1982 році Рідлі Скотт зняв фільм «Той, хто біжить по лезу». Тематичний кінематограф – наступне джерело натхнення. В одному інтерв'ю голова CD Projekt RED порадив подивитися такі фільми як «Акіра» і «Привид в обладунках». До цього списку неможливо не додати «Матрицю», адже в початкових версіях Cyberpunk 2077 була можливість бігати по стінах, яку пізніше викреслили з гри. «Джонні–Мнемонік» – наступний фантастичний бойовик, чия концепція близька кіберпанку. Але пов'язує останні два фільми не тільки жанр, а й актор. Дізнавшись про те, що Кіану Рівз з'явиться в новій грі від поляків, публіка просто вибухнула одами і апофеозами голлівудському акторові. Рішення виправдало себе більш ніж, до того ж сам Кіану обожнює подібні фільми й ігри ( «Той, хто біжить по лезу» його улюблений, якщо що). Але яку ж роль він виконає в грі? Як повідомлялося раніше, роль у актора буде важлива. У грі він – Джонні Сільверхенд, рокер і гітарист з кібернетичною срібною рукою, який буде допомагати головному герою. Він позиціонується як один з головних персонажів, тому ми вважаємо, що Рівз отримає безліч екранного часу.

Не варто забувати і про «Божевільного Макса», відсилання до якого ми знаходимо, пересуваючись на автомобілі. Дизайн автівок, зовнішність персонажів, і навіть схожість головного героя на Тома Харді висловлює свою частку подяки. До речі, CD Projekt RED сильно люблять звертати увагу на подібні речі, через що частенько надсилають вітання різним художнім творам і їх авторам зі святами. Величезна кількість пасхалок в грі нагадає нам не тільки про «Відьмак», а й про «Зоряні війни» з Люком Скайвокером на рекламному постері. Але всі ми знаємо, що саме «Відьмак» цікавить нас найбільше. І питання «з'явитися чи Цирі в новій грі від польської студії?» стало улюбленим питанням керівництва компанії.

«Це не Kingdom Hearts, – каже Адам Бадовський, один з головних директорів CD Projekt RED, – ми не об'єднуємо всесвіти, проте я знаю, що багато шанувальників в студії хотіли б побачити Цирі в грі. Але я до сих пір категорично проти» – Джон Мамаіс

Справа в тому, що в The Witcher 3 Wild Hunt є пряме відсилання до Cyberpunk 2077. На Острові туманів, коли Цирі розповідала Геральту про свої подорожі по різних світах, вона згадала про світ, де «... у людей в голові метал, а війни вони ведуть на відстані за допомогою чогось на кшталт мегаскопа. Ну і ніяких коней, адже у кожного власний повітряний корабель». Як виявилося, пасхалок з Цирі в грі буде достатньо, але ось чи з'явиться вона сама? Про це поки невідомо.

Так про які ж старих канонів кіберпанку говорили розробники з CD Projekt RED? По–перше – світ майбутнього створює нові проблеми. Дуже часто ми замислюємося над тим, що майбутнє буде світлим і райдужним. Вулицями розгулюватимуть роботи, а люди перебуватимуть на постійному відпочинку, знаходячись в перманентному щасті. Така думка називається утопією, і руйнує її антиутопія. Змушуючи дивитися на речі реально і об’єктивно сприймати ситуацію, антиутопія завжди нагадує нам, що ми – всього лише люди. Нашу психологію можна змінити, але не можна перебудувати, тому ми завжди будемо шукати рішення для тих ж проблем і помилок. Так CD Projekt RED бажають показати кіберпанк правдоподібно в середовищі простих людей, а не скандувати про неймовірні технології, що змінили світ.

