UA  |  RU

Battalion 1944 - комп'ютерна гра в жанрі шутера від першої особи, розроблена студією Bulkhead Interactive і видана компанією Square Enix в 2018 році для таких платформ як Microsoft Windows, Sony PlayStation 4, Xbox One.

 

Підібрати ігровий комп'ютер

 

Зміст:

  1. Ігрові комп'ютери для геймінгу
  2. Про гру
  3. Системні вимоги ігрового ПК для Battalion 1944
  4. Як підібрати оптимальний ПК для Battalion 1944
  5. Огляд гри Battalion 1944
  6. Атмосфера
  7. Геймплей
  8. Графіка
  9. Підбираєм оптимальний ПК для Battalion 1944 від ARTLINE
  10. Питання та відповіді

 

 

Про гру

 

Battalion 1944 виконана в сетінзі Другої світової війни з атмосферою класичних онлайнових перестрілок.

Гра отримала змішані відгуки після релізу.

 

 

Системні вимоги ігрового ПК для Battalion 1944

 

Системні вимоги Battalion 1944 низькі. Гра працює тільки на 64-розрядних операційних системах, починаючи з Windows 7, яка вже давненько не підтримується компанією Microsoft. Є підтримка DirectX 11 і 12. Займає гра 20 гігабайт вільного простору.

 

Мінімальні системні вимоги Battalion 1944

 

Рекомендовані системні вимоги Battalion 1944

 

 

Як підібрати оптимальний ПК для Battalion 1944

 

Який процесор потрібен для Battalion 1944

Для Battalion 1944 підійде 4-ядерний процесор з підтримкою технології багатопоточності. Якщо ви хочете обзавестися більш продуктивним чіпом, вибирайте 6-ядерний CPU з роботою на 12 потоків. Intel Core i5-10400F стане прекрасною кандидатурою.

 

Яка відеокарта потрібна для Battalion 1944

Розробники стверджують, що Battalion 1944 може бути запущена відеокартою на 2 гігабайти відеопам'яті. Така інформація викликає сумніви, тому ми рекомендуємо встановити бюджетну ігрову відеокарту Nvidia GeForce GTX 1660 з шістьма гігабайтами відеопам'яті.

 

Скільки ОЗУ і який накопичувач потрібен для Battalion 1944

8 гігабайт оперативної пам'яті вистачить для цієї гри. Радимо встановлювати її на SSD-диск, щоб убезпечити себе від фризів.

 

 

Огляд гри Battalion 1944

 

Атмосфера

Якщо вам більше двадцяти, ви пам'ятаєте комп'ютерні клуби по 5 гривень за годину і нестримні веселощі з товаришами, які втекли з уроків. Яка може бути хімія, якщо у нас перестрілка на de_dust2? Це був прекрасний час, час перших знайомств з змагальною віртуальною реальністю без підключення до інтернету. Хтось починав з 1.6 або Source, а хтось застав часи Medal of Honor і перших частин Call Of Duty. Зігравши в ці шедеври одного разу, олди ніколи не зможуть забути ту саму атмосферу. Саме її і спробувала передати студія Bulkhead Interactive в своїй грі під назвою Battalion 1944.

Battalion 1944 - духовний спадкоємець олдскульних ігор. Про це стверджують самі розробники, хоч побачити таку подібність можна неозброєним оком. За приклад хлопці взяли перші частини CoD, а також найпопулярніший шутер на планеті Counter-Strike. Від «Медальки» гра перейняла атмосферу - коли Battalion 1944 знаходився в ранньому доступі, гра дуже сильно нагадувала незабутню легенду.

Виконано «Батальйон» в сетінзі Другої світової на движку Unreal Engine 4. Грати доводиться за класичний набір сторін, кожна з яких володіє власним озброєнням, яке повністю відповідає реальності. На жаль, у кожної зі сторін усього лише один комплект форми, хоч різні скіни на зброю тут присутні. У грі є декілька звичних ігрових режимів з різною кількістю гравців.

 

Геймплей

То як ж грається Battalion 1944? Чому про цю гру так мало інформації і чи варто її купувати? Для початку, варто сказати, що вона нарешті покинула ранній доступ, позбувшись ряду типових проблем. Розробники поліпшили графіку, підвищили оптимізацію, поліпшили фіксацію влучень. Зовнішність гри змінилася в кращу сторону, як і рівень її грабельності.

Battalion 1944 - хардкорний шутер, який використовує канони перших частин Call Of Duty. Колись Колда не була конвеєрним ганчір’ям, вона встановлювала нові планки для шутерів, як в плані графіки, так і в плані якості. Але після релізу першої частини Black Ops все змінилося в гіршу сторону (не рахуючи згадану першу частину). Світ накрили тенденції, але Bulkhead Interactive вирішила піти проти потоку. Чи вийшов в результаті Франкенштейн і чи живий він?

Однозначної відповіді немає, але назвати гру клоном Call Of Duty можна в плані стрілецьких механік. З CoD сюди перекочувало безліч елементів інтерфейсу, включаючи значки вбивства. Пушки поводяться схожим чином, забезпечуючи не надто реалістичну стрілянину. У грі дуже низький time to kill, завдяки чому знести ворога можна навіть з одного пострілу. Для цього пасують болтові гвинтівки, які сьогодні користуються великою популярністю за рахунок Enlisted. Перед матчем ви повинні вибрати один з готових пресетів: снайпер, кулеметник, штурмовик, інше. Кожен з них має в своєму розпорядженні різне озброєння, хоч завдання у всіх однакові. Існують режими гри, в яких є обмеження на вибір того чи іншого класу. Наприклад, на карті може бути тільки два кулеметника, не більше. Зроблено це для балансу, так як раніше гра відчувала з ним проблеми через дробовик - забійну зброю, яке не знає компромісів. Баланс поправили, стволи переробили. Залишилося тільки руки випрямити і рватися в бій!

