#layfkhaki-ili-kak-vybrat

VoIP-шлюз: визначення, особливості, призначення

Що такое VoIP-шлюз і навіщо він потрібен?

У цьому матеріалі йдеться про пристрій, який дозволяє організувати телефонний зв'язок за сучасними стандартами. Ми розглянемо, що являє собою технологія, на якій він працює, та її переваги.

 

 

Зміст:

  1. Що таке VoIP?
  2. Як працює VoIP?
    1. Інтернет-з'єднання
    2. IP-телефон та програмне забезпечення
  3. Які переваги VoIP?
    1. Гнучкість
    2. Підвищена безпека
  4. Чи потрібний вам адаптер VoIP?
  5. Де придбати якісний шлюз?

 

 

Що таке VoIP

 

VoIP розшифровується як Voice over Internet Protocol і іноді згадується як IP-телефон. Технологія VoIP перетворює голос на цифровий сигнал, дозволяючи здійснювати дзвінки через інтернет. Ваша адреса інтернет-протоколу або IP-адреса дозволяє комп'ютерам та пристроям взаємодіяти один з одним у всесвітній мережі. За допомогою VoIP користувачі можуть здійснювати та приймати дзвінки через мережу IP-телефонії без жодних обмежень. Традиційні телефони, з іншого боку, використовують комутовану телефонну мережу загального користування (PSTN), яка спрямовує виклики мідними кабелями, з'єднаними телефонними станціями.

Сучасні телефонні системи мають додаткові переваги, такі як нові функції керування викликами, просте налаштування, інструменти для спільної роботи. Ця технологія проста у використанні та орієнтована на майбутнє, оскільки традиційні телефони поступово виходять із вживання. А у грудні 2025 року планується повне відключення PSTN.

 

 

Як працює VoIP

 

Система VoIP працює з використанням технології комутації пакетів, яка перетворює аналогові аудіосигнали на цифрові дані. Потім вони передаються через загальнодоступне інтернет-з'єднання або вашу приватну мережу IP. Це дозволяє здійснювати дзвінки з вашого комп'ютера або IP-телефону на інші комп'ютери, стаціонарні та мобільні телефони.

Якість зв'язку така сама, як на стаціонарних телефонах. Якщо voip шлюз купити, ви отримаєте той самий рівень чіткості і, залежно від налаштувань вашої системи, якість зв'язку може бути навіть кращою. Хоча технологія, що лежить в основі VoIP, очевидно, досить розумна, вона проста у використанні. Це схоже на використання звичайного телефону, тому вам не потрібно турбуватися про спеціальні технічні навички.

 

Інтернет-з'єднання

Обсяг смуги пропускання, який вам знадобиться для телефонної системи VoIP, залежить від того, скільки даних використовується під час виконання ваших завдань і скільки людей перебуватиме в системі одночасно. Виклик VoIP використовує лише частину пропускної здатності широкосмугового доступу, тому вам може навіть не знадобитися оптоволоконний широкосмуговий доступ для роботи VoIP. Наприклад, деякі системи, які використовують цю технологію, такі як BT Cloud Phone, призначений для невеликих підприємств, може одночасно комфортно підтримувати до 4 людей, які розмовляють телефоном.

 

IP-телефон та програмне забезпечення

Щоб забезпечити з'єднання з VoIP, вам необхідно зрозуміти, які апаратні та програмні пристрої беруть участь у передачі голосових дзвінків по IP. По суті, вам знадобиться телефонна система VoIP або телефон з адаптером VoIP та відповідне програмне забезпечення.

 

 

Які переваги VoIP

 

VoIP-послуги – це більше, ніж можливість розмовляти телефоном. Деякі з основних переваг телефонних систем VoIP для вашого бізнесу включають:

  • низькі витрати;
  • доступ до різних функцій;
  • більше гнучкості;
  • підвищена безпека;
  • ідеально підходить для гібридних робочих установок.

VoIP – це хмарна телефонна система, отже, вам не потрібно купувати чи обслуговувати обладнання у вашому приміщенні. З самого початку це означає менші витрати на обладнання (вам знадобиться тільки телефонна система VoIP та маршрутизатор), і, якщо у вас більше одного сайту, вам не потрібно купувати дублююче обладнання. Більше того, вам не потрібно турбуватися про витрати на технічне обслуговування або оновлення, оскільки це відбувається в хмарі.