«В Cyberpunk 2077 світ приймають таким, яким він є. Ніхто в грі не стане вчити життю або нав'язувати точку зору. Ви – жертва обставин, яка пливе за течією, іноді злегка змінюючи курс. Ми покажемо наслідки сильної модифікації тіла без оцінки «погано» і «добре», тому рішення все одно залишиться за гравцем» – Марцин Блаха

Така філософія наповнена відлунням філософії Анджея Сапковського, автора серії романів «Відьмак». Якщо ви пам'ятаєте, в «Відьмаку» не було хороших і поганих персонажів. На кожному з них була кров, і крайніх немає, адже винні всі. Той самий Геральт, який завжди намагався вибирати нейтралітет, ніколи не міг його зберегти, так як йому не дозволяли обставини. У новій грі розробники хоч і порадують відкритим світом, та змусять вас рухатися по ньому лінійно, строго за сюжетом. У той же час тут буде присутня величезна варіативність, що породжує безліч сюжетних розвилок. Так у вас буде можливість пройти Cyberpunk 2077 без єдиного вбивства, правда це займе дуже багато часу. Залежно від обставин, класична філософія жанру RPG дозволить вам вибрати свій, суб'єктивний шлях.

Якщо все буде так, значить, в грі буде багато насильства! Така думка прийнятна, і ви завжди зможете пристрелити когось, навіть з числа мирних громадян. Але кількість насильства в грі буде дозовано. Таким чином, японська версія отримає велику кількість обмежень. Сцени з насильством або сексуальним контентом будуть змінені, а оголених персонажів для японців не буде зовсім. На цьому цензура не зупинилася, прибравши графіті сексуального характеру з міських стін. Не пощастило японцям, що скажеш.

Джон Мамаіс, глава офісу CD Projekt RED, висловився про те, що в грі не буде бездумного сексуального насильства.

«У реальному світі багато сексуального насильства. Так відбувається. І в нашому світі йому теж може знайтися місце, але гравець ніколи не буде пов'язаний безпосередньо з чимось подібним. Ми намагаємося стати більш зрілими. Ігри – це форма мистецтва, ми хочемо, щоб вони були мистецтвом, і ми хочемо говорити на такі складні теми. Але дати можливість діяти? Ні, ми не будемо. Ми не збираємося робити гру, в якій гравець міг би робити подібні речі. Це було б жахливо і позбавлено смаку».

Тим не менш, відштовхуючись від того ж «Відьмака», ми не сумніваємося, що в грі будуть сцени сексуального характеру. Адже вже на початку Cyberpunk 2077 ми створюємо власного персонажа, вибираючи його гендерні відмінності. Змінювати ви можете багато чого, навіть розмір пеніса V. І зараз ми повністю серйозні. Але навіщо все це? Швидше за все, така характеристика зможе впливати на діалоги і ставлення до себе. Адже кіберпанк – це сукупність безлічі елементів, а в світі майбутнього, де люди так сильно захоплені імплантами і модифікаціями свого тіла, створення себе – головна мета. Взявши це за фундаментальні основи, розробники говорили про те, що буде і можливість створити персонажа без гендерних відмінностей, що теж цікаво.

Наближення до реального світу реалізовано і за рахунок улюблених пиятик з друзями. Адже всі ми пам'ятаємо про капелюх Весемира, чи не так? Але якщо в «Відьмаку» фісштех був всього лише сухим фактом, то в Cyberpunk 2077 ви зможете приймати різного роду наркотики. Чи доречно це в 2020 році? Звичайно ж! Не позбавлена гра й сцен з тортурами, в одній з яких вам в руки будуть забивати цвяхи. Тому настільки серйозно сприймати слова Джона Мамаіса не варто, і доводять це геймплейні відео гри, в яких продемонстровано досить жорсткі розправи над ворогами.