Дизайн карт - слабке місце Battalion 1944. Поглянувши на деякі, в голову прийде думка про мінімальну кількість укриттів. Таке зауваження невипадкове, адже таким чином розробники вирішили ще більше підвищити ігрову динаміку. Тут всі носяться, як ужалені, хоч можливість кемперити завжди присутня - низький TTK + снайперська гвинтівка дозволяють. Гра навіть нагадає вам Quake, адже персонаж тут дуже швидко підстрибує і падає на землю. Через це частою тактикою при зустрічі з противником є тактика ведення бою лежачи. У більшості випадків, бої розгортаються в зруйнованих містах з великою кількістю відкритих будівель. У грі немає техніки, а також більш вишуканих методів вбивства з використанням додаткового спорядження. У цьому Battalion + 1944 схожий з Counter-Strike, навіть бої розділені раундами з лічильником.

 

Графіка

Графічний рівень Battalion 1944 нижче середнього. Швидше за все, розробники хотіли передати ту саму атмосферу старих шутанів, про які ми говорили вище. Другий варіант - малий досвід роботи з Unreal Engine 4, який видає чудову графіку. У грі мало анімацій, слабке моделювання і не дуже хороший рівень деталізації. Зброя відчувається слабо, хоч стрільба виконана на відмінно. Присутні мікротранзакції які не впливають на геймплей. Є підтримка DirectX 12.

 

 

Підбираємо оптимальний ПК для Battalion 1944 від ARTLINE

 

Кожен геймер бажає запускати ігри на максимальних графічних налаштуваннях. На жаль, бажання не завжди збігаються з реальністю. Старий комп'ютер вже давно не справляється з поставленими завданнями. Куди ж звернутися? Фахівці з компанії ARTLINE знають, як вам допомогти. Вони вже підібрали кілька відмінних ігрових збірок під Battalion 1944, розмістивши їх в списку нижче. Грайте тільки на максимальних налаштуваннях, позбувшись від лагів і фризів.

 

Підібрати ігровий комп'ютер

 

Стандартні системні вимоги Battalion 1944 для ПК

ARTLINE Gaming X51v05 - ігровий ПК з 6-ядерним процесором Intel Core i5-9400F, який працює з підвищенням тактової частоти від 2.9 до 4.1 ГГц. Укомплектований ігровою відеокартою Nvidia GeForce GTX 1660 (6 GB), яка увійшла в наші рекомендації для Battalion 1944. Обсяг ОЗУ - 8 гігабайт (DDR4 / 2666 MHz), обсяг фізичної пам'яті - 1 терабайт (HDD-диск).

 

Високі системні вимоги Battalion 1944 для ПК

ARTLINE Gaming X35v35 - ігровий ПК з 4-ядерним процесором Intel Core i3-10100F (3.6 - 4.3 GHz) з роботою на 8 потоків. У барвистому корпусі QUBE BREEZE ви також побачите ігрову відеокарту Nvidia GeForce RTX 2060 (6 GB / GDDR6) з підтримкою технології трасування променів. Щоб підвищити FPS в комп'ютерних іграх, відеокарта використовує технології DLSS 2.0 і Reflex, про які ви можете більше дізнатися на нашому сайті. Щоб зберігати велику кількість файлів, встановлено два накопичувача: SSD (480 GB) + HDD (1 TB). Кількість оперативної пам'яті дорівнює 16 гігабайтам (DDR4 / 2666 MHz).

 

Ультра системні вимоги Battalion 1944 для ПК

ARTLINE Gaming X65v30 - ігровий ПК з 6-ядерним процесором AMD Ryzen 5 5600X, який працює на 12 потоків в тактовому діапазоні 3.7 - 4.6 GHz. Виконано комп'ютер в корпусі QUBE NEPTUNE, обладнаний ігровою відеокартою Nvidia GeForce RTX 3060 (12 GB) з підтримкою всіх технологій щодо поліпшення графіки. Щоб комфортно працювати з програмами, встановлено 16 гігабайт енергоефективної оперативної пам'яті DDR4 (3200 Gaming). Накопичувач - 1-терабайтний SSD-диск.

 

4К системні вимоги Battalion 1944 для ПК

ARTLINE Gaming X68v15 - ігровий ПК з 6-ядерним процесором AMD Ryzen 5 5600X з роботою на 12 потоків при коливанні тактової частоти при навантаженнях від 3.7 до 4.6 ГГц. Виконаний в корпусі QUBE BREEZE з ARGB LED-підсвіткою. Встановлений графічний процесор - Nvidia GeForce RTX 3070 (8 GB) на архітектурі Ampere. Така відеокарта укомплектована тензорними ядрами, новими потоковими мультипроцесорами. Підтримує всі технології по поліпшенню графіки в комп'ютерних іграх. Об'єм оперативної пам'яті ПК - 16 гігабайт (DDR4 / 3000 Gaming). Кількість накопичувачів - один SSD-диск (1 терабайт).

 

 

Питання та відповіді