Без надії сподіваюсь – саме цей вислів є доречним для людей, котрі досі чекають на Dead Space 4. Пригоди Айзека Кларка не просто зуміли запам’ятатись і не розсіятись в пам’яті крізь роки – трилогія «Мертвого космосу» зуміла створити унікальний хоррор, який блискавично став джерелом натхнення для інших. Утім щось закінчується, а щось починається. І хоч продовжувати Dead Space не те що можна, а по-справжньому треба, швидш за все таке продовження ми вже ніколи не побачимо – Глен Скофілд зник з ігрових радарів, а його новоспечена студія займається невідомо чим після The Callisto Protocol. Розуміючи це, за справу взялась польська студія Bloober Team, з-під пера котрої нещодавно вийшов римейк Sillent Hill 2. Хлопці показали і розказали про свою нову гру під назвою Cronos The New Dawn, котра вийде вже цього року і котра стане предметом розмови цього відео

 

ДИВИСЬ ЦЕЙ РОЛИК НА YOUTUBE

 

 

Якщо ви вперше переглянете трейлер Cronos the New Dawn, думкою ви одразу заглянете в минуле, з якого витягнете спогади про некроморфів. Мовчазний головний герой в брутальному костюмі, тривожний антураж і ціла купа монстрів, зліплених з людської плоті. Якщо закрити очі і повторити це речення, перед очима може з’явитись Глен Скофілд, та насправді Bloober Team хоч і пішла схожим шляхом, та не ідентичним.

В Cronos ми не будемо виживати у відкритому космосі, замість цього на нас чекає апокаліптично-футуристичний сетинг зі знайомими совковими пейзажами, так як події гри відбуваються в Польщі 80-х. Маємо справу з її альтернативною версією і альтернативною версією світу загалом, світу, котрий був знищений. За сюжетом, десь в районі 80-х людство переживає якийсь страшний катаклізм під назвою «Зміна». Цей катаклізм приводить до повного знищення людської цивілізації. Ті, хто вцілів, перетворились на страшних монстрів, з котрими ми й будемо мати справу, тоді як люди, котрі зуміли врятуватись, живуть тепер десь інде і звідти перманентно посилають на Землю дайверів – саме за такого чувака ми й граємо. Дайвери – це брутальні солдати, які на Землі шукають часові розломи. Вони пірнають в ці розломи і звідти витягують важливих людей, котрі не зуміли колись пережити апокаліпсис. Час є однією з головних фішок в цій грі, але як саме його використовуватимуть в геймплейному плані – поки невідомо. Чи зможемо ми з ним взаємодіяти, чи він буде просто ігровою умовністю? В інтерв’ю хлопці кажуть, що надихались одним з моїх улюблених фільмів під назвою «Щось» Джона Карпентера. Та ця стрічка не стала єдиним джерелом натхнення, адже в такому випадку ми отримали б закритий простір і хоррор-детектив – розробники черпали натхнення й з таких чудових фільмів як «12 мавп», серіалу «Дарк», гри Dead Space і, уважно, DARK SOULS

В Кроносі ви граєте за мандрівника. Мандрівники, бо їх багато, посилаються на Землю на руїни цивілізації, щоб відшукувати часові розломи, стрибнути в них і відшукати людей, які не пережили колапс. Мандрівники єдині, хто може вижити. В цьому середовищі він може мандрувати в минуле, де повинен не загинути від рук монстрів.  Це не є типовий солдат, це як дайвер в часі, саме тому в нього такий костюм. 

Світ Кроноса – світ з альтернативною історією, в котрій світ закінчився в 80-х через апокаліптичний івент під назвою «Зміна». Граємо за мандрівника, який відшукує часові розломи, а в них – людей.  Що стосується монстрів, їх в грі називають сиротами, так як вони немов символізують те, що залишилось від людства. 

Сироти можуть приймати різні форми, які дають різні скіли й абілки.

Важливий інгредієнт тут – це боді хоррор. Ми намагались створити немов такий невеликий омаж для «Щось», тому всі монстри тут зроблені виключно з людської плоті

Далі розробники відповідали на короткі питання від публіки, злегка заспойлерили інопланетян в грі і локації, майже що повністю зліплені з плоті. В плані геймплею це теж буде доволі повільна гра, як Dead Space, з поступовим дослідженням і методичним відстрілюванням кінцівок, як в тому ж Dead Space. От лише відстріл кінцівок, за словами авторів, тут буде суттєво відрізнятись від Dead Space, яка стала одним з головних джерел натхнення. Хлопці кажуть, що в них буде своя унікальна система розчленування, а сама гра буде дуже м’ясною, що не може не тішити. Монстрів можна буде не лише відстрілювати, але й забивати руками. Кажуть, що вогнемет буде дуже важливим – ще б пак, в «Щось» він був важливим не менш! А ще в грі будуть доволі складні боси, як в Dark Souls. 

Cronos The New Dawn може зачепити українців перш за все знайомою атмосферою, адже події гри відбуваються в альтернативній Польщі, де Совок вирощував панельки, як гриби. Цей східноєвропейський бруталізм знайомий кожному, і перемішується він з футуризмом. Це такий собі місцевий Dead Space, геймплей котрого майже не показали, а те, що показали, ну дуже сильно нагадує Dead Space. Згадуючи Silent Hill від Bloober Team, дуже хочеться щоб розробники не пішли по тому ж шляху з доволі душними сутичками і вкрай примітивною бойовою системою. А от атмосферка звідти сюди таки переїхала, що похвально. Щоб зробити цікаво, авторам потрібно накидати в гру багацько цікавої та незвичайної зброї, котру можна модифікувати як в «Мертвому космосі». Плоть та кишки вже завезли – лишилось лиш дочекатись до релізу! Ну а він вже незабаром, тому поспіши оновитись до події, обирай топовий ПК на нашому сайті.