На цьому етапі варто знову повернутися до головного персонажа. Адже за фактом він – найманець і бандит, який разом зі своїм другом просувається по ланцюжку кримінального світу. Ваша базова лінія поведінки не буде змінюватися, хоча варіантів відіграшу тут буде достатньо. У будь–якому випадку всі вони сходяться до одного – ви крутий хлопець (або дівчина). Більш того, цікавим нововведенням можна порахувати можливість закінчити діалог по–англійськи – для цього вам потрібно всього лише відійти від співрозмовника. Так, більше не буде ніяких «мені треба йти». Згодом всі діалоги переходять в «режим Гая Річі», і це не дивно, адже ми граємо в гру про бандитів нового калібру, і кожен з них має в своєму розпорядженні власну вигоду. Харизматичні і амбітні, всі персонажі тут унікальні. Вони прекрасно озвучені і чудово відіграють, використовуючи нові технології, але про це пізніше. За сюжетом гри, вам доведеться крутитися в кримінальних колах, виконуючи різні доручення від різного панства. Спочатку ви вибираєте історію свого персонажа, яка вплине на ігрові елементи, відкриваючи нові сюжетні лінії. Так ви можете бути кочівником, міським хлопцем або представником еліти. Людина одна, а історії різні. Cyberpunk 2077 – гра прямолінійна, в плані сюжету. Тут як би ви не рухалися, ви все одно, рано чи пізно, прийдете до потрібної точки кульмінації. «Так у чому ж тут RPG?» – запитаєте ви. У методах. Справа в тому, що кожен квест в цій грі може бути пройдений різними методами, і число їх дійсно вражає. Так, в кінцевому підсумку ви все одно прийдете до наміченої сюжетної точки, ось тільки проходження місій з використанням різних можливостей принесе вам велике здивування. І якщо в «Відьмаку» у вас було безліч кінцівок, але кілька методів, тут система працює інакше.

Така схема має прямий вплив на навколишній світ. Адже світ в Cyberpunk 2077 відкритий, як ми пам'ятаємо. Багато хто з нас мріяв про сукупності GTA і Deus EX від нового дитяти CD Prpjekt RED, але в підсумку отримаємо зовсім інший продукт. Справа в тому, що зайнятися в місті практично нічим. Штучний інтелект тут прекрасно імітує життя, на вулицях завжди багато народу, та й локації всі унікальні. Тільки ось додаткових квестів не так багато, та й створені вони лише для того, щоб краще ознайомити вас зі світом. У них не буде кінематографічних елементів і типових кат–сцен, але ось сюжетні лінії – це те, чого не позичати полякам. Розробники стверджують, що побічні завдання будуть дуже гіллястими. Деякі з них впливатимуть на основний сюжет.

Локація Cyberpunk 2077 досить велика: місто і його околиці, на яких заправляють різні угруповання. По мірі проходження, гра буде закидати вас в усі локації, і вони дуже колоритні, скажу я вам. Локації в Cyberpunk 2077 зроблені вручну, а не відомим нам (спрощеним) способом. За рахунок цього кожен куточок карти унікальний. Створюючи висотки, авторам довелося переробити безліч технологій, що використовувалися в третій частині «Відьмака». Справа в тому, що в Cyberpunk 2077 гравець переміщається по світу набагато швидше, використовуючи замість коня автомобіль. Виходячи з цього, предмети також повинні грузитись швидше без серйозного навантаження на систему. Так автори зуміли реалізувати вертикальний стрімінг. У вас буде можливість поблукати по нетрях міста, зайти в висотки, покататися на ліфтах, інше. Життя в Найт–Сіті кипить, і зайти ви зможете в кожен другий будинок. Не позбавлена гра і підземних локацій, а також безплідних земель, на яких живуть кочівники (нічого не нагадує?). Місто розробники позиціонують як оазис, в порівнянні з передмістям. Воно розділене на дві частини: одна для багатіїв, інша для бідних. Здається, людей без імплантів тут просто не існує, тому будьте готові до того, що у ворогів будуть унікальні здібності, за допомогою яких вони будуть чинити вам опір. Компаньйони також мають в своєму розпорядженні такі можливості, але командувати ними не можна (тільки в певні моменти). Переодягати свого персонажа дозволено, і ваш зовнішній вигляд також буде завдавати прямого впливу на діалоги. Довго не відповідаєте? Готуйтеся почути на свою адресу цілу купу відмінної лайки, або і кулю отримати. Можливостей тут багато, і серед них є варіант зі спаленням цілого міста. Про нього ми пам'ятаємо з трейлера з Кіану Рівзом, а розробники зуміли доповнити спогад підтвердженням – ви зможете це зробити.