З точки зору витрат VoIP також дає вам такі переваги:

  • відсутність витрат на обслуговування порівняно із традиційною локальною телефонною системою;
  • платіть тільки за те, що вам потрібно: з онлайн-порталом управління у вас є повна видимість роботи всієї системи та кращий контроль витрат;
  • тільки одна мережа для керування: ви отримуватимете голос і дані через одне й те саме підключення до інтернету, тому вам не потрібна стара телефонна мережа;
  • тарифи на міжнародні дзвінки зазвичай набагато нижчі через те, що для доставки дзвінків потрібно менше інфраструктури;
  • ви можете легко додати більше "телефонних ліній", тому що "лінії" віртуальні, і вам не потрібен інженер для керування установкою.

VoIP — це динамічна послуга, яка дозволяє отримати доступ до безлічі нових функцій, що виходять за рамки того, що раніше міг запропонувати традиційний офісний телефон. Це інтеграція з мобільними пристроями, яка дозволяє переадресовувати виклики з офісного на мобільний телефон, надаючи гнучкість незалежно від того, де ви знаходитесь, і функції керування викликами, такі як переадресація викликів, переклади, голосова пошта, тристоронній виклик.

VoIP надає потужні функції для спільної роботи, включаючи аудіо- та відеоконференції, а також моніторинг та запис дзвінків. VoIP також дозволяє бізнесу синхронізувати та інтегрувати CRM з вашою телефонною системою, полегшуючи життя вашим співробітникам та клієнтам.

Додатковою перевагою VoIP є віртуальні номери, завдяки яким ваш бізнес може здаватися для клієнта місцевим, навіть якщо це не так. Це може заощадити час та гроші бізнесу за рахунок скорочення потреб у мобільних телефонах та персоналі на місцях для вирішення географічних проблем. Для простоти до розміщеної на хостингу телефонної системи VoIP можна отримати доступ і запустити її через онлайн-портал керування, що робить керування системою простим та зручним, оскільки всі необхідні функції керування завжди під рукою.

 

Гнучкість

VoIP дозволяє приймати дзвінки як зі звичайного настільного телефону, так і комп'ютера або мобільного телефону. Це означає, що ви можете використовувати всі функції офісної телефонної системи де б ви не знаходилися. В епоху, коли гібридна (віддалена та офісна) робота займає центральне місце в бізнес-практиці, можливість здійснювати дзвінки з офісної телефонної системи, навіть коли ви перебуваєте поза робочим місцем, дозволяє вам продовжувати роботу без перерви. Завдяки такій мобільності у користувачів VoIP набагато менше шансів пропустити важливі дзвінки.

Перехід на VoIP також дозволить співробітникам обмінюватися даними та спілкуватися через Instant Messenger із меншими витратами на додаткову систему зв'язку. Проблему відсутності гнучкості щодо стаціонарних номерів можна вирішити за допомогою VoIP. Якщо ви раніше втратили свій стаціонарний номер, наприклад, якщо переїхали за межі зони телефонної станції, вам буде приємно дізнатися, що VoIP дозволить зберегти свій номер де б ви не знаходилися.

Можливості гнучкості з VoIP незліченні, і це величезний крок уперед у порівнянні з існуючими нині системами, які більше не задовольняють потреби сучасного бізнесу, зокрема, не дають змоги використовувати гібридні способи роботи.

 

Підвищена безпека

Безпека має першорядне значення для ведення якісного та прибуткового бізнесу, і VoIP гарантує її. У той час, коли кількість витоків даних зростає, і компаніям доводиться бути більш пильними, ніж будь-коли, через кіберзагроз, додатковий захист, який пропонує VoIP, має дуже важливе значення. VoIP включає ряд функцій, які покращують якість зв'язку і протоколи безпеки, такі як Secure Voice і SIP через TCP. Але для забезпечення безпеки вашої системи VoIP слід працювати тільки з надійними провайдерами.

Всі ці функції дозволяють бізнесу працювати безперебійно, не переймаючись тим, які ще заходи безпеки необхідно вжити. Минули часи, коли працівникам доводилося здійснювати робочі дзвінки зі своїх особистих телефонних номерів, оскільки VoIP може підтримувати зв'язок і забезпечувати захист усіх дзвінків.

 

 

Чи потрібний вам адаптер VoIP

 

Все залежить від завдань, які ви виконуєте. Вам не потрібно мати VoIP-з'єднання, якщо ви можете використовувати стаціонарну лінію NBN та традиційний мідний телефонний зв'язок. Ви також можете використовувати мобільний телефон, а не стаціонарний. Але якщо ви хочете забезпечити анонімність своїх співробітників і в рамках бізнесу буде здійснюватися велика кількість дзвінків, варто подумати про VoIP.

