Подібна проблема дуже часто зустрічається у нових користувачів 3D-принтерів. Ця проблема дуже легко вирішується. Існує 4 причини, через які на старті 3D-друку не відбувається видавлювання пластику екструдером. Далі ми розглянемо їх та розповімо, як вирішити проблему.
Зміст:
Поширені методи вирішення проблеми
Перед стартом 3D-друку екструдер не заправлений
Велика кількість екструдерів мають недолік, пов'язаний із пропусканням пластику. Це відбувається при простій та високій температурі. Усередині насадки із наконечника відбувається витікання гарячого пластику. Це призводить до появи всередині насадки порожнечі, саме туди витікає пластик. Подібне просочування на порожньому ходу здатне відбуватися на старті 3D-друку, коли відбувається перше нагрівання екструдера. Ще проблема спостерігається наприкінці роботи, коли здійснюється повільне охолодження екструдера. Якщо через почате просочування в екструдері відбувається втрата деякої кількості пластику, то наступного разу при виконанні екструзії потрібно кілька секунд для виходу пластику з ноззла.
Якщо процес друку починається після того, як ноззл потік, спостерігається аналогічний процес затримки екструзії. Для вирішення проблеми слід перевірити, щоб екструдер був заправлений перед стартом 3D-друку. Ще ноззл має бути заповнений пластиком і готовий до роботи. Найпростіший спосіб вирішити проблему в Simplify3D полягає в додаванні так званої спідниці. Тут спідниця виконає малювання кола довкола вашого відбитка, після чого у процесі буде виконано заповнення екструдером пластику. Для отримання додаткової ґрунтовки потрібно збільшити кількість контурів спідниці Simplify3D у розділі «Доповнення». Іноді оператори вручну видавлюють із 3D-принтера філамент перед стартом роботи.
Ноззл починає функціонувати надто близько до беда
Якщо ноззл знаходиться близько до поверхні робочого столу, то у пластику не буде достатньо місця, щоб вийти з екструдера. У верхній частині ноззла отвір буде заблокованим, тому пластик не зможе витекти. Найбільш простий метод для визначення даної проблеми наступний: протягом 1 або 2 шарів відбиток не вичавлює філамент, але навколо 3 або 4 шари вичавлює нормально, так як бід буде опускатися вздовж Z осі. Для вирішення цієї проблеми слід застосовувати зсув G-коду, вони пропонуються в розділі G-код в налаштуваннях Simplify3D.
Такий процес дозволить здійснити точне налаштування положення Z осі, при цьому не потрібно змінювати обладнання. Наприклад, якщо ви для зміщення Z осі G-коду зазначте параметр 0.05 мм, то переміщення ноззла далі від друкованої платформи буде здійснюватися на 0.05 мм. Цей параметр слід продовжувати збільшувати на невелике значення, доки між робочою платформою та ноззлом не буде достатньо місця, щоб відбувався вихід філаменту.
Пластик зірваний із приводної шестерні
Невелика шестерня застосовується у багатьох принтерах. Вона вперед та назад переміщає філамент. У шестерні зуби вгризаються в пластик, після чого вони забезпечують точний контроль його положення. Якщо ви бачите велику кількість пластикової стружки, або на пластиці відсутня ділянка, це може бути пов'язано з тим, що занадто багато філаменту було видалено приводною шестернею. Тут потрібно виконати шліфування пластику.
Засмічення екструдера
Якщо вам не вдалося вирішити проблему за допомогою розглянутих вище методів, значить сталося засмічення екструдера. Подібна ситуація може статися, коли всередині ноззла знаходиться стороннє сміття. Ще це відбувається при тривалому знаходженні всередині екструдера гарячого філаменту. Спочатку екструдер потрібно розібрати. Для цього варто звернутися до розробників вашого 3D-принтера. Ми можемо порадити наш метод чищення екструдера. Для цього ми використали гітарну струну «Е». Ми подавали її в наконечник ноззла, але краще звернутися за консультацією до виробника принтера.
Де можна купити найкращий 3D-принтер для якісного друку?
Для ефективного та надійного процесу 3D-друку вибирайте якісний принтер. В Артлайн доступні найкращі 3D-принтери, які зможуть задовольнити всі ваші потреби. Оператори техпідтримки допоможуть підібрати найкращий варіант техніки, залежно від ваших побажань.
м. Київ, вул. Кирилівська, 104
- (080) 033-10-06
- (044) 338-10-06
- (066) 356-10-01
- (097) 356-10-01
- (063) 356-10-01