 

Геймплей

Cyberpunk 2077 використовує класичну шутерну механіку від першої особи. У той же час гра диригує і модифікованими механіками пересування на транспорті. Автори навіть розповідали про те, що бажають зробити керування автомобілем більш реалістичним, ніж в GTA. Вийшло все на новий манер і виглядає це вражаюче. Тільки ось поїздки містом не будуть настільки феєричними, так як вулиці тут вузькі, та й трафік завжди на рівні. Автори вирішили відмовитися від кастомізації автомобілів. Також вони відмовилися від кастомізації житла головного героя, яке не можна буде змінити.

Свободи в рішеннях CD Projekt RED дала у виборі класів, який відбувається під час гри. Тут немає чітких обмежень, тому ви можете наповнити свого персонажа будь–якими вміннями. Базові статті включають в себе кілька напрямків прокачування. Одяг в грі виконує тільки естетичну функцію, що важливо. Адже для функціональності і поліпшення в світі Cyberpunk 2077 існують імпланти, які розкладають все на свої місця. Бойова система тут ділиться на три складових: рукопашна з кулаками і клинками, стрільба з пістолетів, гвинтівок і автоматів, stealth. Вони забезпечують гравця варіантами проходження, тому кожен вибере для себе власну методику, яка підходить йому найкраще. Але, скажу я вам, діалоги тут частенько закінчуються кулями, а не словами. І якщо ви влазите в перестрілку з супротивником, чий рівень набагато вище вашого, у вас не буде жодних шансів. Справа в тім, що Cyberpunk 2077 побудований дуже ієрархічно, і ієрархія тут продемонстрована не тільки з соціального боку, а й з боку ігрової механіки. Місії діляться по рівнях, і перед прийняттям квестів ви можете подивитися, якого рівня противники вам трапляться. Одних гравців це розлютило, інших – навпаки, але така система реалізує сюжетні принципи оповідання гри, так як Cyberpunk 2077 більше зациклена на сюжеті, ніж на дослідженні світу. Гра практично виключає елемент пісочниці, хоча в ній не буде безліч розваг. Локації Cyberpunk'у не випадково побудовані вручну. На кожному закутку відбуватиметься сюжетна дія, саме тому все тут повністю автентично. Місто живе своїм життям, тому готуйтеся отримати по заслугах за свої злочини. Звичайно, в світі майбутнього функціонують інші правила, і поліція не реагує на побиття людей. Але ось «мокрухи» будуть покарані, а копи завжди вищі рівнем, ніж ви. Взагалі в самому початку гри ви будете частенько отримувати на горіхи. Адже новий світ – це світ сили і технологій, світ фетишу і наближеності до самовдосконалення. Він живе за іншими законами, в яких елемент антиутопії формує те, що відбувається на екрані.

З ряду додаткових розваг варто виділити контракти на вбивство. У новому світі деякі люди божеволіють від імплантів, особливо якщо вони підсаджуються на наркотики. Знаходити виродків доведеться нам, і схоплювати від них теж доведеться нам. Адже рівнем вони набагато вище, а це не зовсім чесно!

Окремо варто поговорити про мізкогульки – міні–гру, де нам доведеться відтворювати минулі події. Це цифровий наркотик (braindance), який дозволяє відійти від реальності, проживаючи чужі емоції. У грі часто використовується для отримання сексуального досвіду або екстремальних емоційних сплесків. Цифровий запис чиїхось відчуттів транслюється в нервову систему людини за допомогою спеціального мозкового імпланта. Після людина отримує повний набір відчуттів автора запису. Багато людей з головою занурюються в наркотик, забуваючи про власне життя, через що він і отримав величезну популярність. Адже на чорному ринку ви зможете дістати записи серійного вбивці й інші божевільні ролики з ще більш божевільними емоціями.