Враховуйте, що ви можете легко перенести стаціонарний телефон на VoIP. На щастя, кілька років тому Федеральна комісія зв'язку (FCC) зажадала від провайдерів VoIP дозволити своїм клієнтам переносити свої телефонні номери, наскільки це можливо. Це означає, що якщо ви живете в сільській місцевості, ваш попередній оператор стаціонарного зв'язку може не мати можливості перенести ваш номер на VoIP, тепер ця проблема буде вирішена.

Наявність можливості перенесення місцевих номерів (LNP) означає, що клієнти можуть переміщати свій стаціонарний (зверніть увагу, мобільні номери 04XXXXXXXX не переносяться на VoIP) телефонний номер від одного оператора до іншого. Також це означає, що ви можете перенести свій телефонний номер на послуги телефонного зв'язку VoIP у своїй країні.

Також можливе підключення VoIP-телефону до бездротового з'єднання. Це означає, що ви зможете здійснювати дзвінки через IP-телефон через мережу Wi-Fi. Для ще більшої мобільності ви можете підключити адаптер VoIP до точки доступу Wi-Fi (власне, про ці пристрої і йдеться в даному матеріалі, знайти конкретні моделі таких пристроїв ви можете тут). Завдяки цим пристроям ви зможете взяти свій IP-телефон куди завгодно. При цьому можна навіть використовувати будь-який телефон для здійснення голосових дзвінків через інтернет.

 

Локальна телефонна система

Разміщена телефонна система VoIP

Технологія

АТС, IP

IP

Місце знаходження

 

Прив'язано до розташування компанії

Гнучке, тому що використовуються хмарні технології

Кількість користувачів

5 – 20 000

1 – 500+

Кому підійде

Великі підприємства, яким потрібний більший контроль та настроювання своєї телефонної системи

Малий та зростаючий бізнес, де використовується гібридна робота

Встановлення

 

Потрібні інженер та ІТ-установник

Самостійне або інженерне встановлення

Обслуговування

З боку внутрішнього ІТ-відділу

З боку постачальника послуг

Оновлення

Повністю настроюване, можливість оновлення при необхідності зміни вашого бізнесу

Автоматичне, легко додавати користувачів та переміщати, оскільки використовується хмарне сховище

Варіанти оплати

Купівля чи оренда

Оплата за користувача в місяць

 

 

Де придбати якісний шлюз

 

Магазин Artline пропонує своїм клієнтам найякісніше мережеве обладнання. У нас є роутери, маршрутизатори, трансівери, підсилювачі зв'язку, комутатори та багато іншого. Наші консультанти можуть підказати, що саме вам потрібно та надати обладнання за найоптимальнішими цінами.

 

м. Київ, вул. Кирилівська, 104

  • (080) 033-10-06
  • (044) 338-10-06
  • (066) 356-10-01
  • (097) 356-10-01
  • (063) 356-10-01

[email protected]

Питання

+ Що таке VoIP-шлюз і навіщо він використовується?
VoIP-шлюз – це пристрій, який забезпечує зв'язок між традиційною телефонною системою та IP-мережею, дозволяючи телефонним дзвінкам проходити через інтернет. Він перетворює голосові сигнали з аналогової форми в цифрову передачі через IP-мережа і навпаки. Це особливо корисно для зниження вартості міжміських та міжнародних дзвінків, оскільки виклики через IP-мережу зазвичай коштують дешевше, ніж через традиційні телефонні мережі.
+ Які типи VoIP-шлюзів?
Існують два основні типи VoIP-шлюзів: аналогові та цифрові. Аналогові шлюзи підключають звичайні телефони до систем VoIP або навпаки, забезпечуючи зв'язок із традиційною телефонною мережею. До їх складу входять FXS- та FXO-шлюзи. Цифрові VoIP-шлюзи забезпечують міст між традиційною телефонною системою та IP-мережею, підтримуючи, наприклад, E1/T1 (ISDN) підключення.
+ На що потрібно звертати увагу при виборі VoIP-шлюзу?
При виборі VoIP-шлюзу важливо враховувати кілька факторів: Навантаження дзвінків: Переконайтеся, що шлюз подолає обсяг телефонного трафіку. Підтримка протоколів VoIP: Шлюз повинен підтримувати протоколи сигналізації (наприклад, SIP або H.323), що використовуються системою VoIP. Сумісність: Перевірте, чи сумісні порти шлюзу з телефонною системою. Вартість: Знайдіть оптимальний баланс між ціною та функціональністю, виходячи з ваших бюджетних обмежень та потреб у використанні.