Також варто поговорити і про функціонування навколишнього світу. Погодні умови завжди змінюються, відбувається зміна дня і ночі. Квести заточені під це, тому взяти їх можна тільки в певний час доби. Кожна локація відрізняється не тільки зовнішністю і політикою, але і рівнем охорони. Якщо в багатьох районах поліції повно, то в пустках ви і зовсім її не знайдете. Угруповань тут шість, і вступити не можна ні в одну з них. Зате з ними можна воювати, чим ми і будемо займатися.

Подій в світі мало, і всі вони зациклені на вашому персонажі. Така схема називається неімерсивний відкритий світ. Випадкові події тут зведені до мінімуму, і всі дії підігнані під сюжетну лінію. Така схема дозволить вам створити унікальну зовнішність вашого персонажа в Cyberpunk 2077, але не дозволить діяти так, як ви хочете, адже його характер існує незалежно від вашого впливу. Подібний підхід розробники реалізували і для The Witcher, тільки можливостей там було куди більше. Дотримуючись сюжетної лінії чітко, світ гри наповнюється ситуативно.

Виходячи з вищесказаного, можна сказати, що Cyberpunk 2077 мітить на гру нового покоління. І сумнівів у цьому немає, адже CD Projekt RED вже давно довела свою унікальність.

 

Графіка

Графіка в Cyberpunk 2077 знаходиться на високому рівні. Вона демонструє можливості сучасності, і робить це дуже професійно. По–перше – найвищий рівень деталізації з величезною кількістю предметів на карті і персонажів з унікальними моделями. Їх тут, до речі, в кілька разів більше, ніж у «Відьмаку». Пояснити це можна і з технічного боку, адже в розробці The Witcher 3 брало участь 200 людей, тоді як в розробці Cyberpunk 2077 брало вже 500 осіб. Розробники підготували унікальний набір анімацій для всіх основних персонажів, і виглядає це по–справжньому правдоподібно. Нові системи запису руху дивують, і повірити в те, що відбувається на екрані все простіше, ніж раніше. Так Кіану Рівз подарував своєму персонажу не тільки голос, але і рухи, захоплені з рух тіла актора. В одному з інтерв'ю висловився він про це так:

«Я граю бунтівника. Він колишній військовий, який заснував рок–групу під назвою «Самурай», грає протестну музику. Я не фахівець з історії Джонні Сільверхенда. Раніше я трохи читав про нього, але мене попрохали зобразити героя «тут і зараз». Не знаю, як багато я можу говорити. Думаю, можна сказати, що був, можливо, якийсь момент в смерті з історії Джонні. Але він все ще знаходиться тут. Мій персонаж зрозуміло взаємодіє з головним героєм. Я – частина його подорожі, але він також і частина моєї. Так що подивимося, що станеться» – говорить Кіану, після чого продовжує про рухи, –«У мене не було жорстких рамок. Я міг сам вирішувати, як Джонні рухається і розмовляє. Коли я вперше робив захоплення міміки, навколо мене була ціла стіна камер. Їм знадобилося 5 терабайт, щоб все зробити. Було відчуття, що це все якась таємна операція з суперсекретним «залізом». І по суті так і було. Мене все це потішило. Знаєте, в роботі над іграми вам доводиться робити речі, які ви не робите в кіно. Наприклад, ви просто стоїте і чекаєте, або говорите, як ви втомилися чекати. Це приклад дуже специфічного для відеоігор робочого процесу. Так, коли головний герой приймає рішення, ти стоїш в кадрі і повинен важко зітхати».

Окремо варто поговорити про моделі персонажів в Cyberpunk 2077, чия зовнішність виглядає просто приголомшливо! Як згадувалося раніше, розробники створили набагато більше унікальних моделей персонажів, ніж для The Witcher. Їх різноманітність відчутно з першого трейлера, адже кожен тут – особистість з набором унікальних якостей. Імпланти дозволяють їм посилювати ефект, який вони створюють для сприйняття гравцем, а також дають геймплейні можливості. Стилістика гри повністю відповідає своєму жанру і навіть приносить в нього дещо нове. Граючи в Cyberpunk 2077, ви завжди будете відчувати себе героєм з фільму, що показували по телевізору в дитинстві.

 

Підбираємо оптимальний ПК для Cyberpunk 2077 від ARTLINE

 

Купити ігровий ПК недорого можна в інтернет-магазині ARTLINE. Великий асортимент різнопланових комп'ютерів допоможе зрозуміти, що саме вам потрібно - розваги, робота, швидкодія, чи все зразу? Щоб познайомити вас з представниками нашого магазину, рекомендуємо ознайомитись з декількома моделями для Cyberpunk 2077.

 

Підібрати ігровий комп'ютер

 

Стандартні системні вимоги Cyberpunk 2077

ARTLINE Gaming X51v10 - ігровий ПК з 6-ядерним процесором Intel Core i5-9400F (2.9 - 4.1 Ghz) і дискретною відеокартою Nvidia GeForce GTX 1660 SUPER (6 GB). Виконаний в класичному корпусі QUBE з LED-підсвіткою і просунутою системою охолодження. На борту знаходиться 16 гігабайт оперативної пам'яті стандарту DDR4 (2666 MHz) і SSD-накопичувач з об'ємом в 480 гігабайт.

 

Високі системні вимоги Cyberpunk 2077

ARTLINE Gaming X75v20 - ігровий персональний комп'ютер, в збірку якого входить дискретна відеокарта Nvidia GeForce RTX 3060 Ti (8 GB) - прекрасний варіант для комп'ютерних ігор з високими системними вимогами. Місце центрального процесора займає 8-ядерний чіп Intel Core i7-9700F (3.0 - 4.7 Ghz). Модель оснащена 16 гігабайтами оперативної пам'яті (DDR4 / 2666 Gaming) і двома накопичувачами: SSD (480 GB) + HDD (2 TB).

 

Ультра системні вимоги Cyberpunk 2077

ARTLINE Gaming X77v40 - ігровий комп'ютер з високим ступенем продуктивності в корпусі QUBE WIZARD. Володіє дискретною відеокартою Nvidia GeForce RTX 3070 (8 GB) з технологією прискорення DLSS і 8-ядерним процесором Intel Core i7-10700F (2.9 - 4.8 Ghz). На борту цього ПК можна побачити 32 гігабайти оперативної пам'яті (DDR4 / 3200 Gaming), а також два накопичувача: SSD (1 TB) і HDD (2 TB).

 

4К системні вимоги Cyberpunk 2077

ARTLINE Gaming Samuraiv02 - спадщина Джонні Сільверхенда, ігровий ПК в стилі Cyberpunk 2077. Відрізняється величезним показником міці, за рахунок якої справляється з будь-якими "вимогливими" іграми на максимальних налаштуваннях якості. Усередині цієї моделі знаходиться 10-ядерний процесор Intel Core i9-10900KF (3.7 - 5.3 Ghz) - флагманський CPU 10-го покоління Comet Lake з системою водяного охолодження ROG STRIX LC 360. Місце дискретної відеокарти займає Nvidia GeForce RTX 3070 (8 GB), вийшла в 2020 році. Відеокарта побудована на архітектурі Ampere, підтримує технологію трасування променів, а також нову технологію прискорення DLSS, яка забезпечує чудову якість зображення. Кількість оперативної пам'яті - 32 гігабайти (DDR4 / 3200 Gaming). Файлових сховища два: SSD + SSD (500 GB + 1 TB).

 

 

Питання та відповіді